معرفی و دانلود کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو

عکس جلد کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو

کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو نوشته‌ی فاطمه سرمشقی، ادامه‌ی ماجراهای دوغدو، این دخترک دورگه‌ی ایرانی - فرانسوی است که این بار با پای آسیب‌دیده و عصایی در زیر بغل، به همراه مادربزرگش راهی خانه‌اش در فرانسه می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون‌آشام‌های دروغ‌گو

کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون‌آشام‌های دروغ‌گو نوشته‌ی فاطمه سرمشقی، سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های «دوغدو» است. در دو کتاب قبلی، با دوغدو آشنا شدیم؛ دختری که علاوه بر اسمش، ظاهر عجیبی هم دارد. دوغدو دخترکی ایرانی - فرانسوی است که از پدری ایرانی و مادری فرانسوی متولد شده. این دورگه بودن، ویژگی‌های ظاهری جالبی به او داده؛ مثلاً رنگ روشن موها و چشم‌هایش سوغات نژاد فرانسوی اوست که از مادر به او رسیده، و در مقابل رنگ تیره‌ی پوست و فرم چشم‌ها و بینی‌اش که بیشتر در میان ایرانی‌ها دیده می‌شود، هدیه‌ی پدر به اوست. دوغدو هفت سال اول زندگی‌اش را در کنار پدر و مادرش در فرانسه زندگی می‌کند تا اینکه تصمیم می‌گیرد به ایران بیاید و مدتی در کنار مادربزرگ ایرانی‌اش زندگی کند. مادربزرگ در ظاهر، مثل دیگر مادربزرگ‌های ایرانی، پیرزنی بانمک و مهربان است، اما او رازهای جالب و باورنکردنی‌ای هم دارد که او را تبدیل به پیرزنی عجیب می‌کند.

در دو کتاب قبلی دیدیم که مادربزرگ دوست‌های متفاوتی دارد؛ او با غول‌ها و جن‌ها و جادوگرها دوست است و از آن‌ها در خانه‌اش پذیرایی می‌کند. البته دوست‌های مادربزرگ، موجودات خبیثی نیستند ولی گاهی وقت‌ها برای آن‌ها دردسر درست می‌کنند. در قسمت سوم این مجموعه، یعنی کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون‌آشام‌های دروغ‌گو، می‌شنویم که دوغدو و مادربزرگ عازم فرانسه هستند و این دوستان عجیب و غریب، در نبود آن‌ها مدام در حال جشن گرفتن و خوش‌گذرانی در خانه هستند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو

دوغدو که پایش آسیب دیده و با عصا راه می‌رود، به همراه مادربزرگ سوار هواپیما می‌شود و چند ساعت بعد، در پاریس فرود می‌آیند. مادربزرگ که تابه‌حال پایش را در فرانسه نگذاشته، محو دیدن زیبایی‌های برج ایفل و رودخانه‌ی سن می‌شود و حتی از جانب خودش و دیگر غول‌ها و جن‌ها، چند قفل هم به پل عشاق که بر روی رودخانه‌ی سن ساخته شده می‌زند. آن‌ها در راه، گوریکان‌ها را نیز می‌بینند که خوشحال و خندان، مثل همیشه در حال رقص و آواز و پایکوبی‌اند. گوریکان‌ها، موجوداتی هستند که لباس‌های رنگ‌ووارنگ می‌پوشند و عاشق شادی و رقص‌اند؛ و این علاقه به حدی است که گاهی بعضی از انسان‌ها را می‌دزدند و با خود می‌برند تا از آن‌ها، رقص‌ها و آوازهای تازه‌ای یاد بگیرند. از بخت بد، این‌بار آن‌ها تصمیم به دزدیدن مادربزرگ می‌گیرند و حالا دوغدو تک‌وتنها، با پایی آسیب‌دیده و عصایی در زیر بغل، باید تلاش کند تا خودش را به خانه برساند.

دوغدو، شخصیت اصلی کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون‌آشام‌های دروغ‌گو، تنها و خسته در میان خیابان مانده و نمی‌داند چطور باید با این همه ساک و وسیله، خودش را به خانه برساند. شب شده و خیابان خلوت است. دوغدو برای پیدا کردن کسی که بتواند کمکش کند به اطراف چشم می‌اندازد، اما کسی را آن دوروبر نمی‌بیند. او در ذهنش به دنبال یک راه چاره است که ناگهان یک بابایاکا، که موجودی شبیه جادوگران است، از راه می‌رسد و به سمت او می‌آید...

کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون‌آشام‌های دروغ‌گو توسط نشر صوتی لحن دیگر و انتشارات هوپا منتشر شده. این کتاب را با صدای مهشاد پهلوان صادق می‌شنوید.

کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون‌آشام‌های دروغ‌گو برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان 10 تا 14 ساله می‌توانند از شنیدن این قصه‌ی تخیلی و مهیج لذت ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو می‌شنویم

عزیز پیاده می‌شود و در ماشین را می‌بندد.

«این که یه پل معمولیه!»

دوغدو خودش را از روی صندلی می‌کشد طرف در: «اون طرف پل دکه‌های کتاب‌فروشیه، البته فکر نکنم الان باز باشند.»

عزیز می‌گوید: «جن بوداده می‌گفت نرده‌های پل پر از قفله!»

دوغدو پیاده می‌شود و عصا را زیر بغلش صاف می‌کند: «اون پل عاشقاست، یه‌کم اون طرف‌تر.» در را با دست راست می‌بندد. شانه‌اش که درد می‌گیرد فکر می‌کند این همه وقت اشتباهی خیالش راحت بود که حداقل کتفش خوب شده است. با سر به صندوق عقب اشاره می‌کند. راننده قبل از عزیز، در صندوق را باز می‌کند و ساک‌ها را در می‌آورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
2 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
متن پشت جلد
11 دقیقه
یک
13 دقیقه
دو
15 دقیقه
سه
12 دقیقه
چهار
17 دقیقه
پنج
14 دقیقه
شش
11 دقیقه
هفت
9 دقیقه
هشت
12 دقیقه
نه
10 دقیقه
ده
10 دقیقه
یازده
12 دقیقه
دوازده
11 دقیقه
سیزده
16 دقیقه
چهارده
12 دقیقه
پانزده
7 دقیقه
خط آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو
نویسنده
راویمهشاد پهلوان صادق
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو

برای دریافت کتاب صوتی دوغدو 3: برنارد و خون آشام‌های دروغ گو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.