معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم

خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم نوشته‌ی رایان دیس و راس هنبری، به بررسی لزوم بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال و روش‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای انجام این کار می‌پردازد. این کتاب از مجموعه‌ی «کتاب‌های دامیز» انتخاب شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم

کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال یکی از راه‌های تبلیغی مؤثر و برجسته در جهت جذب مخاطب، افزایش آگاهی از برند و بالا بردن میزان فروش محصولات و خدمات هستند. این کمپین‌ها از هزینه‌ی نسبتاً بالایی برخوردارند و همین موضوع، برنامه‌ریزی دقیق پیش از اجرا را برای آن‌ها لازم و ضروری می‌کند. با وجود برنامه‌ریزی، کمپین‌ها نیاز به بهینه‌سازی و انجام تست‌های مختلف نیز دارند تا کارایی و تأثیرگذاری آن‌ها برای بازاریابان دیجیتال تضمین‌شده باشد. خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم نوشته‌ی رایان دیس (Ryan Deiss) و راس هنبری (Russ Henneberry)، به موضوع بهینه‌سازی و تست کمپین‌های دیجیتال می‌پردازد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم یکی از فصول کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) است. این کتاب در فصل‌های مختلف، جنبه‌های متنوع بازاریابی دیجیتال را بررسی می‌کند. این فصل از کتاب که در این خلاصه کتاب صوتی بیان شده، در رابطه با بهینه‌سازی کمپین‌ها از طریق انجام تست‌های مجزا، ابزارهای مختلف و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها برای انجام تست مجزا، تشخیص لزوم انجام تست برای صفحه‌های راه‌اندازی و نحوه‌ی انجام تست و تجزیه‌وتحلیل توضیح می‌دهد.

اتخاد تصمیم‌های مختلف برای ایجاد تغییرات در کسب‌وکارها همه به انجام تست‌ها و تحلیل نتایج رفتار کاربران بستگی دارد. در یک بیزینس داده‌محور تصمیم‌گیری تنها بر اساس حدس‌وگمان یک اشتباه اساسی است. زمانی که بخواهید نرخ بازگشت سرمایه در کمپینتان را به بالاترین حد ممکن برسانید، باید کار جمع‌آوری داده‌ها را تکمیل کنید و بر روی این داده‌ها تست‌های مختلفی را که خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم توضیح داده، انجام دهید. تنها در این صورت نتیجه‌ی کار مؤثر خواهد بود.

راس هنبری و رایان دیس نویسندگان خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم هستند و سینا عمرانلو این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. نشر صوتی استودیو نوار ناشر نسخه‌ی صوتی و انتشارات آوند دانش ناشر نسخه‌ی متنی این کتاب است. این خلاصه کتاب صوتی را با صدای سحر بیرانوند می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) آثاری خوش‌خوان، ساده و روان در حیطه‌های گوناگون هستند. این مجموعه آثار نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی بیستم به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مباحث مربوط به کامپیوتر روانه‌ی بازار نشر شدند؛ اما امروزه مجموعه کتاب‌های دامیز طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرند: از خودسازی و موفقیت فردی گرفته، تا ایجاد کسب‌وکار تازه، مذهب و بهبود تغذیه.

تاکنون بیش از دو هزار عنوان از این مجموعه در سرتاسر دنیا ترجمه شده و به انتشار رسیده است. در ایران نیز نشرهای گوناگونی به ترجمه‌ی سری کتاب‌های دامیز اقدام کرده‌اند. گفتنی است نسخه‌ی صوتی و متنی بسیاری از این عناوین در وب‌سایت کتابراه موجود است.

بد نیست بدانید کلمه‌ دامیز (Dummies) در زبان انگلیسی به معنای خنگ‌هاست و این مجموعه، در زبان فارسی «به زبان آدمیزاد» نیز شهرت دارد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم برای بازاریابان دیجیتال مناسب است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم می‌شنویم

انتخاب اِلمان‌های صفحه برای بهینه‌سازی: پس از پیدا کردن صفحاتی که به بهینه‌سازی و اجرای تست مجزا نیاز دارند، مرحله‌ی بعد چیست؟ چه چیز مشخصی را از آن صفحه تست می‌کنید؟ چند عامل دارید برای مشخص کردن ویژگی‌هایی که می‌خواهید تست کنید. این المان‌ها در ساخت نسخه‌ها یا اَشکال جدید صفحه‌تان که می‌خواهید وارد آزمایش تست مجزا کنید به شما کمک می‌کنند. یکی از راه‌های شروع یافتن اَشکالتان استفاده از داده‌های باکیفیت است که در ادامه توضیح می‌دهیم.

باکیفیت دانستن داده: داده‌ی باکیفیت اطلاعاتی است که افراد می‌توانند مشاهده کنند اما نمی‌توانند اندازه بگیرند. در اصطلاح بازاریابی دیجیتال داده‌ی باکیفیت را رفتار کاربر تعریف می‌کند. دریافت داده‌ی باکیفیت بسیار آسان و ارزان، و برای انتخاب المان درست برای بهینه‌سازی روی صفحه‌تان بیش از اندازه سودمند است. یکی از پایه‌ای‌ترین انواع داده‌های باکیفیت متشکل از دنبال کردن محل کلیک‌ها و حرکت موس و اسکرول‌ها است. بیشتر این داده‌ها با چیزی به نام نقشه‌ی حرارتی گزارش می‌شوند. نقشه‌ی حرارتی، ارائه‌ی بصری از نحوه‌ی تعامل کاربر بر روی سایتتان است. این نقشه محل‌هایی را مشخص می‌کند که کاربر روی آن تمرکز می‌کند. اجرای یک نقشه‌ی حرارتی روی هر صفحه‌ای که تست مجزا را انجام می‌دهید کار درستی است. بیشتر ابزارهای تکنولوژی تست خوب مانند ویژوال وبسایت اوپتیمایزر، شامل تکنولوژی نقشه‌ی حرارتی است. گزارش نقشه‌ی حرارتی و اسکرول مشخص می‌کند که آیا یک درخواست عمل کلیک می‌شود؟ یا اینکه آیا مردم در حال استفاده‌ی محتوای شما هستند یا نه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
37 دقیقه
چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم؟
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه یک کمپین دیجیتال بهینه راه بیندازیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.