معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟

خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟ نسخه‌ی شنیداری یکی از سخنرانی‌های تد (TED) از توماس ساراسنو است که در آن، پرسشی علمی با رنگ و بوی هنری مطرح شده و مورد تأمل قرار گرفته است.

درباره خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد:

توماس ساراسنو (Tomás Saraceno)، هنرمند خلاق آرژانتینی، در خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟ (Would you live in a floating city in the sky) راهنمای شما در سفری هیجان‌انگیز در دنیای علم و هنر خواهد بود. این سفر که مقصد آن جهانی مرکب از خیال و واقعیت است، به شما خواهد آموخت که اکتشافات علمی، سازه‌های عظیم فناورانه و یا زیباترین آثار هنری، همه و همه محصول جسارت آدمی در پرسیدن سوالات جنون‌آمیزند. مثل سوالی که ساراسنو در این اثر مطرح کرده است؛ «آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟»

پرسش فوق از بسیاری جهات عجیب، و شاید حتی برای عده‌ای نیز نامفهوم به نظر برسد. با این حال تردید نداشته باشید که توماس ساراسنو تمام ابهامات شما را در تدتاک جذابی که پیش رو دارید پاسخ خواهد گفت. او به شما درباره‌ی زیبایی‌های زندگی دائمی در آسمان‌ها، در میان ابرها خواهد گفت، و امکانِ وقوع این رؤیا را از نقطه‌نظری علمی بررسی خواهد نمود.

خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آشنایی با آخرین تحولاتِ دنیای علم و فناوری مخاطبین اصلی اثر حاضرند.

با توماس ساراسنو بیشتر آشنا شویم:

وی متولد سال 1973 و اهل کشور آرژانتین است. ساراسنو در واقع یک هنرمند است، اما آثار و نظراتش فراتر از حیطه‌ی زیبایی‌شناسی رفته و به بسیاری از شاخه‌های علوم طبیعی و انسانی نزدیک می‌گردد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد می‌شنویم:

پرواز کردن با استفاده از باد، گرمای خورشید و اشعه‌ی انرژی زمین زیبا و پیچیده‌ست. اما اینجاش پیچیده‌تر می‌شه که برای عبور از مرزهای هوایی کشورهای مختلف و گذشتن از بالای سر این کشورها با باد مجوز بگیری. در کنفرانس تغییر اقلیم سازمان ملل متحد توی پاریس، از این مجسمه‌های کروی که می‌تونن ما رو به هر گوشه از دنیا ببرن، رونمایی کردیم.

ولی چطور می‌شه با وزش باد به مقصد مورد نظر رسید؟ برای رسیدن به این جواب باید برنامه‌ای ترتیب می‌دادیم. به همراه ام آی تی برنامه‌ای ترتیب دادیم تا بتونیم هدایت این وسیله در بزرگراه‌های باد رو پیش‌بینی کنیم.

برای مثال، اگه می‌خواستم از برلین برگردم به ونکوور، اولین کاری که باید می‌کردم این بود که ارتفاعمو انتخاب کنم. چون در ارتفاعات مختلف، جهت و سرعت‌های مختلفی داریم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت اول
4 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی آیا در شهری شناور در آسمان زندگی خواهید کرد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.