معرفی و دانلود کتاب یکشنبه‌ی نحس

عکس جلد کتاب یکشنبه‌ی نحس
قیمت:
16900 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یکشنبه‌ی نحس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یکشنبه‌ی نحس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یکشنبه‌ی نحس

کتاب یکشنبه‌ی نحس نوشته‌ی میثم ضیائی، روایتگر داستان یک افسر جنایی است که پس از آشنا شدن با مردی به نام متیو برای دستگیری خلافکاران به احضار ارواح می‌پردازند تا اینکه حادثه‌ای ترسناک برایشان رخ می‌دهد.

درباره کتاب یکشنبه‌ی نحس:

تیلر مردی 47 ساله و افسر بخش جنایی است که بیش از ده سال از اشتغالش به این کار و دستگیری قاتلان و جنایتکاران می‌گذرد. او همواره در پی راه‌حلی ساده‌تر برای یافتن خلافکاران و دزدان می‌گردد تا اینکه با متیوی 53 ساله آشنا می‌شود. این مرد مدتی طولانی عضوی از گروه بزرگ احضار ارواح بود.

کتاب پیش رو داستان این دو مرد را به تصویر می‌کشد که آپارتمانی را به مدت یک سال و نیم اجاره می‌کنند و هر یکشنبه شب به احضار روح می‌پردازند. آنان قصد دارند با بهره‌گیری از علم ارواح میزان جرم و جنایت را به حداقل برسانند.

در یکی از این یکشنبه شب‌ها پس از خواندن وردی مخصوص، روح زنی در آشپزخانه ظاهر می‌شود. روح زن با خطی عجیب بر روی کاغذ می‌نویسد "من هستم" و این شروع یک ماجرای هولناک برای تیلر و متیو است.

کتاب یکشنبه‌ی نحس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های ترسناک و جنایی علاقه‌مند هستید، این کتاب را بخوانید.

در بخشی از کتاب یکشنبه‌ی نحس می‌خوانیم:

باورش نمی‌شد. ردپا، ردپا، کف زمین، روی میز، در آشپزخانه، روی میز بار، همه‌جا رد پا بود. نفسش در سینه حبس شده بود و جرأت بیرون دادنش را نداشت. حالا با داشتن دو پرونده و اتفاقات عجیب، ترسناک و غیرقابل باور خانه اجاره‌ای‌اش خیلی درگیر و گرفتار شد. برنامه‌اش خیلی شلوغ و مدیریت و رسیدگی به همه برایش سخت شده بود. گویی شبحی با تن و پای خیس با حالتی عصبی و روان‌پریشانه روی تمام سطح خانه راه رفته بود. با خودش فکر کرد شاید بتواند یک‌شنبه اگر سرنخی از مجرم و مظنون این دو پرونده نتوانست گیر بیاورد، از این روح عصبی و خیس کمک بگیرد. جریانات ظهر به بعد، حسابی کلافه و عصبی‌اش کرده بود. حتی حوصله‌ی این را نداشت که ردپاها را پاک کند. در را بست و بلافاصله به خانه‌اش رفت. با اِولین قهوه و شام خورد، گپ زد و درنهایت خسته و بی‌انرژی خودش را روی تختش ولو کرد. بلافاصله انگار که یک قرص خواب‌آور خورده باشد، خروپفش بلند شد.

با صدای زنگ ساعت، کوفته و کسل از خواب بیدار شد. انگار داشت سرما می‌خورد. گلویش می‌سوخت و کمی بدنش درد می‌کرد. به آن توجهی نکرد، بلند شد و قبل از هر چیزی یک مسکن همراه صبحانه‌اش خورد. بلافاصله به سمت اداره حرکت کرد. امروز روز شلوغ و پرکاری برایش بود. باید تحقیقات را راجع به پرونده‌ی قتل و اقدام به قتل انجام می‌داد تا قبل از اینکه شخص دیگری کشته شود، سرنخی گیر بیاورد و قاتل را به دام بیندازد. بیست دقیقه بعد از اینکه به اداره رسید، کریستف هم آمد و وارد اتاقش شد. داشتند با هم برنامه‌ی کاری امروزشان را می‌ریختند که گزارش بچه‌های تحقیقات و پزشکی قانونی به دستشان رسید. ردپا در هر دو منزل یکی و یکسان بود و مهم‌تر از همه تکه پوستی که زیر ناخن اولیویا، همسر لوکاس بود، جنینی بیست‌روزه در رحم زن باردار لوکاس و یک سری توضیحات که مهم‌ترینش تکه پوستی از قاتل بود. ساعت مرگ، چگونگی مرگ، علت مرگ، و وسیله‌ی قتل و غیره. حالا حداقل DNA و گروه خونی قاتل را داشتند، فقط باید دنبال موردی می‌گشتند که یک جای تنش خراش باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یکشنبه‌ی نحس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-451-725-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
16900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یکشنبه‌ی نحس

Dina
۱۴۰۲/۱/۱۴
کتاب جالبی بود اما چرا تریلر که فردی باتجربه در شغلش بود باید زمانی که راه تازه‌ای پیدا کرده بود از درست تحقیق کردن دست برداره و یجورایی تنبل بشه؟ منظورم اینه درست تحقیق نمیکرد ومنتظر بود تا بره از جولیا (روحه) کمک بگیره
در صورتی که اگه یکم تحقیق میکرد میتونست بفهمه قاتل دخترش کیه
mohammad amin dehmollaei
۱۴۰۰/۲/۲۵
داستان بسیار ضعیفی بود، امیدوارم آقای ضیائی تلاش کنند و کارهای بهتری ارائه بدهند، در میانه داستان کمی درگیر ماجرا میشی اما وقتی به پایان داستان میرسی و ذهناً به یه جمع بندی میرسی میبینی داستان خیلی پوچ بود، مثل اینکه نویسنده میخواسته فقط یه چیزی گفته باشه و نوشته باشه
sheyda عaz
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
داستان در یک کشور غربی روایت میشه اما وقتی کتاب رو میخونی کاملا مشخصه که یک ایرانی که به احتمال خیلی زیاد از روی تصور خودش از اون کشور این داستان رو نوشته و این توی ذوق میزنه
علی زمانی
۱۴۰۰/۲/۳۰
تو 3 روز خوندمش کشش داشت و فضاسازی جالبی داشت مثل فیلمای معمایی بود. این سبکو دوس داشتم نویسندشو نمیشناسم ولی خوب بود به امید کارای بهتر از ایشون
سمیرا مشیری
۱۴۰۰/۱/۴
خیلی عالی بود
پیشنهاد میکنم حتما بخونید
آغاز هیجان انگیز و پایان غیر منتظره...
خاطره
۱۴۰۱/۷/۲۹
خوب بودکتاب بیشتر سلیقه‌ای مثل لباس. این قبیل کتاب‌ها اطلاعات عمومی ما رو زیاد میکنند
روزبه کاظمی
۱۴۰۰/۱/۴
خیلی جزییات و دقت عالی بود و پایان غیر منتظرش عالی ترش کرده بود. پیشنهاد میکنم حتما.
مهتا نظامی
۱۴۰۰/۱/۴
من نسخه چاپی این کتاب رو خریدم و بسیار موضوع کتاب و قلم نویسنده رو دوست داشتم
امیر علی امیری
۱۴۰۰/۶/۱
چطوری از کتابخانه من پاک میشه؟
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب یکشنبه‌ی نحس

برای دریافت کتاب یکشنبه‌ی نحس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.