معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زن زیبا: اپیزود پنجم سینما داستان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زن زیبا: اپیزود پنجم سینما داستان
قیمت:
۱۲۰۰۰ ۸,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زن زیبا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زن زیبا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زن زیبا: اپیزود پنجم سینما داستان

خلاصه کتاب صوتی زن زیبا داستانی معمایی-جنایی درباره‌ی مردی به نام الکس است که با ورود همکاری جذاب، دستخوش احساساتی آزاردهنده می‌شود... اثر دلهره‌آور اس. جی. آی هالیدی قسمتی دیگر از مجموعه‌ی جذاب سینما داستان است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی زن زیبا

خلاصه کتاب صوتی زن زیبا (Pretty Woman) به قلم اس. جی. آی هالیدی درباره‌ی دختری زیباست که بعد از استخدام در یک فروشگاه، خیلی زود بخش صندوق را در دست می‌گیرد. رفتارهای خودپسندانه‌ او راوی داستان، یعنی الکس را آزار می‌دهد. حس عجیب او نسبت به دختر تازه‌وارد- ابتدا شبیه حسادت است، اما در زندگی الکس رازی وجود دارد که با افشای آن می‌فهمیم حرکات دختر مانند جرقه‌ای در انبار باروت آتشی سوزان برپا کرده... .

نام این خلاصه کتاب از فیلمی سینمایی به اسم «زن زیبا» و کارگردانی گری مارشال (Garry Marshall) گرفته شده. جولیا رابرتز، ستاره‌ی برنده‌ی اسکار نقش زنی تن‌فروش را ایفا می‌کند که بر حسب تصادف با مردی ثروتمند همراه می‌شود و علاقه‌ای پاک میان آن‌ها شکل می‌گیرد. انتخاب نام این فیلم عاشقانه-کمدی برای خلاصه کتاب صوتی زن زیبا نوعی طنز سیاه است چون در نسخه‌ی سینمایی چهره‌ی خوش دختر، خالق محبت است و در داستان، پیام‌آور شوم نفرت.

درباره‌ی مجموعه‌ی سینما داستان

این مجموعه پیوندی هنرمندانه میان فیلم و قصه است که شنیدن آن برای هر فرد شیفته‌ی سینما لذت‌بخش خواهد بود. نویسندگان مجموعه‌ی سینما داستان با استفاده از نام فیلمی مشهور، ابتدا فضایی خاص را در ذهنتان خلق و سپس روایت خود را بر پایه این تصور بنا می‌کنند.

ده کتاب عضو مجموعه همگی در ژانرهای روانشناسی، ترسناک و جنایی تألیف شده‌اند. این سبک از ادبیات تنها قسمتی از سرگذشت شخصیت‌ها یا وقایع را به ما نشان می‌دهد و درست به همین دلیل باید شیوه‌ی هوشمندانه نامگذاری را ستود. با یادآوری هر فیلم سینمایی، خاطرات آن جسته و گریخته به حافظه‌تان مراجعه می‌کنند و ناگهان متوجه می‌شوید که با این قطعات پراکنده، در حال ساخت داستانی منجسم هستید.

خلاصه کتاب صوتی زن زیبا مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و سینما مخاطبان اصلی این اثر هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی زن زیبا می‌شنویم

اگه اخم صورتش رو کنار می‌ذاشتی یه زیبایی خاصی داشت که اصلا نمی‌شد با هیچکس دیگه‌ای تو فروشگاه مقایسه‌اش کرد. واقعا از همون اول که سروکله‌ش پیدا شد با بقیه فرق داشت. همین که استخدام شد صندوق رو تحویلش دادن. انصاف نبود. شش ماه تموم اونجا کار کرده بودم اما هنوز کارگر انبار بودم، کاری که اجازه می‌داد فقط یه چندباری در روز، اونم فقط برای جابه‌جا کردن چرخ‌دستی‌ها و تمیز کردن قفسه‌های خالی وارد فروشگاه بشم. سروکار من فقط با مواد تمیزکننده و وایتکس بود، همین و بس.

اون از مدیرمون خواسته بود مسئول صندوق بشه و شده بود. مدیر بی‌اراده که بلد نبود به کسی نه بگه. البته به همه جز من. چندبار ازش خواستم من رو داخل فروشگاه منتقل کنه ولی لعنتی قبول نمی‌کرد. حتی اون خانم، مدیر بخش منابع انسانی رو میگما، اونم گوش به حرفم نداد. فقط گفت الکس! تو باید قدر جایگاهی رو که داری بدونی! تو نقش بزرگی در پشت صحنه فروشگاه ما داری! تو موتور محرکه‌ی اینجایی، اینو همیشه یادت باشه، خب؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
زن زیبا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زن زیبا: اپیزود پنجم سینما داستان
نویسنده
مترجمحسین مسعودی آشتیانی
راویمتین بختی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰ ۸,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی زن زیبا

نوید عمادی
۱۴۰۱/۹/۱۴
مختصر. ولی باید ابتدا خواننده از زندگی ترنسها اطلاعاتی داشته باشد
ماندانا ناظمی
۱۴۰۲/۱/۱۷
چرا سر و ته نداشت؟؟؟؟
پریسا صمدی
۱۴۰۲/۱/۷
کوتاه معمولی و پیش پا افتاده
پريا رضايي
۱۴۰۱/۹/۲۰
مزخرف
اصلا بدرد نمیخورد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زن زیبا

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زن زیبا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.