معرفی و دانلود کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی توسط مهرداد آرمند به تألیف رسیده است. این کتاب درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل جامع و پاسخ‌های تشریحی را در برمی‌گیرد و به دانش‌آموزان رشته‌ی علوم تجربی برای مرور مباحث کتاب درسی و کسب آمادگی شرکت در امتحانات پایانی و نهایی درس ریاضی 2 پایه‌ی یازدهم یاری می‌رساند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی به تألیف مهرداد آرمند، دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی را با تمامی انواع سوالات آزمون‌های پایانی و نهایی و بارم‌بندی آن‌ها آشنا می‌کند و با درسنامه‌های دقیق و جامع، در مرور مطالب کتاب درسی ریاضی 2 یاری می‌رساند. به این ترتیب امتحانات نهایی این درس را با موفقیت پشت سر می‌گذارید.

مطالب ارائه شده در کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی به صورت فصل به فصل طراحی شده و هر فصل پنج بخش را در بر می‌گیرد. بخش اول هر فصل، شامل درسنامه‌های مختصر اما دقیق است که مطالب کتاب درسی ریاضی 2 را جمع‌بندی نموده و درک و یادگیری مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی ریاضی 2 را برای شما آسان می‌کند. سوالات امتحانی و موضوعی برای مرور مفاهیم آموخته‌شده در نظر گرفته شده است و سوالات متنوع کتاب درسی را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای کسب اطمینان و تشخیص نقاط ضعف نیز یک آزمون پایان فصل طراحی شده است. این آزمون‌ها تیپ سوالات امتحانی و روش پاسخگویی به این سوالات را در برمی‌گیرد و با یک بارم‌بندی دقیق، شما را برای کسب موفقیت در امتحانات نهایی آماده می‌کند. بخش بعدی آزمون‌های جامع است که برای آمادگی صد در صدی شما در نظر گرفته شده و شما را با الگوی سوالات نوبت اول و دوم آشنا می‌کند.

کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ و به کوشش انتشارات گل واژه روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتابی با نام گلبرگ منتشر کرده است که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شوند. این کتاب‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ها و رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا سریع‌تر به مرور دروس بپردازند و با سوالات متنوع تألیفی و منتخب آزمون‌های پایانی سال‌های اخیر آشنا شوند. این کتاب‌ها برای آمادگی صددرصدی دانش‌آموزان در آزمون‌های پایانی و نهایی طراحی شده و شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل و آزمون‌های نوبت اول و دوم به همراه پاسخ‌های تشریحی و بارم‌بندی است. برخی جلدهای منتشرشده، «گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی»، «گلبرگ فارسی هشتم» و «گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک» نام دارند.

کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1- هندسه تحلیلی و جبر
فصل 2- هندسه
فصل 3- تابع
فصل 4- مثلثات
فصل 5- توابع نمایی و لگاریتمی
فصل 6- حد و پیوستگی
فصل 7- آمار و احتمال
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-337-748-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.