معرفی و دانلود کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک نوشته‌ی سعیدرضا کردبچه، درس شیمی سال دهم را، با درسنامه‌ای جامع، شیوا و خلاصه‌، به مخاطبین آموزش می‌دهد و با مثال‌های متعدد در ذهن آن‌ها تثبیت می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

درس شیمی، یکی از درس‌های بسیار مهم، پیچیده و البته جذاب رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک است. شیمی علاوه بر مفاهیم پیچیده و مسائل تعدد، نکات حفظی زیادی نیز دارد که دانش‌آموزان باید به آن‌ها توجه کنند. به همین دلیل، هر کسی که می‌خواهد در درس شیمی، نمره‌ای عالی دریافت کند، باید جزوه‌ای کامل، جامع و طبقه‌بندی شده داشته باشد تا هنگام امتحان، بتواند با یک نگاه، درس را دوره کند. درسنامه‌های کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک که به همت سعیدرضا کردبچه نوشته شده‌اند همه‌ی این ویژگی‌ها را دارند.

شما در کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک، درست با طبقه‌بندی کتاب درسی پیش می‌روید و همه‌ی نکات ریز و درشتی که در کتاب موجود است را به صورت خلاصه و یک‌جا، می‌خوانید. همین باعث می‌شود ذهنیتی منسجم از درس به دست آورید. جداول، نمودارها و شکل‌های موجود در درسنامه‌ها نیز به یادگیری کمک شما می‌کند. اما مهم‌ترین بخش درسنامه‌ها، مثال‌هایی است که بعد از آموزش هر مفهوم، ارئه شده تا ذهن شما را با سؤالاتی که به این بخش مربوط است آشنا کند و نحوه‌ی استفاده از اطلاعات یادشده را به شما آموزش دهد.

کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک مثل همه‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌اژه، به دلیل نمونه سؤالات متعددی که در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد، مورد توجه است. این کتاب نیز، علاوه بر مثال‌های زیاد موجود در درسنامه‌ها، در انتهای هر درس و هر فصل آزمون‌هایی را برای آشنایی دانش‌آموزان با انواع پرسش‌های مربوط به آن درس، ارائه داده است. آزمون‌های جامع ترم اول و دوم نیز، در انتهای کتاب، آن را برای مرور و آمادگی پیش از امتحانات پایانی، تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی‌شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریباً همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: عناصر، طبقه‌بندی عناصر
فصل 2: ردپای گازها در زندگی
فصل 3: آب، آهنگ زندگی
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-337-659-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.