معرفی و دانلود کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ

عکس جلد کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ
قیمت:
۴۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ

کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ نوشته‌ی عذرا جوزدانی مجموعه‌ای از دو افسانه‌ی قدیمی است که با زبان امروزی، دوستانه و شیرین روایت شده‌اند. این کتاب داستان سه بزغاله‌ای را تعریف می‌کند که فریب گرگ را می‌خورند و اسیر او می‌شوند، حالا بزغاله‌ی مادر در تلاش است بچه‌هایش را از چنگال گرگ نجات دهد؛ آیا موفق خواهد شد؟!

درباره‌ی کتاب یک گرگ و سه بزغاله،‌ یک بز و سه بچه گرگ

شنگول، منگول و حبه‌ی انگور سه بچه بزغاله‌ی کوچک هستند که همراه مادرشان خانم بزی در خانه‌ی گرم و دنج خود در آرامش زندگی می‌کنند اما این آرامش قرار نیست تا ابد پایدار باشد. روزی خانم بزی متوجه می‌شود که گرگ سیاه خطرناکی به جنگلشان آمده و این مسئله امنیتشان را تهدید می‌کند. خانم بزی به بچه‌هایش تاکید می‌کند که باید از این به بعد حواسشان را بیشتر جمع کنند؛ مبادا زمانی که خانم بزی در خانه نیست در را برای کسی باز کنند! بچه بزغاله‌ها قبول می‌کنند اما اوضاع به همین سادگی‌ها هم نیست. شنگول، منگول و حبه‌ی انگور فریب گرگ مکار را می‌خورند و گرگ آن‌ها را با خود می‌برد. خانم بزی به خانه بازمی‌گردد و با جای خالی بچه‌هایش مواجه می‌شود. حالا او قرار است، پیش از آنکه خیلی دیر شود، برای نجات فرزندانش به سراغ خطرناک‌ترین حیوان جنگل برود... فکر می‌کنید می‌تواند سه بزغاله‌ی کوچک و شیطان را از چنگال گرگ نجات دهد؟!

معرفی و دانلود کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ

کتاب یک گرگ و سه بزغاله،‌ یک بز و سه بچه گرگ نوشته‌ی عذرا جوزدانی است که به شکلی دوستانه و شیرین دو داستان قدیمی را بازنویسی کرده. این کتاب نه تنها به سبب داستان جالب و تصاویر زیبا و خیره‌کننده‌اش، برای کودکان سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود، بلکه مفاهیم آموزنده‌ای را نیز در دل خود جای داده است. این کتاب به کودکان می‌آموزد که بی‌توجهی به حرف‌ها و تذکرهای والدین چه تبعاتی به دنبال دارد و غریبه‌ها چطور ممکن است با فریب دادنشان، از آن‌ها سواستفاده کنند. همچنین این کتاب مفهوم خانواده، حمایت و تلاش در جهت ایجاد امنیت خانواده را آموزش می‌دهد و اهمیت خانه و جمع خانواده را به آن‌ها می‌آموزد.

کتاب یک گرگ و سه بزغاله،‌ یک بز و سه بچه گرگ دارای متنی روان، ساده و صمیمی است و کودکانی که به‌تازگی خواندن و نوشتن را آموخته‌اند می‌توانند به‌راحتی آن را بخوانند. اثر کودکانه‌ی پیش رو به همت نشر کتاب چ، واحد کودک و نوجوان نشر چشمه‌، چاپ و منتشر شده است.

کتاب یک گرگ و سه بزغاله،‌ یک بز و سه بچه گرگ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب با تصاویر زیبا و داستان جذابش برای کودکان سه تا هفت سال تالیف شده و می‌تواند برای آن‌ها آموزنده و سرگرم‌کننده باشد.

در بخشی از کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ می‌خوانیم

شنگول و منگول پشت در را گشتند. زیر میز را گشتند. توی کمد را گشتند، اما حبه‌‌ی انگور هیچ‌جا نبود. بزغاله‌ها کاملا ساکت شده بودند. گرگ فکر کرد حالا وقتش است در بزند که ناگهان یکی محکم با لگد زد پشتش: تو جلوی خانه‌ی من چی‌کار می‌کنی؟

وقتی سرش را برگرداند، شاخ‌های بلند خانم‌بزی را بالای سرش دید، شاخ‌هایی آن‌قدر بلند که انگار تا آسمان رفته بودند. گرگ سیاه از جا پرید و با داد و فریاد پا گذاشت به فرار.

فکر می‌کنی برای حبه‌ی انگور چه اتفاقی افتاده؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
شابک978-622-6839-16-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ

برای دریافت کتاب یک گرگ و سه بزغاله، یک بز و سه بچه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.