معرفی و دانلود کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

فاطمه اکران در کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی درسنامه‌‌های جامعی را از هر دوازده درس علوم و فنون ادبی 3 در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، با مطالعه‌ی کتاب حاضر نمونه‌سؤالات پایانی نوبت اول و دوم، پاسخ‌نامه‌های تشریحی و بارم‌بندی امتحانات این درس نیز به شما ارائه خواهد شد.

درباره‌ی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

درس علوم و فنون ادبی 3 را می‌توان یکی از درس‌های چالش‌برانگیز رشته‌ی علوم انسانی دانست. برای آن‌که بتوان از پسِ سوالات آزمون نهایی درس علوم و فنون ادبی برآمد، به کتابی کمک‌آموزشی نیاز است. انتشارات گل‌واژه، از ناشران تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی، در این مسیر به یاری شما آمده و با انتشار کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی کار را برای شما سهل کرده است.

کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی را فاطمه اکران نوشته است. کتاب نامبرده شامل ویژگی‌هایی می‌شود که در ادامه به‌اختصار برای‌تان بیان کرده‌ایم.

نخستین ویژگی که کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی را از سایر آثار مشابه متمایز می‌کند، ارائه‌ی درس‌نامه‌هایی کامل برای هر درس است. اگر قصد دارید خلاصه‌ای از هر درس را در اختیار داشته باشید و از طریق آن‌ها به مطالعه و مرور آن‌ها بپردازید، درس‌نامه‌های کتاب حاضر حسابی به کارتان می‌آید.

دومین ویژگی مثبتِ کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی،‌ تشریحی بودن پاسخ سؤالات هر درس است. از طریق این پاسخ‌ها به‌خوبی می‌توانید آزمون‌تان را تحلیل کنید و نقاط قوت و ضعف خود را بیابید.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که بارم‌بندی آزمون نوبت اول و نوبت دوم علوم و فنون ادبی 3 نیز در این کتاب ارائه شده است. بنابراین با استفاده از این راهنما می‌توانید درصورتی‌که زمان کافی برای مطالعه در اختیار ندارید، ابتدا به سراغ درس‌هایی بروید که در امتحانات نمره‌ی بالاتری به آن‌ها اختصاص یافته است.

کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی را فاطمه اکران نوشته و انتشارات گل‌واژه آن را ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی را در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتاب، آزمونی قرار دارد که با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، با آزمون دادن مفاهیم آموزشی را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که از طریق سؤالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید.

گفتنی است مؤلفان این کتاب‌ها متفاوت‌ هستند. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به همت انتشارات گل‌واژه است.

  • گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ ریاضی و آمار (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
  • گلبرگ دین و زندگی (3) پایه دوازدهم رشته علوم انسانی
  • و ...

کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی که قصد دارند کتابی کمک‌آموزشی برای درس علوم و فنون ادبی 3 تهیه کنند، از این کتاب غافل نشوند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: تاریخ ادبیات قرن‌های دوازدهم و سیزدهم (دوره بازگشت و بیداری)
درس 2: پایه‌های آوایی ناهمسان
درس 3: مراعات نظیر، تلمیح و تضمین
درس 4: سبک‌شناسی قرن‌های دوازدهم و سیزدهم (دوره بازگشت و بیداری)
درس 5: اختیارات شاعری 1: زبانی
درس 6: لف و نشر، تضاد و متناقض‌نما
درس 7: تاریخ ادبیات قرن چهاردهم (دوره معاصر و انقلاب اسلامی)
درس 8: اختیارات شاعری 2: وزنی
درس 9: اغراق، ایهام و ایهام تناسب
درس 10: سبک‌شناسی دوره معاصر و انقلاب اسلامی
درس 11: وزن در شعر نیمایی
درس 12: حسن تعلیل، حس‌آمیزی و اسلوب معادله
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-600-337-718-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.