معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم

خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم نوشته‌ی راس هنبری و رایان دیس، نسخه‌ی شنیداری یکی از فصل‌های کتاب «بازاریابی دیجیتال» از مجموعه‌ی دامیز است که به‌صورت مفید و مختصر، اصول و مبانی ساخت یک وب‌سایت مؤثر و کارآمد را توضیح می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب‌وکارمان سایت پربازده طراحی کنیم

داشتن یک وب‌سایت کارآمد، پشتوانه‌ی رضایت مشتری و یکی از ضرورت‌های داشتن یک کسب‌وکار موفق است. وب‌سایت دقیق و کارا، برای هر نیاز مخاطب بخشی را پیش‌بینی کرده است و با هدایت درست مشتریان، فرایند ارائه‌ی خدمات و فروش را سرعت می‌بخشد. نکته‌ی مهم در طراحی سایت خوب، شناختن انواع صفحات وب و طرز استفاده از آن‌ها، نحوه‌ی ترغیب مشتریان به انجام اعمال خواسته‌شده در قالب صفحات وب‌سایت و طریقه‌ی اندازه‌گیری میزان تاثیرگذاری صفحات ساخته شده است. تمامی این موارد در خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب‌وکارمان سایت پربازده طراحی کنیم نوشته‌ی رایان دیس (Ryan Deiss) و راس هنبری (Russ Henneberry) آموزش داده می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب‌وکارمان سایت پربازده طراحی کنیم یکی از فصول کتاب بازاریابی دیجیتال است که نشر آوند دانش نسخه‌ی متنی آن را به طور کامل منتشر کرده است. در این خلاصه کتاب صوتی، اصول طراحی وب‌سایت پربازده توضیح داده می‌شود. نکات نوشتن متون تبلیغاتی مؤثر، ظرافت‌های انتخاب عکس، انتخاب نمادهای اعتباربخش، اضافه کردن نظرات مشتریان و... نیز از جمله مواردی هستند که در این کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود. لازم به ذکر است که این کتاب، ابعاد فنی طراحی سایت را پوشش نمی‌دهد، بلکه مبانی و اصول ساخت یک وب‌سایت خوب را شرح می‌دهد.

رایان دیس و راس هنبری، نویسندگان خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب‌وکارمان سایت پربازده طراحی کنیم هستند و سینا عمرانلو آن را به فارسی ترجمه کرده است. نشر صوتی استودیو نوار ناشر صوتی این خلاصه کتاب بوده و انتشارات آوند دانش، نسخه‌ی متنی کتاب را چاپ و منتشر کرده. گویندگی این کتاب نیز برعهده‌ی سحر بیرانوند بوده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) آثاری خوش‌خوان، ساده و روان در حیطه‌های گوناگون هستند. این مجموعه آثار نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی بیستم به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مباحث مربوط به کامپیوتر روانه‌ی بازار نشر شدند؛ اما امروزه مجموعه کتاب‌های دامیز طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرند: از خودسازی و موفقیت فردی گرفته، تا ایجاد کسب‌وکار تازه، مذهب و بهبود تغذیه.

تاکنون بیش از دو هزار عنوان از این مجموعه در سرتاسر دنیا ترجمه شده و به انتشار رسیده است. در ایران نیز نشرهای گوناگونی به ترجمه‌ی سری کتاب‌های دامیز اقدام کرده‌اند. از انتشارات نسل نواندیش گرفته تا انتشارات آوند دانش. گفتنی است نسخه‌ی صوتی و متنی بسیاری از این عناوین در وب‌سایت کتابراه موجود است.

بد نیست بدانید کلمه‌ دامیز (Dummies) در زبان انگلیسی به معنای خنگ‌هاست و در زبان فارسی این مجموعه «به زبان آدمیزاد» نیز شهرت دارد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب‌وکارمان سایت پربازده طراحی کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی پیش رو برای کسانی که کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال را دنبال می‌کنند مناسب است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم می‌شنویم

عملکرد صفحه‌ی سایتتان باعث موفقیت یا شکست در کمپین‌های دیجیتالی می‌شود. ممکن است در جذب ترافیک برای وبسایت مهارت زیادی داشته باشید، اما اگر صفحه‌ی سایت عملکرد خوبی نداشته باشد کمپین‌ها هم شکست خواهد خورد.

بررسی انواع صفحات سایت: صفحات سایت را بر اساس کاری که سایت از بازدیدکننده می‌خواهد دسته‌بندی کنید. برای مثال، برخی از صفحات سایت طراحی شده تا بازدیدکنندگان را به وارد کردن اطلاعات شخصیشان ترغیب کند یا از آن‌ها بخواهد محصول یا خدماتی را بخرند. کمپین‌هایی که اکثر بازاریابان دیجیتال اجرا می‌کنند به دو دسته تقسیم می‌شوند:

صفحه‌ی جذب مخاطب: صفحه‌ی فشار هم نامیده می‌شود. هدف این صفحه ترغیب مشتری به وارد کردن اطلاعات شخصی است تا بتوان آن‌ها را به مخاطب تبدیل کرد.

صفحه‌ی فروش: این صفحه ایجاد می‌شود تا مخاطبان را به خرید کالای فیزیکی یا محصولاتِ اطلاعاتی یا خدمات ترغیب کند.

روش‌های متعددی برای طراحی و فرم‌دهی خوب صفحه‌ی سایت وجود دارد، اما همه‌ی آن‌ها در یک چیز مشترک‌اند؛ تمرکز. صفحه‌ی خوب هدفی مشخص دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
42 دقیقه
چگونه برای کسب‌وکارمان سایت پربازده طراحی کنیم
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه برای کسب و کارمان سایت پربازده طراحی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.