معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال

علت شکست بسیاری از کسب‌وکارهایی که با مشتریان خود و جلب اعتماد آن‌ها سروکار دارند، در این است که آن‌ها موفق به ارائه‌ی افقی جذاب برای آینده نشده‌اند. خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال، اثر راس هنبری و رایان دیس، این اشتباه و اشتباهات رایج دیگر در بازاریابی و برخورد با مشتریان را به مخاطبان گوشزد می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که چطور از افتادن به دام این اشتباهات پرهیز کنند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال

«تصور کنید مردی بسیار موفق و جذاب، وارد رستورانی شود و بلافاصله از اولین خانم مجردی که می‌بیند، درخواست ازدواج کند.» این مثال از یک برخورد اشتباه در راوبط شخصی را راس هنبری (Russ Henneberry) و رایان دیس (Ryan Deiss) برای وضوح بخشیدن به یک دسته از اشتباهات تاکتیکی در بازاریابی مطرح می‌کنند. گاهی اوقات خیلی از شرکت‌های موفق و معتبر ممکن است با درخواست‌های نابه‌جا از مشتریان خود، آن هم در زمانی نامناسب (مانند درخواست تعهد کامل در همان ابتدای جذب مشتری)، آن‌ها را از دست بدهند. نویسندگان خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال، تلاش کرده‌اند تا چنین اشتباهات تاکتیکی محتملی در فرایند بازاریابی را به مخاطبان خود گوشزد کنند. این خلاصه کتاب صوتی، در واقع بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) است.

ازجمله اشتباهات دیگری که راس هنبری و رایان دیس به آن اشاره می‌کنند، اقدام نامناسب برای خرید ترافیک اینترنتی است. آن‌ها در خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال اشاره می‌کنند که دوره‌ی استفاده‌ی آسان از ترافیک به سر آمده و اکنون این کار وارد مراحلی پیچیده‌تر شده است. فعالان در حوزه‌ی بازاریابی باید دقت کنند که مانند بسیاری از محصولات دیگر، ترافیک اینترنتی نیز فروشگاه‌های معتبر خود را دارد که برای خریدش باید به آن‌ها مراجعه کرد.

از دیگر اشتباهاتی که ممکن است صاحبان یک کسب‌وکار یا برند، بدون بهره‌گیری از تجربیات افرادی مثل راس هنبری و رایان دیس مرتکب شوند، تکیه کردن بر یک محصول، به‌عنوان نماینده‌ی برند است. گاهی یک محصول، شهرت فراوانی برای برند ما به همراه می‌آورد، اما باید دقت کنیم که هویت برند خود را به آن نمونه‌ی خاص گره نزنیم. شرکت ما باید به‌عنوان فروشنده‌ی طیف مختلفی از محصولات شناخته شود تا بتواند به موفقیت دست یابد.

خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال را نشر صوتی استودیو نوار با صدای سحر بیرانوند وبراساس ترجمه‌ی سینا عمرانلو منتشر کرده و نسخه‌ی متنی آن را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل‌فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «ابرغذاها» و «هوش مصنوعی».

خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال، حاوی نکاتی سودمند برای صاحبان کسب‌وکارهای متفاوت و بازاریابان است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال می‌شنویم

افراد به محصول شما اهمیتی نمی‌دهند، بلکه فقط چگونگی بهتر شدن زندگی‌شان با محصول شما برایشان اهمیت دارد. پس دیگر درباره‌ی ویژگی‌های محصول صحبت نکنید. در عوض توضیح دهید که محصولتان چگونه می‌تواند زندگی مشتری را به شیوه‌ای معنادار تغییر دهد. کسب‌وکار بسیار آسان است. ما برای جابه‌جایی افراد از حالت قبل به حالت بعدِ مطلوب حقوق می‌گیریم. در حالت قبل، مشتریان به شکلی ناراضی‌اند. ممکن است به دلایلی دردمند و بی‌حوصله و وحشت‌زده یا ناراضی باشند. در حالت بعد، زندگی بهتر شده است. آن‌ها سرگرم شده و از درد یا هر چیز دیگری که می‎ترساندشان رها شده‌اند. افراد محصول یا خدمتی را نمی‌خرند؛ تغییر را می‌خرند. به بیان دیگر، آن‌ها دست‌یابی به حالت بعد را خریداری می‌کنند. یک پیشنهاد عالی، حقیقتاً مشتری را به حالت بعد سوق می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
18 دقیقه
ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.