معرفی و دانلود کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

مهدی پرکاری در کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک دانش‌آموزان رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک را برای امتحانات نهایی درس عربی 3 آماده می‌کند. مجموعه‌ای از نمونه‌سؤال‌ها، به همراه پاسخ‌های تشریحی‌شان در کتاب نامبرده در اختیار شما قرار می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

کتابی که پیش روی شماست، با نام کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک را مهدی پرکاری نوشته است. این کتاب -همان‌طور که عنوان آن نشان‌مان می‌دهد- ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به همت انتشارات گل‌واژه به انتشار رسیده که به‌نوعی بانک سؤالات امتحان نهایی است.

کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک چندین بخش دارد. شما در ابتدا با درس‌نامه‌های دروس عربی مواجه می‌شوید. اگر بخواهید درسی را دوره کنید، به جمع‌بندی قواعد آن بپردازید یا اینکه لغات آن را در اختیار داشته‌ باشید، می‌توانید از این درس‌نامه‌ها استفاده کنید. بعد از درس‌نامه، نوبت به نمونه‌سؤالات هر درس می‌رسد. به این شکل که مجموعه‌ای از نمونه‌سؤالات آن درس در اختیارتان قرار می‌گیرد.

از نکات مثبتی که کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک را از دیگر کتاب‌های مشابه،‌ متمایز می‌کند، پاسخ‌نامه‌های تشریحی آن است. به مدد این پاسخ‌نامه‌ها، می‌توانید خود را محک بزنید و به تحلیل آزمون‌تان بپردازید.

لازم به یادآوری است که مهدی پرکاری بارم‌بندی دروس عربی پایه‌ی دوازدهم را در اختیار شما قرار داده است. در اختیار داشتن بارم‌بندی به شما کمک می‌کند راحت‌تر برای درس‌ خواندن برنامه‌ریزی کنید.

در نهایت باید اشاره کنیم که مهدی پرکاری، مؤلف اثر، کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک را با همکاری انتشارات گل‌واژه ذیل دو مجموعه‌ی «بانک سؤالات امتحان نهایی» و «گلبرگ» به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی را در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتاب، آزمونی قرار دارد که با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، با آزمون دادن مفاهیم آموزشی را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که از طریق سؤالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید. گفتنی است مؤلفان این کتاب‌ها متفاوت‌ هستند. در ادامه نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل این مجموعه را مطالعه می‌کنید:

  • گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ ریاضی و آمار (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
  • گلبرگ دین و زندگی (3) پایه دوازدهم رشته علوم انسانی
  • و ...

کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی مخاطبان اصلی کتاب حاضر هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-337-693-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ عربی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.