معرفی و دانلود کتاب گلسا

عکس جلد کتاب گلسا
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلسا

کتاب گلسا نوشته صدیقه حیدری رامشه، داستان زندگی عجیب زنی را به تصویر می‌کشد که روزهای سخت و هولناکی را پشت سر گذاشته است و اکنون سرگذشتش را برای شخص دیگری تعریف می‌کند و آشنایی‌اش با این فرد مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

درباره کتاب گلسا:

در شبی از شب‌ها پیرمردی در خیابان توسط ماشینی زیر گرفته و کشته می‌شود. مرد را خیلی زود به بیمارستان می‌رسانند و رئیس بیمارستان از پرستاران می‌خواهد که با خانواده او تماس بگیرند. کمی بعد یک زن جوان به همراه سه بچه وارد بیمارستان می‌شود و می‌گوید که همسر پیرمرد است اما هیچ‌کس را ندارد و پولی نیز در بساطش نیست و حال نمی‌داند باید چه کند. رئیس بیمارستان که دلش برای زن می‌سوزد، کارهای تدفین پیرمرد را انجام می‌دهد. در این حین نیز گلسا ماجرای زندگی‌اش را برای رئیس بازگو می‌کند و می‌گوید که پیرمرد ابتدا همسر خواهرش بوده و او بعد از مرگ خواهرش به ناچار با وی ازدواج کرده است...

کتاب گلسا به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به داستان‌های عاشقانه و درام علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب گلسا می‌خوانیم:

دست را روی زانوی امید گذاشت و گفت: به نظرت می‌تونی گذشته‌اش رو جبران کنی؟ می‌تونی مرهمی باشی برای زخم‌هایی که زمانه به او زده است؟

دکتر نگران بود که مبادا حسی که امید به گلسا دارد یک هیجان باشد و با این ازدواج گلسا دوباره آسیب ببیند.

امید به نقطه‌ای خیره شده بود و در فکری عمیق فرو رفته بود. دکتر چند لحظه‌ای سکوت کرد اما انگار امید اصلاً حواسش به برادرش نبود.

دکتر با کف دست ضربه‌ی آرامی به پشت در زد که به خودش بیاید و بعد گفت: من و الهه گلسا و بچه‌هایش رو مثل فرزندانمان دوست داریم و ازشون مراقبت می‌کنیم. تو هم برادر و پاره‌ی تن منی. کمی بیشتر فکر کن و شرایط اون زن و بچه‌رو در نظر بگیر. اگر باز هم به همین نتیجه‌ رسیدی تا قبل از این که کارت به جنون برسه من دست به کار می‌شم.

با خنده‌ی دکتر امید هم می‌خندید و عجولانه گفت: اصلاً ازش بپرسید که قصد ازدواج داره؟ که دوباره صدای قهقهه‌ی دکتر بلند شد و صورت امید از خجالت سرخ شده بود دکتر پیشانی او را بوسید از او خواست کمی بیشتر فکر کند.

و گفت: در فرصت مناسبی خودت موضوع را با او در میان بگذار.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلسا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-600-451-331-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلسا

مریم طالبی
۱۴۰۰/۴/۶
نسخه الکترونیکی غلط املایی زیادی دارد. داستان کلیشه ایی است و فقط در کتاب‌ها اتفاق می‌افتد. به هر حال خواندش خالی از لطف نیست.
مهسا دودانگه
۱۴۰۱/۸/۱۷
خیلی جالب نبود حتی نتونستم تمومش کنم زیاد مجذوب کننده نیست
سیما خمسه
۱۴۰۰/۲/۲۴
واقعا خوب بود. بدون حاشیه، واقعا لذت بردم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب گلسا

برای دریافت کتاب گلسا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.