معرفی و دانلود کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

گلاویژ جلالی در کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی خلاصه‌ای از دروس درسِ علوم و فنون ادبی 2 را در اختیار شما می‌گذارد. علاوه بر این‌ها، نمونه‌سؤالات مرتبط با این درس را نیز جمع‌آوری کرده و همراه با پاسخ‌هایشان در این کتاب گنجانده است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

همان‌طور که از عنوان کتاب پیش رو برمی‌آید، اثر حاضر کتابی کمک‌آموزشی برای درس علوم و فنون ادبی 2 است. گلاویژ جلالی، نویسنده‌ی کتابِ گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی برای هر دوازده فصل کتاب علوم و فنون ادبی درس‌نامه‌هایی جامع تألیف کرده که اگر قصد مرور اجمالی درس‌ها را داشته باشید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این‌، درسنامه‌های کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی شما را از خلاصه‌نویسی برای درس علوم و فنون ادبی 2 بی‌نیاز می‌کند.

با این حال، داشتن درسنامه‌های جامع تنها نکته‌ی مثبت کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی نیست! این کتاب بعد از هر درسنامه‌، مجموعه‌ای از سؤالات پرتکرار مربوط به آن درس را جمع‌آوری کرده و همراه با پاسخ‌های تشریحی‌شان در اختیار شما قرار داده است. شما می‌توانید بعد از آزمون دادن، با این پاسخ‌های تشریحی سؤالات خود را تحلیل و بررسی کنید.

کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی به دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی انسانی کمک می‌کند امتحانات درس علوم و فنون ادبی خود را با موفقیت پشت‌سر بگذارند. این اثر را گلاویژ جلالی تألیف کرده و انتشارات گل‌واژه آن را ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی را در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتاب، آزمونی قرار دارد که با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، با آزمون دادن مفاهیم آموزشی را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که از طریق سؤالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید.

گفتنی است مؤلفان این کتاب‌ها متفاوت‌ هستند. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به همت انتشارات گل‌واژه است.

کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان یازدهم رشته‌ی علوم انسانی که قصد دارند کتابی کمک‌آموزشی در زمینه‌ی علوم و فنون ادبی پیدا کنند، از مطالعه‌ی کتاب حاضر بهره می‌برند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: تاریخ ادبیات فارسی در قرن‌های هفتم، هشتم و نهم
درس 2: پایه‌های آوایی
درس 3: تشبیه
درس 4: سبک‌شناسی قرن‌های هفتم، هشتم و نهم (سبک عراقی)
درس 5: پایه‌های آوایی همسان (1)
درس 6: مجاز
درس 7: تاریخ ادبیات فارسی در قرن‌های دهم و یازدهم
درس 8: پایه‌های آوایی همسان (2)
درس 9: استعاره
درس 10: سبک‌شناسی قرن‌های دهم و یازدهم (سبک هندی)
درس 11: پایه‌های آوایی همسان دو لختی
درس 12: کنایه
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-337-744-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.