معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها نوشته‌ی فاطمه بی‌کران، سطر به سطر کتاب درسی فارسی را از منظر قلمروهای زبانی، ادبی و فکری بررسی کرده و همه‌ی آنچه دانش‌آموزان باید درباره‌ی هر سطر کتاب درسی به‌خوبی بدانند، به همراه نکات مهم دیگر، آموزش داده است. نمونه‌سؤالات متعدد انتهای هر درس و آزمون‌های جامع ترم اول و دوم دانش‌‌آموزان را برای امتحانات نیز آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها

درس فارسی، همواره یکی از مهم‌ترین دروس دوره‌ی دبیرستان برای همه‌ی رشته‌ها بوده است. این درس، علاوه بر اینکه در معدل دانش‌آموزان تأثیر زیادی دارد، برای به دست آوردن رتبه‌ی خوب در کنکور نیز بسیار پراهمیت است. اما از سویی، سطر به سطر کتاب فارسی، پر از نکات و جزئیاتی است که دانش‌آموزان باید به آن توجه کنند. فاطمه بی‌کران در کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها همه‌ی این نکات ریز و درشت را با توضیحات اضافه‌ای که نیاز است یازدهمی‌ها بدانند، ارائه کرده است.

درسنامه‌های کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها محتوای کتاب درسی را از سه منظر بررسی می‌کند؛ از منظر زبانی، ادبی و فکری. معنی واژه‌ها، املای آن‌ها و دستور زبان، در قلمروی زبانی قرار می‌گیرد. آرایه‌های ادبی، حفظ شعر و تاریخ ادبیات، در قلمروی ادبی قرار می‌گیرد و درک مطلب و معنی و مفهوم شعر و نثر در قلمروی فکری. به این ترتیب، در درسنامه‌های کتاب، شعرها و نثرهای کتاب، سطر به سطر و جمله به جمله آورده شده است و سپس همه‌ی نکاتی که در آن بخش وجود دارد در این سه قلمرو بررسی می‌شود. در بخش‌هایی که نیاز به توضیح بیشتر است، کادرهایی با عنوان نکته آمده است که درباره‌ی نکته‌ای دستوری، ادبی، یا مفهومی، که به صورت کلی مفید و کاربردی است، توضیحات بیشتر و کامل‌تری ارائه می‌کند.

در انتهای هر درس، نمونه سؤالات متعددی در زمینه‌ی آن درس ارائه شده است، تا دانش‌آموزان برای سنجش آموخته‌های خود، از آن استفاده کنند. همین‌طور، آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم در انتهای کتاب، این کتاب را برای جمع‌بندی پیش از امتحانات پایان سال، مناسب می‌کند. کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها از مجموعه‌ کتاب‌های گلبرگ انتشارات گل‌واژه است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس، کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریبا همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها برای دانش‌آموزان سال یازدهم مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

ستایش: لطف خدا
درس 1: نیکی
درس 2: قاضی بست
درس 3: در امواج سند
درس 5: آغازگری تنها
درس 6: پرورده عشق
درس 7: باران محبت
درس 8: در کوی عاشقان
درس 9: ذوق لطیف
درس 10: بانگ جرس
درس 11: یاران عاشق
درس 12: کاوه دادخواه
درس 14: حمله حیدری
درس 15: کبوتر طوق‌دار
درس 16: قصه عینکم
درس 17: خاموشی دریا
درس 18: خوان عدل
نیایش
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-600-337-741-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب گلبرگ فارسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.