معرفی و دانلود کتاب گلبرگ عربی هشتم

عکس جلد کتاب گلبرگ عربی هشتم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ عربی هشتم

کتاب گلبرگ عربی هشتم نوشته‌ی محمدحسین سرخوش، هر فصل از کتاب عربی هشتم را، به صورت کامل، با استفاده از درسنامه‌هایی ساده و مختصر و ارائه‌ی انواع تمرینات و مثال‌های مرتبط آموزش می‌دهد. در پایان هر فصل می‌توانید با آزمون‌هایی دانش خود را بسنجید. نمونه‌سؤالات ترم اول و دوم عربی هشتم، مشاوره‌‌ی امتحانی و جدول بارم‌بندی، از دیگر ویژگی‌های این کتاب است که به دانش‌آموزان، جهت گرفتن بهترین نمره در درس عربی کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ عربی هشتم

درس عربی، یکی از درس‌هایی است که برای بسیاری از دانش‌آموزان درسی نسبتاً دشوار به شمار می‌آید. یادگیری این درس منوط به تهیه‌ی جزوه‌ای کامل است تا به ضرورت، برای یادآوری نکات مهم، به آن مراجعه شود. درسنامه‌های کتاب گلبرگ عربی هشتم نوشته‌ی محمدحسین سرخوش در کمتر از 5 صفحه گردآوری شده است تا شما را از مطالعه‌ی چندباره‌ی کتاب عربی هشتم بی‌نیاز کند. این درسنامه‌ها علاوه بر آموزش لغات و قواعد ترجمه، به نکات مهم هر بخش می‌پردازند تا بتوانید به هر نوع سؤالی پاسخ دهید. مثال‌ها و تمرین‌های درسنامه نیز به دانش‌آموزان در فهم بهتر مباحث کمک می‌کند و برای تثبیت مطالب درسی در ذهن، کارآمد است.

در انتهای هر درس از کتاب گلبرگ عربی هشتم، آزمون پایان درس ارائه شده است که انواع سؤالات مرتبط با آن درس از کتاب را در برمی‌گیرد. علاوه بر این، امتحانات آزمایشی نوبت اول و دوم این کتاب، به دانش‌آموزان کمک می‌کند پیش از امتحان، سطح خود را ارزیابی کنند و با سؤالات مختلف آشنا شوند. بخش دیگر این کتاب، مشاوره‌ی شب امتحان آن است که در ابتدای کتاب تعبیه شده تا به همه‌ی نکاتی که برای پشت سر گذاشتن امتحانات عربی نیاز دارید، دسترسی داشته باشید. ارزش‌یابی این کتاب نیز بارم‌بندی هر یک از مهارت‌های زبانی و تأثیر آن‌ها در امتحانات نهایی را مشخص کرده است تا بدانید بر روی کدام مطالب درسی تمرکز بیشتری به خرج دهید تا نمره‌ی آن بخش را به دست آورید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرگ مجموعه‌ای از کتاب‌های کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان است که انتشارات گل‌واژه آن را در مقاطع مختلف تحصیلی، برای همه‌ی دروس به چاپ رسانده است. هر کتاب از مجموعه‌ی گلبرگ، به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌‌ی کوتاه، کاربردی و طبقه‌بندی‌شده، آزمون‌های تشریحی، پاسخ‌نامه و نمونه‌سؤالات پایان‌ترم است. مشاوره‌ی شب امتحان گلبرگ نیز از دیگر نقاط قوت این مجموعه است که دانش‌آموزان را با نحوه‌ی مطالعه‌‌ی آن درس آشنا می‌کند. این کتاب‌ها، گزینه‌ی بسیار خوبی برای مرور مطالب درسی به شمار می‌آیند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر مشخصه‌های کتاب‌های گلبرگ است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند عملکرد بهتری در امتحانات پایانی داشته باشند.

کتاب گلبرگ عربی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ عربی هشتم به دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم متوسطه‌ی اول پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ عربی هشتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانعربی
شابک978-600-337591-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ عربی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ عربی هشتم

برای دریافت کتاب گلبرگ عربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.