معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم

خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم نسخه‌ی شنیداری یکی از سخنرانی‌های تد (TED) از ملیسا گارن است که در آن، اطلاعات علمی بسیار جالب توجهی درباره‌ی آب‌های روی زمین داده شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم:

ملیسا گارن (Melissa Garren) در خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم (The Sea We've Hardly Seen) شما را در سفری هیجان‌انگیز و اعجاب‌آور به اعماق اقیانوس‌ها می‌برد؛ آنجا که به باور دانشمندان، خاستگاه حیاب بر روی کره‌ی زمین بوده است.

گارن در اثر حاضر، ابتدا با ارائه‌ی گزارشی اجمالی درباره‌ی مختصات زیست‌شناختیِ آب دریاها، شما را با زمینه‌ی اصلی بحث خود آشنا می‌سازد و پس از آن، با بررسی آخرین داده‌ها و یافته‌های علمی، نشان می‌دهد که اکسیژنی که ما تنفس می‌کنیم، چگونه از اعماق آب‌ها برساخته می‌شود.

در پایان، توجه شما را به این نکته جلب می‌کنیم که دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم، در واقع نه عنوان یک کتاب، بلکه نام یکی از سخرانی‌های تد از ملیسا گارن است.

خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رشته‌ی علمی زیست‌شناسی، بیش از سایرین مطالب بیان‌شده در این تدتاکِ ملیسا گارن را جذاب خواهند یافت.

با ملیسا گارن بیشتر آشنا شویم:

او بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تحقیقاتی بزرگی در زمینه‌ی امور دریایی، و صاحب تألیفاتی چند در این حیطه است. گارن دکترای خود را در رشته‌ی زیست‌شناسی دریایی، از موسسه‌ی مشهور اسکریپس (Scripps) اخذ نموده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم می‌شنویم:

اگه می‌خواید یه چیزی از حرف‌های من یاد بگیرید، بهتره این رو یاد بگیرین که رابطه‌ی ما با میکروب‌های دریایی اونقدر مهمه که عواقب خیلی گسترده‌ای به جا می‌ذاره. و ما تازه داریم می‌فهمیم که این روابط چه شکلی‌ان و چطور باعث تغییرات می‌شن. ما هم درست مثل پزشکی که توی درمان یه بیماری ناشناخته به مشکل برمی‌خوره، اگه میکروب‌ها رو خوب نشناسیم، ممکنه با مشکلات مشابهی که سلامت اقیانوس رو تهدید می‌کنه روبه‌رو بشیم.

این میکروب‌ها مهندس‌هایی نامرئی‌ان، که ترکیبات شیمیایی اقیانوس، موجودات ساکن آب، امن بودن یا نبودن آب برای شنا و تمام خصوصیاتی که ما با دیدن، بوییدن و چشیدن حس می‌کنیم رو کنترل می‌کنن. و هرچه بیشتر به این موجودات متعدد و خیلی ریز توجه کنیم، بیشتر متوجه این مسئله می‌شیم که اونها به واکنش‌های انسانی پاسخ می‌دن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت اول
4 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
6 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دریایی که تا به حال آن را ندیده بودیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.