معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه

ژاکلین نووگراتز، متخصص توسعه سرمایه و یکی از صد ذهن تجاری برتر دنیا به انتخاب مجله فوربس، در خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه، درمورد نوعی از سرمایه‌داری بلندمدت صحبت می‌کند که می‌تواند نیازهای اساسی شما را به شکلی مؤثر تأمین کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این کارآفرین برجسته در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه:

ژاکلین نووگراتز سال‌ها پیش دوره بانکداری بین‌المللی را گذرانده بود و در وال‌استریت کار می‌کرد. اما پس از مدتی آن را به‌قصد تغییر دنیا رها کرد تا بتواند زندگی پربارتر و مفیدتری داشته باشد. او در سال 2001 صندوق «آکیومن» را تأسیس کرد. این صندوق پیش‌گام نوعی سرمایه‌گذاری جدید به اسم «سرمایه‌گذاری صبورانه» بود.

این مدل از سرمایه‌گذاری ترکیبی از سرمایه‌گذاری خطرپذیر و خیریه‌های رایج بود. ژاکلین نووگراتز تصمیم گرفته بود تا تغییراتی اساسی در کشورش ایجاد کند. در این رویکرد، کسانی که درآمد کمتری دارند، برخلاف دیگر شیوه‌های سرمایه‌داری، مشتریان بالقوه و فعالان نوپای اقتصادی به شمار می‌آیند. این کارآفرین خلاق در تدتاک سرمایه داری صبورانه (Patient capitalism) به شما درمورد نحوهٔ ایجاد این روش و کارکرد آن بیشتر توضیح می‌دهد.

به‌طورکلی سرمایهٔ صبور به این معنی است که در آن نباید انتظار بازدهی کوتاه‌مدت داشته باشید. در این روش سود شما تا مدت مشخصی به تعویق می‌افتد. اما در این رویکرد جدید طبقه فقیر به‌تدریج توانمند شده و قادر خواهند بود نیازهای اساسی خود را به‌راحتی برآورده سازند. با شنیدن این سخنرانی به‌خوبی با این رویکرد آشنا می‌شوید و نحوهٔ سرمایه‌گذاری صبورانه را یاد می‌گیرید.

خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه مناسب چه کسانی است؟

اگر به موضوعات مطالعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی علاقه دارید، شنیدن این فایل صوتی برای شما جذاب خواهد بود.

ژاکلین نووگراتز را بیشتر بشناسیم:

این کارآفرین برجسته مدرک مدیریت ارشد کسب‌وکار خود را از دانشگاه استنفورد و مدرک کارشناسی اقتصاد و روابط بین‌الملل خود را از دانشگاه ویرجینیا دریافت کرد. او دوره «هِنری کراون» را در «انستیتو اسپن» گذرانده و مدتی را به‌عنوان مشاور بانک جهانی و یونیسف در سراسر آفریقا فعالیت داشته است.

ژاکلین نووگراتز (Jacqueline Novogratz) شرکت سرمایه‌گذاری به نام «دوتریمبر» در رواندا بنا نهاد و هم‌اکنون عضو ارشد «انستیتو سینرجوس» است. وی تا به حال سخنرانی‌های زیادی در گردهمایی‌های بین‌المللی مثل مجمع جهانی اقتصاد، بنیاد «کلینتون» و «تد» داشته است. او در سال 2009 کتاب «ژاکت آبی» را منتشر کرد که روایتی مستقیم از تبدیل شدن او از بانکدار بین‌المللی به کارآفرین اجتماعی است.

جوایز و افتخارات ژاکلین نووگراتز:

- برنده جایزه 400 دستاورد مادام‌العمر فوربس برای کارآفرینی اجتماعی در سال 2016
- برنده جایزه حلقه قهرمانان در سال 2016
- برنده جایزه فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه ویرجینیا در سال 2013
- برنده جایزه CSE College Middlebury و دریافت دکترای افتخاری در سال 2013
- برنده جایزه نوتردام در سال 2013
- برنده جایزه بشردوستانه زنان در سال 2012
- برنده جایزه کارآفرین سال مؤسسه پلی‌تکنیک در سال 2010
- برنده جایزه سندور تسلر کالج وفورد برای شجاعت اخلاقی و خدمت به بشریت در سال 2010
- قرارگرفتن در لیست صد اندیشمند برتر جهان در سال 2009
- قرارگرفتن در لیست 25 فرد باهوش در دیلی بیست
- جزو 50 فرد تأثیرگذار در امور مالی جهانی در سال 2014
- جزو پنجاه فرد موفق فارغ‌التحصیل مدرسه بازرگانی استنفورد در تمام دوران
- جزو صد ذهن بزرگ تجاری توسط مجله فوربس در سال 2017

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه می‌شنویم:

با همهٔ دلشوره‌ای که داشتم، قبل از هر چیز به فکر افتادم که یه تیم فروش درست کنیم. و معلومه که تیمی که وجود داشت، این کارا رو بلد نبود. خودم باید بهشون آموزش می‌دادم. خلاصه این که تو خیابونای نیامیرامبو که یکی از محله‌های شلوغ کیگالیه، سبد به دست، پیاده راه افتادمو همهٔ دونات‌هارو فروختم. وقتی برگشتم بهشون گفتم دیدین حالا؟ اونا هم جواب دادن ببین ژاکلین، به نظرت کسی تو نیامیرامبو هست که از یه زن قدبلند آمریکایی با یه سبد نارنجی دونات نخره؟!

قیافم اینجوری بود که نکتهٔ درستیه. مدل آمریکایی رو تو همه چیز امتحان کردم. رقابت، کار تیمی و فردی. اصلا موفقیت‌آمیز نبود. اما با گذشت زمان زنا یاد گرفتن به روش خودشون بفروشن. به خواسته‌های بازار گوش میدادن و ایده‌های جدید راجع به چیپس کاسا و موز و نون ذرت و چیزای دیگه مطرح می‌کردن و چیزی نگذشت تا بازار کیگالی رو قبضه کردیم و درآمد فروشنده‌ها سه چهار برابر میانگین درآمد تو کل کشور بود.

با اطمینان خاطری که به دست آورده بودیم، بهشون گفتم وقتشه که سر و وضع اینجا رو مثل یه شیرینی‌پزی واقعی بکنیم. بیاید رنگش کنیم. زنا هم خیلی استقبال کردن. ازشون پرسیدم از چه رنگی خوشتون میاد؟ جواب دادن خودت انتخاب کن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
بخش یک
7 دقیقه
بخش دو
6 دقیقه
بخش سه
5 دقیقه
بخش چهار
5 دقیقه
بخش پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه
نویسنده
مترجمپوریا جارچی
راویبهاره آقاداوود
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه

مرتضی نوری
۱۴۰۱/۹/۲۱
کتاب قوی نبود در حد یه مقاله
Alireza Sani
۱۴۰۰/۸/۲۱
بسیار بد و غیر آموزنده
بهنام عنایتی
۱۴۰۱/۹/۸
به درد نخور حدودا
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سرمایه داری صبورانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.