معرفی و دانلود کتاب گوزن در بوران شدید

عکس جلد کتاب گوزن در بوران شدید
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گوزن در بوران شدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گوزن در بوران شدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گوزن در بوران شدید

کتاب گوزن در بوران شدید مجموعه شعری عاشقانه و خواندنی به قلم آرش شفاعی است که در آن مسائلی همچون عشق و اندوه با زبانی لطیف و شاعرانه بازنمایی شده.

درباره کتاب گوزن در بوران شدید:

آرش شفاعی مجموعه شعری شامل 81 قطعه شعر سپید را به رشته تحریر در آورده است که در بسیاری از آن‌ها مضامینی همچون عشق، روزمرگی، حس دلتنگی یا فقدان و افسوس دیده می‌شود. این مجموعه شعر لطیف و شاعرانه با بهره‌گیری از حس‌آمیزی‌های به‌جا و صحیح، فضایی خیال‌انگیز را به وجود آورده که باعث لذت خوانش این اشعار می‌شود.

شاخص‌ترین آرایه‌ای که در تمام اشعار کتاب گوزن در بوران شدید به کار رفته است «استعاره» و «مجاز» می‌باشد. تمامی اشعار این مجموعه، همچون سایر اشعار معاصر به لحاظ محتوایی، بر نوعی سرگشتگی انسان امروزی دلالت دارند. این سرگشتگی ناشی از هم‌گون نشدن انسان با تغییرات بی‌امان و شتاب‌زده‌ای است که در زندگی رخ می‌دهد.

خواندن کتاب گوزن در بوران شدید به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی دوست‌داران شعر نوین فارسی، شیفتۀ مطالعه این اثر خواهند شد. این کتاب را به همه علاقمندان اشعار سپید و عاشقانه توصیه می‌کنیم.

با آرش شفاعی بیشتر آشنا شویم:

او شاعری خوش‌قریحه است که سال 1353 در شهر مشهد متولد شد. آرش شفاعی که دانش‌آموختۀ رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی است، تحصلاتش را در زمینه علوم ارتباطات ادامه داد و مدرک کارشناسی ارشدش را از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ کرد. وی افتخار کسب مقام نخست در مسابقه همگانی شعر حج را در کارنامه دارد و به عنوان هدیه راهی این سفر معنوی گشت.

شفاعی خاطراتش از سفر حج را در قالب کتابی به نام «سنگ در سرزمین آینه‌ها» به چاپ رسانید. او علاوه بر سرودن شعر و نوشتن داستان، در زمینه‌های گوناگونی همچون مطبوعات فعالیت دارد. آرش شفاعی اکنون به عنوان دبیر سرویس اجتماعی روزنامه قدس مشغول به کار است. از جمله آثار شفاعی می‌توان به «فراسوی رفتن» و «جمعه خیابان ولیعصر» و «تکه‌های سرب در دهانم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب گوزن در بوران شدید می‌خوانیم:

سر میز
به گل‌های ریز بشقاب خیره بودی
و نگاهت ادامه داشت
چون صدای شیر
وقتی ظرف می‌شستی
سکوت کردی
در نوشته‌ها روی در یخچال
در ناخن‌های بی‌رنگت
در غبار آینه
تنها شده بودی
چون دکتر محمد مصدق
در دادگاه نظامی
از آن‌روز خودم را به خواب زدم
ترسیدم بیدار شوم
تو نباشی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گوزن در بوران شدید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نگاه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات103
زبانفارسی
شابک978-622-267-095-5
موضوع کتابکتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گوزن در بوران شدید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گوزن در بوران شدید

برای دریافت کتاب گوزن در بوران شدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.