معرفی و دانلود کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک نوشته‌ی حامد معنوی، با درسنامه‌هایی جامع و گویا و مثال‌ها و تمرینات متعدد، ریاضی دهم را به صورت کامل در ذهن دانش‌آموزان تثبیت می‌کند. آزمون‌های انتهای هر فصل و آزمون جامع ترم اول و دوم به همراه پاسخنامه تشریحی‌شان نیز برای آمادگی پیش از امتحانات بسیار کارگشا است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

کتاب ریاضی سال دهم برای رشته‌های تجربی و ریاضی و فیزیک یکسان است و اگر این درس را به خوبی بیاموزند، پایه‌ی خود را برای سال‌های بعدی دبیرستان و حتی کنکور قوی کرده‌اند. مفاهیم آموزش‌داده‌شده در ریاضیات سال دهم، در سال‌های بعد بسط و گسترش پیدا می‌کند و بسیار پیچیده‌تر می‌شود. به همین خاطر، اگر این درس را در سال دهم به خوبی نیاموزند ممکن است حتی در نتیجه کنکورشان نیز مؤثر باشد. به همین دلیل، داشتن جزوه‌ای کامل، ساده، طبقه‌بندی شده و گویا، که هم برای یادگیری درس و هم برای دوره‌ی آن، به دانش‌آموز کمک می‌کند، می‌تواند تأثیر بزرگی در آینده‌ی او داشته باشد. درسنامه‌های کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک نوشته‌ی حامد معنوی، همه‌ی این ویژگی‌ها را دارند.

در درسنامه‌های کتاب، پس از آموزش هر بخش، تمریناتی با عنوان مثال، ارائه و حل شده است تا مطلب بهتر در ذهن ما ثبت شود. در انتهای هر درس نیز، نمونه‌سؤالات آن درس خاص مطرح می‌شود تا با حل تمرینات، مطالب بهتر برایمان جا بیفتد. در انتهای هر فصل نیز، نمونه‌ی هر گونه پرسشی که ممکن است از آن فصل در امتحان طرح شود، ارائه شده. آزمون جامع نوبت اول و دوم، برای آمادگی پیش از امتحانات ترم، یکی دیگر از نقاط قوت کتاب است. پاسخ تشریحی همه‌ی تمرینات و سوالات در انتهای کتاب کلید حل سؤالاتی است که نمی‌توانیم به تنهایی از پسشان بر بیاییم.

کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک را انتشارات گل‌واژه با هدف آموزش دانش‌آموزان و آمادگی آن‌ها برای امتحانات به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس، کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریبا همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته‌ علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای دانش‌آموزان سال دهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مجموعه، الگو و دنباله
فصل 2: مثلثات
فصل 3: توان‌های گویا و عبارت‌های گویا
فصل 4: معادله‌ها و نامعادله‌ها
فصل 5: تابع
فصل 6: شمارش، بدون شمارش
فصل 7: آمار و احتمال
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات133
زبانفارسی
شابک978-600-337-680-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ ریاضی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.