معرفی و دانلود کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای

عکس جلد کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای
قیمت:
24800 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای

کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای داستانی شیرین و پرکشش از ریچل برایت است. قهرمان این اثر کودکانه، هیولایی بدهیبت اما مهربان و دل‌بزرگ است، که تلاش می‌کند هرطور شده توجه و علاقه‌ی دیگران را به خود معطوف سازد. لازم به ذکر است که اثر پیش رو، یکی از عناوین پرفروش نشریه‌ی یو. اس. آ. تودی به شمار می‌رود.

درباره کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای

تصور کنید هیولایی با چشمان دکمه‌ای و اندامی پشمالو هستید، که در سرزمینی افسانه‌ای زندگی می‌کنید. ظاهر شما، در مقایسه با دیگر هیولاهای همنوعتان، چندان زیبا و دل‌فریب نیست. بعضی معتقدند که اشکال از چشم‌هایتان است؛ چشم‌هایی که بیش از اندازه ریز و کوچکند. برخی دیگر اما، هیکل کوچک و تپلی‌تان را دلیل اصلی ناجور بودن شکل و شمایلتان می‌انگارند. به هر حال، واقعیت این است که شما به خاطر ظاهرتان، آنقدر که باید و شاید مورد توجه و علاقه‌ی دیگران قرار نمی‌گیرید. در این شرایط، چه کار می‌کنید؟!...

مسئله‌ای که مطرح کردیم، معضل دشواری‌ست که قهرمان کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای (Love Monster) با آن دست‌به‌گریبان است؛ هیولایی که شاید در نظر ما که آدم‌هایی معمولی هستیم، اتفاقاً حسابی هم بامزه و شیرین باشد، اما به زعم هیولاهای اطرافش، موجودی زشت و نابهنجار به شمار می‌رود. این هیولا البته قلبی مهربان و روحیه‌ای بشاش دارد. با این همه، نه قلب مهربان و نه روحیه‌ی شادش، باعث نمی‌شوند مورد علاقه‌ی دیگران قرار بگیرد. همین است که روزی از روزها، طی تصمیمی قهرمانانه، وسایلش را جمع می‌کند و به دل جاده می‌زند. به این امید که در سرزمینی دیگر، موجودی را پیدا کند که بتواند او را همانطور که هست دوست داشته باشد. خوشبختانه، آرزوی هیولای کوچک داستان ما خیلی زودتر از آنچه می‌توان حدس زد، محقق می‌شود...

کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای نخستین بار در سال 2012 به انتشار رسید. مخاطبین خردسال با مطالعه‌ی این اثر، ضمن ساختن اوقاتی شیرین و مفرح برای خود، می‌آموزند که اخلاق خوب، به مراتب مهم‌تر از سیمای خوب است. چرا که آنچه عامل پیوند ما با دیگری به شمار می‌رود، نه شکل و شمایلمان، بلکه روحیات و خلق و خویمان است.

کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای توسط آناهیتا حضرتی کیاوندانی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات پرتقال در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

افتخارات کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نشریه‌ی پابلیشرز ویکلی
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نشریه‌ی یو. اس. آ. تودی

نکوداشت‌های کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای

  • مطالعه‌ی کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای، برای مخاطبین کودک به سفری شادی‌بخش و هیجان‌انگیز می‌ماند. این اثر و راوی پرحرف آن، بی‌نهایت بامزه و دلنشین‌اند. (The Wall Street Journal)

  • ریچل برایت در مقام نویسنده صاحب صدایی تند اما بی‌اندازه جذاب است؛ صدایی که به طرزی خاص بریتانیایی است! کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای، مانند هیولایِ قهرمانِ آن، قلب مخاطبین را از آن خود می‌کند. (Publishers Weekly)

  • اثری فوق‌العاده! (Kirkus Reviews)

  • کتابی شیرین و دلنشین. (School Library Journal)

  • ظاهر ترسناک هیولای داستان ریچل برایت ابداً با روحیه‌ی مهربان و کودکانه‌اش تطابق ندارد. این هیولا مایل است دیگران او را همانطور که هست دوست داشته باشند. (Booklist)

کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای مناسب چه کسانی است؟

کودکانِ متعلق به رده‌ی سنی 3 تا 7 سال، مخاطبین اصلی کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای از ریچل برایت به شمار می‌روند.

با ریچل برایت بیشتر آشنا شویم

ریچل برایت (Rachel Bright) متولد سال 1979 و اهل بریتانیاست. او تصویرگر و نویسنده‌ی آثاری مطرح و پرفروش در حیطه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. از میان کتاب‌های خانم برایت می‌توان به عناوینی نظیر «ھیولای چشم دکمه‌ای»، «نهنگی که بیشتر می‌خواست»، «بغلی ناسور»، «سلطان جنگل: موش»، «این عروسک مال من است»، «سنجاب‌ها وارد می‌شوند»، «گرگی که گم شد» و «کوالایی که دیگه می‌تونه» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب ھیولای چشم‌دکمه‌ای می‌خوانیم

حتماً توجه کرده‌اید که همه عاشق بچه‌گربه‌ها و خرگوش‌های کوچولو هستند.
می‌دانید؛ همان موجودات خوشگل و پشمالو را می‌گویم.
اما هیچ‌کس یک هیولای کم‌مو با آن چشم‌های دکمه‌ای را دوست ندارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ھیولای چشم دکمه‌ای
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-462826-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24800 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای

سمینه محمدی
۱۴۰۲/۶/۲۸
با نمک بود ولی آخر داستان شبیه سریالای تلوزیونی تو یه قسمت کوتاه تموم شد. فکر میکنم خوندن و نخوندنش فرقی به حال بچه‌ها نداره 🥲
سحر تقوی
۱۴۰۲/۴/۱۹
موضوع کتاب جالبه اما برای گروه سنی ۳-۵ به نظرم جذاب نیست و دسته بندی اشتباهه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای

برای دریافت کتاب ھیولای چشم دکمه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.