معرفی و دانلود کتاب یادگیری ژرف با Python

عکس جلد کتاب یادگیری ژرف با Python
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یادگیری ژرف با Python و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یادگیری ژرف با Python و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یادگیری ژرف با Python

کتاب یادگیری ژرف با Python اثری از فرانسوا شوله اثری راه‌گشا و مفید برای مهندسان تازه‌کار و دانشجویانی است که می‌خواهند کار با Python را بهتر یاد بگیرند. کتاب نامبرده که از آثار معتبر در این حیطه محسوب می‌شود، با آموزش گام‌به‌گام این برنامه به شما هرآنچه نیاز دارید در این زمینه بدانید را یاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب یادگیری ژرف با Python

کتاب یادگیری ژرف با Python (Deep Learning with Python) تألیف فرانسوا شوله (Francois Chollet) با نثری شیوا و دقیق شما را در یادگیری و استفاده‌ی هرچه بهتر از Python راهنمایی می‌کند. فرانسوا شوله یکی از فعالان و پژوهشگران شناخته‌شده و پرکار در زمینه‌ی هوش مصنوعی و برنامه‌نویسی کامپیوتری است که تا‌به‌حال دستاورهای دانشگاهی و علمی ویژه‌ای در این زمینه‌ها کسب کرده است.

کتابی که می‌خوانید یکی از کتاب‌های مشهور و معتبر در زمینه‌ی آموزش اکوسیستم Python است. تابه‌حال کتاب‌های متعدد و متنوعی در باب این اکوسیستم نوشته شده است. دلیل پژوهش‌های پرتکرار در باب Python به این واقعیت باز می‌گردد که در حال حاضر این اکوسیستم به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در سطح جهان دانسته می‌شود. اما کتاب شوله را می‌توان از باقی آثار و پژوهش‌هایی که در باب Python به عمل آمده موفق‌تر دانست. به این دلیل که شوله خود یکی از برنامه‌نویسان مؤلف در سطح بین‌المللی است و به شما چشم‌اندازی از این اکوسیستم را نشان می‌دهد که قطعاً در کتاب‌های مشابه در باب Python نخواهید یافت.

در کتاب یادگیری ژرف با Python، فرانسوا شوله به شما نشان می‌دهد که چطور با بهره بردن از زبان Python و همچنین کتاب‌خانه‌ی واژگان Keras به فعالیت بپردازید. شوله برای شرح توضیحات خود از مثال‌ها و نمونه‌هایی نام می‌برد که شما را در فهم کامل مباحث یاری می‌کند. نمونه‌هایی که شوله در کتاب استفاده کرده همگی عملی هستند و شما را در فهم محیط کاری اکوسیستم برنامه کمک می‌کنند. با این برنامه شما با چالش‌ها و موقعیت‌های خاصی مواجه خواهید شد، اما شوله به شما در این کتاب نقطه‌دیدی از محیط کامپیوتری و برنامه‌نویسی هدیه می‌کند که می‌توانید تمام این دشواری‌های ناهموار که در Python وجود دارد را برای خود حل کنید و کارتان را پیش ببرید. به طور کلی می‌توان گفت با کتابی ممتاز طرف هستید که در سطح بین‌المللی توسط بسیاری از کارشناسان این حوزه مورد تحسین و تمجید واقع شده است.

کتاب یادگیری ژرف با Python توسط مائده حاجی آقامحسنی و سجاد ملکی به زبان فارسی روان برگردان و انتشارات آتی‌نگر آن را منتشر کرده است.

کتاب یادگیری ژرف با Python برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانشجویان رشته‌ی مهندسی، برنامه‌نویسی و کسانی که در حوزه‌ی کامپیوتر فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب یادگیری ژرف با Python می‌خوانیم

هزینه سبک

هزینه تابع محتوا تنها از یک لایه بالایی استفاده می‌کند اما هزینه سبک همان‌گونه که توسط گاتیس و همکاران تعریف شد، از چند لایه یک Convent استفاده می‌کند: شما تلاش می‌کنید تا ظاهر تصویر مرجع سبک را در تمام مقیاس‌های فضایی استخراج شده توسط Convent، دریافت کنید و نه فقط در یک مقیاس واحد. برای هزینه سبک، گاتیس و همکاران از ماتریس‌ گرام فعال‌سازهای یک لایه استفاده می‌کنند: ضرب داخلی نقشه‌های ویژگی یک لایه مورد نظر. این ضرب داخلی را می‌توان به صورت بازنمایی یک نگاشت یا نقشه همبستگی‌های میان ویژگی‌های آن لایه در نظر گرفت. این همبستگی‌های ویژگی‌ها، آمار الگوهای یک مقیاس فضایی خاص را دریافت می‌کنند که به طور تجربی متناظر با ظاهر بافت‌های یافت شده در این مقیاس هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: یادگیری ژرف چیست؟
فصل 2: پیش از آنکه شروع کنیم: اجزای ریاضیاتی سازنده شبکه‌های عصبی
فصل 3: شروع کار با شبکه‌های عصبی
فصل 4: اصول بنیادی یادگیری ماشین
فصل 5: یادگیری ژرف در حوزه عملی
فصل 6: یادگیری ژرف برای متن و دنباله‌ها
فصل 7: یادگیری ژرف پیشرفته به روش‌ها
فصل 8: یادگیری ژرف مولد
فصل 9: نتیجه گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یادگیری ژرف با Python
نویسنده
مترجممائده حاجی آقامحسنی، سجاد ملکی
ناشر چاپیانتشارات آتی نگر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات385
زبانفارسی
شابک978-622-6102-31-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یادگیری ژرف با Python

سیدمهدی صادقیان
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب خوبیه ولی در مورد کدهای نوشته شده توضیح کامل نداده، میتونست بهتر از این باشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب یادگیری ژرف با Python

برای دریافت کتاب یادگیری ژرف با Python و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.