معرفی و دانلود کتاب شکار هیولا

عکس جلد کتاب شکار هیولا
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شکار هیولا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شکار هیولا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شکار هیولا

کتاب شکار هیولا رمان هیجان‌انگیز نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، ریچل کین، در ادامه‌ی کتاب محبوب دریاچه متروک نوشته شده است. داستان این کتاب پرفروش وال‌استریت ژورنال این‌گونه شروع می‌شود: شوهر سابق جینا که قاتلی سریالی و مخوف است، از زندان فرار کرده و می‌خواهد همسر و فرزندانش را به دام بیندازد. این‌بار جینا به‌جای فرار، دست به حمله می‌زند. او می‌خواهد بزرگ‌ترین هیولای زندگی‌اش را شکار کند.

درباره‌ی کتاب شکار هیولا

اگر جلد اول مجموعه‌ی دریاچه متروک (stillhouse lake series) را خوانده باشید، با شخصیت جینا رویال به‌خوبی آشنایی دارید. جلد اول داستان بیشتر رازآلود است و شما تقریباً تا پایان کتاب نمی‌توانید حدس بزنید که چه اتفاقی می‌افتد. باتوجه به ماهیت دومین جلد مجموعه یعنی کتاب شکار هیولا (Killman Creek)، رمز و راز داستان کمتر می‌شود و جینا که اکنون نام گوئن را برای خود برگزیده، می‌خواهد از شر آزارهای شوهر سابقش خلاص شود. البته این رمان ریچل کین‌ (Rachel Caine) پیچیدگی‌هایی نیز دارد و سؤالات بسیاری را در ذهن شما ایجاد می‌کند. با خواندن رمان شکار هیولا، همه‌‌ی چیزهایی را فکر می‌کردید درست بوده، زیر سؤال می‌رود.

در جلد اول کتاب، همه چیز از زبان جینا روایت می‌شد. اما در جلد دوم مجموعه‌ی دریاچه متروک، فرزندان گوئن و سم نیز به جمع راویان کتاب اضافه می‌شوند و چشم‌اندازی جدید و نو را در اختیار خوانندگان می‌گذارند. داستان کتاب شکار هیولا از روایت گوئن شروع می‌شود. شوهر سابق او که قاتل سریالی است، به کمک آبسولوم، دوست هکرش، گوئن و فرزندانش را پیدا کرده و پیام‌هایی مشکوک برای او ارسال می‌کند. گوئن که از فرار کردن و مخفی شدن خسته شده،‌ دو فرزندش را در یک جای امن پنهان می‌کند و همراه با سم راهی شکار هیولا می‌شود.

سم برادر آخرین قربانی شوهر سابق گوئن است و برای انتقام گرفتن از قاتل خواهرش هر کاری می‌کند. رابطه‌ی سم و گوئن کمی پیچیده است و در طول داستان گره‌های این رابطه‌ی عجیب کم‌کم از هم باز می‌شوند. کانر، پسر گوئن، بااینکه می‌داند نباید درگیر ماجرا شود، این کار را می‌کند و همه را به خطر می‌اندازد.

کتاب شکار هیولا یک کتاب هیجان‌انگیز است که مثل دیگر آثار ریچل کین، به یکی از کتاب‌های پرفروش تبدیل شد. نویسنده در این کتاب تعادل میان تنش، هیجان و احساس را رعایت کرده و به خواننده فرصت می‌دهد که با شخصیت‌های کتاب بیشتر ارتباط برقرار کند. اگر جلد اول مجموعه‌ی دریاچه متروک را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم آن را نیز بخوانید. البته اگر این کار را نکنید، با ارجاعاتی که ریچل کین در داستان شکار هیولا به جلد اول می‌دهد، تا حدودی با داستان جلد قبلی آشنا خواهید شد. انتشارات کتاب کوچه هر دو جلد را با ترجمه‌ی حسین مسعودی آشتیانی چاپ کرده است و می‌توانید آن‌ها را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دریاچه‌ی متروک (مه‌آلود)

رمان‌های دریاچه‌ی متروک (مه‌آلود) مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از رمان‌های جنایی، رازآلود، هیجان‌انگیز و گاهی ترسناک است. ریچل کین اولین جلد از این مجموعه با نام «دریاچه‌ی مه‌آلود» را در سال 2017 منتشر کرد که به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز تبدیل شد. شما در این مجموعه شاهد از هم پاشیدن زندگی خانواده‌ی یک قاتل سریالی و تلاش برای رها شدن از سایه‌ی او هستید. «شکار هیولا»، «رودخانه‌ی شکارچی گرگ (Wolfhunter River)»، «سقوط‌های تلخ (Bitter Falls)»، «خلیج دلشکستگی (Heartbreak Bay)» و «جاده‌ی شکارچی (Trapper Road)» جلد‌های بعدی این مجموعه هستند.

افتخارات مجموعه کتاب‌های دریاچه‌ی متروک (مه‌آلود)

  • کتاب شماره‌ی اول فهرست پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال؛
  • نامزد جایزه‌ی کتاب‌های معمایی و دلهره‌آور گودریدز؛
  • در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز؛
  • رمان پرفروش آمازون.

نکوداشت‌های کتاب شکار هیولا

  • داستان مادری فداکار و زنی مستقل که فقط با شکار تنها هیولای زندگی‌اش به آرامش می‌رسد. (آمازون)
  • آیا تابه‌حال به خانواده‌ی بی‌گناه قاتلان سریالی فکر کرده‌اید؟ بعد از مطالعه‌ی کتاب شکار هیولا درک می‌کنید که فقط خانواده‌ی قربانیان آسیب نمی‌بینند؛ بلکه خانواده‌‌ی خودشان نیز قربانی اعمال‌ آن‌ها می‌شوند. (فِرِش فیکشن)

کتاب شکار هیولا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن کتاب‌های هیجان‌انگیز، کمی ترسناک و تا حدی معمایی علاقه دارید، کتاب شکار هیولا شما را ناامید نمی‌کند. ریچل کین نویسنده‌ای است که در هنگام خواندن رمان‌هایش، آن‌ را بر زمین نمی‌گذارید!

در بخشی از کتاب شکار هیولا می‌خوانیم

عاشق هم نیستیم؛ نه این‌که اصلا عشقی در کار نباشد، اما بهتر است بگویم دوستان صمیمی هستیم. فکر می‌کنم هر‌دومان دور میدانی به‌نام عشق چرخ می‌زنیم، اما هیچ‌کدام عجله‌ای برای ورود به آن نداریم. فقط خدا می‌داند ترکیب ما دو نفر چه خواهد شد.

من، همسر سابق یک قاتل سریالی هستم که همیشه گروه ملوین تهدیدم می‌کنند.

و سم؟ سم برادر یکی از قربانی‌های همسر سابقم است. برادر آخرین قربانی ملوین. هنوز هم پیکر آن دختر بیچاره‌ای را که از قلاب آویزان بود، می‌بینم. دختری که قربانی لذت‌های یک آدم روان‌پریش شد.

ما هر دو آدم‌های پیچیده‌ای هستیم. وقتی اولین بار سم را دیدم، باورم شد غریبه‌ای صمیمی است که هیچ ربطی با گذشته‌ی من ندارد. ولی بعداً متوجه شدم با سماجت تمام من را تعقیب کرده است و به زندگیم وارد شده تا شاید بتواند مدرکی از دخیل بودنم در جنایت‌های مل بیابد. همین باعث شد تا رابطه‌ی ما تا مرز فروپاشی پیش برود.

حالا خوب می‌داند بی‌گناهم و مقصر نبوده‌ام؛ اما با تمام این‌ها، هنوز هم ترک‌هایی در رابطه‌ی ما هست که نمی‌دانم چطور باید آن‌ها را پر کنم یا اصلا باید برای رفع ترک‌ها کاری بکنم یا نه. سم از من خوشش می‌آید. من هم سم را دوست دارم. فکر می‌کنم در یک زندگی دیگر بدون سایه‌ی شوم ملوین رویال، می‌شد که دوران خوبی با هم داشته باشیم. اما اکنون هدفم فقط بقاست. فقط می‌خواهم زندگی بچه‌هایم تضمین شود و سم هم وسیله‌ای است برای رسیدن به هدفم. خوشبختانه او این چیزها را می‌داند و شک ندارم مثل من فکر می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شکار هیولا
نویسنده
مترجمحسین مسعودی آشتیانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات462
زبانفارسی
شابک978-600-697471-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شکار هیولا

م ن
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
سلام تازه کتاب رو تموم کردم یه نفس تا آخر خوندمش نتونستم کنارش بزارم. مثل جلد اول عالی بود. چقدر کتابای جنایی تو کتابراه خوندم و هیچ کدوم به اندازه این یکی جذبم نکرد. این جلد دوم کتاب درمورد ادامه تلاشای گوئن برای نجات جون فرزندانش از دست همسر قاتلشه. با این تفاوت که تو جلد اول فقط فرار میکرد ولی توی این یکی تصمیم به مبارزه میگیره و میخواد شوهر فراریش روگیر بندازه و بکشه. به نظرم جلد دوم علاوه بر تعلیق و هیجان جلد اول، معماهای بیشتری هم داره و از نظر ذهنی هم آدم رو بیشتر درگیر میکنه. تمام احساسات شخصیت‌ها حتی به غلط قابل درکه. تصمیمات و رفتارهاشون هم همین طور. برای من بیشترین حیرتی که از خوندن کتاب برام به وجود میومد صحنه‌هایی بود که پر از تعلیق، اضطراب و نگرانی از به خطر افتادن جون هر کدوم از شخصیتای محبوب و بیگناه داستان بود. جوری که انگار صحنه‌ها با وضوح جلوی چشمم خلق میشد از بس نویسنده به خوبی توصیف میکرد و مترجم به بهترین شکل ممکن ترجمه ش کرده بود. واقعا دست مریزاد به هردو و کتابراه عزیز که چنین کتاب محشری رو رایگان در اختیار قرارداد.
ترنج
۱۴۰۳/۱/۲۷
نسبت به جلد اول خیلی بهتر بود. یه جاهایی از داستان از شدت هیجان نفست بند میاد و یه جاهایی دلت میخواد اشک بریزی و برای شخصیت اصلی گریه کنی. ریتم داستان توی این جلد سریعتره اتفاقات با سرعت و منطق خوبی پیش میره و از همون اوایل داستان درگیر ماجراهایی میشی که در ابتدا قابل تصور نیست و همراه سم و گوئن هم راهی شکار هیولا میشی. نمیدونم جلد سومی داره یانه ولی امیدوارم اگه نویسنده ادامه اش داده یا میده خرابش نکنه. به نظر نمیرسه ملوین رویال یک بیمار روانی باشه اما مطمئنا هیولایی خطرناکه حتی برای کسایی که باهاشون پیوند خونی داره. به نظرم جامعه ای که توش انسانها به جایی برسن که از شکنجه دادن و کشتن افراد این قدر لذت ببرن دیگه نمیشه امیدی به فرداش داشت. اینکه چرا و چطور انسانها یا جوامع به این نقطه میرسن قطعا باید بررسی و مطالعه بشه و فقط میشه امیدوار بود که این مسائل فقط توی کتابها و داستانها باشه هر چند متاسفانه فکر میکنم امید بیهوده ایه.
م مسعودی
۱۴۰۳/۱/۹
دوست دارم باور کنم این فقط یک داستان تخیلی هست که خیلی زیبا و مهیج نگارش شده ولی به اندازه‌ای وقایع و روی دادها قشنگ و واقعی شرح داده شده بود که به زحمت میشه گفت تخیلی هست. مثل یک فیلم بلند با این فرق که در فیلم نمیشه از همون اول روحیات افراد را درک کرد ولی در این داستان به خوبی احساسات و افکار شده افراد مختلف توضیح داده بود و همه چیز خیلی قشنگ حس می‌شد. نویسنده خیلی قشنگ حوادث را کنار هم و به ترتیب چیده بود و مشخص بود مهارت کافی در پردازش روی دادها داره؛ همین مهارت همه چیز را واقعی به نظر می‌آورد و خواننده بدون این که خسته بشه و احساس پرگویی و تکراری بودن داشته باشه با علاقه و بی وقفه نمی‌توانست کتاب را کنار بگذاردتا به نتیجه برسه و باید اعتراف کنم پایان غیر قابل پیش بینی بود. علی رغم این که در ابتدا فکر می‌کردی میشود پایانش را حدس زد ولی به زیبایی و با روندی غیر قابل پیش بینی ماجرا خاتمه یافته بود. امیدوارم این داستان‌ها هرگز واقعیت عینی پیدا نکنند ولی خیلی جالب بود. ممنون از کتابراه.
MoonRiver
۱۴۰۲/۱۱/۷
این کتاب جلد دو دریاچه متروکه؛ خوب بود حتی از قسمت اولش هم جذابتر بود ترجمه هم عالی و بی‌نقص نگاه نویسنده در درجه اول متمرکز بر خشونت عریانی است که گریبان گیر شخصیت‌های قصه است. هر کدام از شخصیت‌های رمان قسمت اول " دریاچه متروک " حالا فرصتی پیدا کرده‌اند تا راوی قصه و سرگذشت خود باشند. جینا رویال " اینجا راوی اصلی نیست. هر فصل از دید یکی از، شخصیت‌های اصلی روایت میشود. از طرفی، پرداختن به دنیای فاجعه بار دارک وب " از زیر مجموعه دیپ وب خواننده را به ورطه سیاهی پر از قتل و شکنجه و تجاوز پرتاب میکند. به خوانندگان رمان که اطلاعی از دنیای دارک وب ندارند توصیه میکنم پیش از خواندن رمان حتما تحقیقاتی هر چند اندک در فضای اینترنت راجع به این دنیا داشته باشند تا متوجه عمق فاجعه شوند و اطلاع داشته باشند که اتفاقاتی که در این کتاب می‌افتد در دنیای دارک وب واقعا وجود دارد.
ابوالفضل حیدری
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
رمان درباره زنی به نام جینا رویال است که بعد از این که یک سری اتفاقات وحشتناک در زندگی‌اش افتاده است نام خود را به گوئن پراکتر تغییر داده است او با همسرش ملوین رویال و پسرش کانر و دخترش لنی زندگی میکرده تا زمانی که متوجه شده که شوهرش در پارکینگ خانه‌اش در حال شکنجه دادن و قتل دختر‌های بی‌گناه است و زمانی که به زندان افتاد مدتی بعد از زندان فرار کرد و گوئن برای اینکه بتواند از بچه هایش مراقبت کند خود را سپر بچه‌ها میکند و حاضر به طعمه شدن میشود تا ملوین او را پیدا کند تا زمانی به دست آورد تا سم، دوست گوئن او را پیدا کند سم و گوئن بعد از کلی تلاش و فریب‌های آبسالوم بالاخره گوئن طعمه شد و زمانی که سم بالاخره به گوئن میرسد ملوین باز توانسته از مرگ فرار کند اما با هوشیاری گوئن نتوانست بعد از آن بالاخره آن‌ها از اتهام همکاری با ملوین تبرئه شدند و توانستند به خانه قدیمی شان برگردند
M R
۱۴۰۳/۲/۵
این کتاب ادامه داستان و به نوعی جلد دوم دریاچه مه آلود اثر ریچل کین هست و شخصیت‌های اون داستان اینجا ادامه اتفاقات رو هرکدوم از دید خودشون شرح میدن. کتاب از لحاظ نگارش داستان، عنصر غافلگیری، پختگی متن و ترتیب وقایع از جلد اول بهتر هست اما به همون میزان خشونت و دلخراش بودنش هم بیشتره. شخصیت اصلی دست داستان یعنی گوئن تصمیم میگیره از فرار همراه با بچه هاش برداره و با شوهر سابقش روبرو بشه. باید بگم گرچه داستان معمایی و جنایی هست اما بعضی جاها زیاد از حد اغراق آمیز بود و گوئن رو یک اًبَر قهرمان نشون میداد. همچنین زود باوری و حماقت و ساده لوحی بچه‌های اون علیرغم شخصیت اغراق شده مادرشون غیرقابل باور بود. در نهایت پایان داستان متاسفانه قابل پیش بینی و فاقد جذابیت بود. در کل این دو جلد کتاب برای کسانی که به کتابهای این سبک علاقه دارن میتونه سرگرم کننده باشه.
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۲
اگر به خواندن کتاب‌های هیجان‌انگیز، کمی ترسناک و تا حدی معمایی علاقه دارید، کتاب شکار هیولا شما رو ناامید نمی‌کنه
اگه جلد اول مجموعه‌ی دریاچه متروک (stillhouse lake series) را خوانده باشید، با شخصیت جینا رویال به‌خوبی آشنایی دارید. جلد اول داستان بیشتر رازآلود است و شما تقریباً تا پایان کتاب حدس
نمی‌تونید بزنید که چه اتفاقی می‌افته. باتوجه به ماهیت دومین جلد مجموعه یعنی کتاب شکار هیولا (Killman Creek)، رمز و راز داستان کمتر می‌شود و جینا که اکنون نام گوئن را برای خودش انتخاب کرده، می‌خواد از شر آزارهای شوهر سابقش خلاص بشه البته این رمان ریچل کین‌ پیچیدگی‌هایی هم دارا و سؤالات بسیاری را در ذهن شما ایجاد می‌کنه. با خواندن رمان شکار هیولا، همه‌ی چیزهایی را فکر می‌کردید درست بوده، زیر سؤال می‌ره
مینو رحمتی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
رمان بی نهایت جذاب و گیرا
اینقد ماجراش جالب بود که با اینکه شاغلم و رسیدگی به خانواده و بچه و رمانم حدود 470 صفحه بود نشستم تو چند روز خوندم
شخصیت‌ها هر کدوم جدا وارد میشدن و داستان پیش می‌رفت من گوئن خیلی دوست داشتم چون زنی قوی و محکم بود و تا آخرش با شوهر سابق قاتلش جنگید و پیروز شد و شخصیت سم
رو که با اینکه دشمن شون بود کم کم دوست شون شده بود و حامی شون و تا آخرش حمایت شون کرد فقط تو کل داستان انتظاری داشتم یکبار هم ملین از خودش بگه و بفهمم چ افکاری داره حال خودش از خودش چطوره... اما نبود و اون تو حاشیه بود
در کل عالی بود خواننده بی نهایت ذهن خلاقی داشته 👏
ehsan
۱۴۰۲/۱۱/۸
در تخفیف آخر هفته کتابراه گرفتم. بعد خواندن چند صفحه اش، جذبش شدم. صبح که می رفتم سر کار در اتوبوس و ظهر که بر میگشتم حتی موقع پیاده روی گوشی به دست مشغول خوندن بودم. حتی در باشگاه. عالی بود. ده روزه تمامش کردم. هنر نویسنده تبدیل متن به صحنه واقعی بود. بعضی جملات جالب بود که برای خودم یادداشت گذاری کردم. در بحبوحه جنگ بین گروه جنایتکار و این خانواده، ریتم ملایمی از احساسات مادرانه و حضور یک دوست با جنس مخالف خشونت داستان رو کم میکرد و تلفیق می کرد با محور اصلی داستان. از کتابراه به خاطر انتخاب این کتاب برای طرح اخر هفته اش ممنونم
محمدرضا مولاءی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کتاب عالی بود. فقط اینکه خانم گوئن چگونه در عصر حاضر در طول چندسال زندگی با شوهرش به درب همیشه قفل پارکینگ مشکوک نشده و از نحوه پول درآوردن او اطلاع نداشت. با این حال خواندن این کتاب درسی است برای کسانی که چشم بسته عاشق می‌شوند و بر حسب اینکه دوستش دارند از هر نظر اعتماد می‌کنند. امیدوارم افرادی که از فضای مجازی برای تخریب و تهدید خانواده‌ها، بخصوص بچه‌ها و دختران استفاده می‌کنند، بیدار شوند و راه درست را انتخاب کنند. و از هوش خود در راه مثبت استفاده کنند. متشکرم
Soltan Soltan
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سلام با این که کتاب اول را نخواندم ولی انقدر جذاب و گیرا بود و هم چنین واضح که تمام داستان را متوجه شدم داستان کشش عالی داشت خوب گر چه خیلی از اتفاقات را نمیتوان باور داشت واقعی باشد اما یک چیز دیگر هم داشت وقتی قهرمان داستان در وضعیت بغرنج قرار می‌گرفت انگار خواننده منتظر بود یک جوری با یک اتفاق نجات پیدا کنید که همان طور هم میشد به هر حال از خواندن آن بسیار لذت بردم ممنون از انتخاب خوبتان.
saideh khatami
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
این کتاب دوم از یک سری داستانه که کتاب اولش «دریاچه متروک» هست. تو کتاب قبلی راوی فقط یک نفره، اما اینجا چند نفر دیگه هم هستن و من از این سبک خوشم اومد. تو قسمت‌های پایانی اش، واقعا من رو به فکر برد که چرا این کتاب‌ها رو میخونم. چرا هیجان چنین ماجراهایی رو دوست دارم؟ نمیخوام اسپویل کنم اما ممکنه شما هم آخرش این سوال رو از خودتون بکنید. چه تفاوتی بین ما و اون پولدارهای دیوونه هست؟
Ziba Abu
۱۴۰۳/۱/۱۴
جلد دوم کتاب هم بسیار عالی و هیجان انگیز بود حتی از جلد اول هم جذابتر بود کتاب بدون هیچ نقصی نوشته شده بود من وقتی کتابو شروع کردم دیگه نمیتونستم زمین بزارم یک روزه تمومش کردم و خیلی جاها هم اشکم در اومد
در کل کتاب خییییییلی عالی بود حتما بخونید و از خوندنش لذت ببریدممنون از نویسنده محترم و، کتابراه عزیز که کتاب را رایگان در اختیار ما گذاشت موفق و موید باشید
وحید
۱۴۰۳/۱/۹
با سلام خدمت کتابراهی های عزیزاین کتاب کتابی هست که برای خواننده ها تو ژانر معمایی و رازآلود که هیجان وحشت داره پیشنهاد میشه این کتاب قسمت دوم کت دریاچه متروک هست نویسنده تبحر قلم خوبی توی توصیف کتاب داره که خواننده رو مجذوب کتابش میکنه که تا تمام نکنه آروم نمیگیره و اینکه توصیفش از محل و اشخاص به صورتیه هست که خواننده میتونه تجسم خوبی از صحنه ها داشته باشه
نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
خیلی خوب بود در این جلد گوئن پراکتر تصمیم می‌گیرد به جای فرار مقابل شوهر فراری و جنایت کارش بایستد و او را شکست دهد او آنی و کانر را پیش دوستان قدیمی و مورد اعتمادش می‌گذارد و خودش با سم به دنبال ملوین برود و حتی راضی می‌شود به عنوان طعمه ملوین وارد شود اما او را بکشد و در آخر نیز موفق به این کار میشود من خیلی دوست داشتم پیشنهاد می‌کنم بخونید پشیمون نمیشین
مشاهده همه نظرات 132

راهنمای مطالعه کتاب شکار هیولا

برای دریافت کتاب شکار هیولا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.