معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال
قیمت:
۲۶۷۰۰ ۱۸,۶۹۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال

برای تبدیل شدن یک بازدیدکننده و مخاطب معمولی به مشتری ثابت، لازم است که ارزش زیادی به او ببخشید و امکانات درخور توجهی در اختیارش بگذارید. خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال، به قلم راس هنبری و رایان دیس، این واقعیت را که بسیاری از فروشندگان آن را غیرمنطقی می‌پندارند به مخاطبانش ارائه می‌کند و مراحل ضروری در این فرایند را با خوانندگان کتاب در میان می‌گذارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال

اگر انتظار دارید که هر مشتری با اولین ورود به سایت و صفحه‌ی شما، به سراغ گران‌ترین محصولاتتان برود و به پیشنهادهای شما مبنی بر خرید پرسودترین محصولتان پاسخ مثبت بدهد، باید بدانید که این تصور همان‌قدر نامعقول است که انتظار داشته باشید، غریبه‌ای که برای اولین‌بار در خیابان می‌بینید، پیشنهاد ازدواج شما را قبول کند. یک فروشنده‌ی حرفه‌ای و موفق، کاملاً آگاه است که تبدیل شدن یک بازدیدکننده‌ی معمولی به کسی که قصد خرید داشته باشد و در مرحله‌ی بعدی، تبدیل شدن او به یک مشتری ثابت و وفادار، نیاز به طی شدن مراحل و فرایند زمان‌بری دارد که لازم است به دقت انجام شود. رایان دیس (Ryan Deiss) و راس هنبری (Russ Henneberry) در خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال، اصول و تکنیک‌های لازم برای طی کردن این مراحل را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. این خلاصه کتاب صوتی، در واقع بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) است.

در واقع فلسفه‌ی بازاریابی تبدیل افرادی غریبه و ناآشنا با برند و کسب‌وکار شما، به مشتریانی است که همیشه‌ی گزینه‌ی اولشان خرید از شماست و هیچ‌گاه برای مدتی طولانی از آخرین تولیدات و محصولات شما بی‌خبر نمی‌مانند. راس هنبری و رایان دیس در خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال تأکید می‌کنند که یک فروشنده‌ی حرفه‌ای آگاه است که بازاریابی از عناصر مهم کار او محسوب می‌شود که باید با صبر و حوصله و انرژی کافی آن را پشت‌سر بگذارد. راس هنبری و رایان دیس، تکنیک‌هایی عینی و مصداقی را در اختیار بازاریاب‌ها قرار می‎دهند. برای مثال در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال، از این صحبت می‌کنند که اگر برنامه و دورنمای ذهنی شما برای کسب‌وکارتان، تبدیل شدن به برندی بزرگ و موفق است، باید بدانید که گاهی حتی لازم است که برای برخی از محصولاتتان، تخفیفی بیش از پنجاه درصد در نظر بگیرید.

خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال را نشر صوتی استودیو نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سینا عمرانلو منتشر کرده و نسخه‌ی متنی آن را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل‌فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «ابرغذاها» و «هوش مصنوعی».

خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال برای مدیران کسب‌وکارهای مختلف، بازاریاب‌ها و تمام کارمندان و شاغلانی که در اندیشه‌ی موفقیت در امر فروش و جذب مشتری هستند، مناسب است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال می‌شنویم

بازاریابی اینترنتی با کسب‌وکار حضوری یا حتی تلفنی متفاوت است. اکثر اوقات، افراد غیر از محصولتان هیچ چیزی درباره‌ی کسب‌وکار شما نمی‌دانند. برای به دست آوردن مخاطبان و مشتریان جدید، باید اعتمادسازی کنید و برای خریداران ارزش قائل شوید تا بین شما و مشتریان احتمالی و مشتریان، ارتباطی شکل گیرد. رابطه‌ی موفق، مثل خیابانی دوطرفه است. هر دو طرف رابطه از آن سود می‌برند و چون شرکت شما قرار است این رابطه را با افراد آغاز کند، منطقی است که شما اول ارزش ارائه کنید. اگر شما اول این ارزش را ارائه نکنید، مشتریان احتمالی به مشتریان وفادار تبدیل نمی‌شوند و این اعتماد شکل نمی‌گیرد که بتوانید از آن‌ها درخواست خرید کنید. خوشبختانه می‌توان به‌راحتی و حتی با یک پست وبلاگ یا پادکست مفید و آموزنده، این ارزش را ایجاد کرد. این ارزش‌ها باید رایگان و بدون انتظار ایجاد رابطه‌ی دو سر برد باشد. به پیشنهادات اکتسابی که برای افراد بی‌انگیزه ارزش ارائه می‌کند، پیشنهادهای بدو ورود می‌گوییم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
56 دقیقه
هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۲۶۷۰۰ ۱۸,۶۹۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال

Mehrzad Rad
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
به صورت کلی گویی هست و پراکنده نیازمند به نظرم مطالعه کتاب کاملش هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هنر تبدیل مخاطب به خریدار در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.