معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر
قیمت:
۲۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر

خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر نوشته‌ی ریچل هالیس، راهنمایی دلسوزانه و مفید برای زنانی است که می‌خواهند زندگی شادتر و موفق‌تری را تجربه کنند. این اثر که از عناوین پرفروش نیویورک‌ تایمز نیز بوده است، به مخاطب کمک می‌کند تا دست از دروغ گفتن به خود بردارد و برای رسیدن به خوشبختی، به خود و ظرفیت‌های ذهنی‌اش متکی باشد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر

زندگی زنان در قرن بیست‌ویکم تفاوت قابل‌ِتوجهی با زندگی زنان نسل‌های پیشین دارد. در حال حاضر زنان نسبت به گذشته حضور پررنگ‌تری در جامعه دارند، از آزادی‌های بیشتری برخوردارند و با داشتن فرصت‌های شغلی بیشتر، گام بلندی به سمت استقلال اجتماعی برداشته‌اند. امروزه یک زن، توان این را دارد که خود برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد و هر نقشی را برای خود انتخاب کند؛ خواه این نقش مادر بودن و پرورش یک کودک باشد، خواه ظاهر شدن در قامت زنی شاغل و متخصص و یا حتی هر دو به صورت هم‌زمان.

این میدان فراخی که برای دنبال کردن آرزوها مهیا شده با تمام وسعت و امکاناتی که دارد، همچنان خالی از تبعیض و چالش نیست. حضور و فعالیت در چنین عرصه‌ی ناشناخته‌ای می‌تواند مشکلات و آسیب‌های پنهانی داشته باشد که تنها زنان با آن روبه‌رو می‌شوند. از این رو ریچل هالیس (Rachel Hollis) در خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر (Girl wash your face)، به چالش‌های ذهنی زنان پرداخته و با مرور تجربیات خود در این زمینه، راهکارهایی کاربردی به مخاطبان ارائه داده است.

اگر فکر می‌کنید به اندازه‌ی کافی خوب نیستید، نمی‌توانید از مشکلاتی که دارید عبور کنید، نمی‌توانید مادر خوبی باشید، نمی‌توانید از این ذهنیت که وزنتان ارزشمندی شما را تعیین می‌کند خلاص شوید و همچنین بسیاری دیگر از این نشدن‌ها و نتوانستن‌ها در ذهنتان شناور است، ریچل هالیس در خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر به تمام ابهامات شما پاسخ می‌دهد و مانند یک مربی حرفه‌ای ذهن شما را برای پذیرش واقعیت‌های تازه‌ای درباره‌ی خودتان تمرین می‌دهد. همه‌ی ما گاه‌گداری اسیر این ذهنیت می‌شویم که «دیگران همه می‌دانند با زندگیشان چه کنند و تنها ماییم که هیچ برنامه‌ای نداریم و مثل نسیمی بی‌هدف به هر طرف کشیده می‌شویم». تجربه‌ی شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما ثابت می‌کند که این طرز فکر، تنها یک دروغ است که ذهنتان برایتان تدارک دیده.

خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر، بیست باور اشتباه و رایج میان زنان را یک‌به‌یک بررسی می‌کند و استراتژی‌ای عملی در جهت رفع و اصلاح هرکدام ارائه می‌کند. ریچل هالیس اعتقاد دارد که ما آن‌قدر این باورهای اشتباه یا همان دروغ‌ها را به خودمان تحویل داده‌ایم که حالا خود نیز آن‌ها را باور کرده‌ایم. هالیس که خود مادر سه کودک است، از تجربه‌ی تغییر بدن بعد از زایمان و چالش‌های مادر شدن نیز صحبت می‌کند. هر جا سخن از مادر شدن و پرورش یک کودک باشد، همه از شیرینی و لذت‌های این کار می‌گویند، ولی ریچل هالیس با تجربیات واقعی خود که ترکیبی از اتفاقات خوشایند و ناخوشایند است، تصویری درست و نزدیک به واقعیت از مادر شدن را ترسیم می‌کند. در نهایت، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا بیشترین استفاده را از پتانسیل‌های خود داشته باشید و با اعتمادبه‌نفس بالاتر، به همان زندگی شاد و لذت‌بخشی برسید که لیاقتش را دارید.

خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر اثری از ریچل هالیس است که به همت سمیرا شرکت رضوی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوژین ناشر این اثر بوده و شما آن را با صدای سحر بیرانوند می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب صورتت را بشور دختر

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌ تایمز با فروش بیش از سه میلیون نسخه
  • نامزد بهترین کتاب غیرداستانی از سوی وب‌سایت گودریدز

نکوداشت‌های کتاب صورتت را بشور دختر

  • اگر ریچل هالیس به شما گفته صورتتان را بشویید، پس باید شیر آب را باز کنید! او همان مربی‌ای است که هر زنی به آن نیاز دارد؛ از زنان تازه‌مادرشده گرفته تا زنان کارکشته در بیزینس. (Anna Todd)
  • در اولین کتاب غیرداستانی ریچل هالیس، خواهید دید که او بیشتر یک مربی است تا یک مشوق. این بدان معنی است که این کتاب تنها یک اثر الهام‌بخش نیست، بلکه ابزار و استراتژی مناسب را نیز به خواننده می‌دهد تا رؤیاهایش را به واقعیت بدل کند. (Jessica Honegger)
  • صدای ریچل ترکیبی برنده از یک مربی الهام‌بخش و بهترین و البته بامزه‌ترین دوست شماست. (Megan Tamte)

خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر برای چه کسانی مناسب است؟

این خلاصه کتاب صوتی را به تمام زنانی که به مضامین خودسازی و توسعه‌ی فردی در کتاب‌های روانشناسی علاقه‌مندند توصیه می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر می‌شنویم

دروغ هشتم: من مادر بودن را بلد نیستم.

دوران بارداری و مراحل اولیه‌ی مادر شدن با هراس و وحشت همراه است. حتی ممکن است چند هفته پس از تولد فرزندتان، از همسرتان متنفر باشید. این موضوع خیلی هم عجیب نیست. ممکن است این احساس به شما دست بدهد که به اندازه‌ی کافی از کودک خود مراقبت نمی‌کنید یا همسرتان به اندازه‌ی کافی در مراقبت از کودک به شما کمک نمی‌کند. در ابتدا ممکن است پیوند و اتصال خود با کودکتان را احساس نکنید و یا آنقدر حواستان به اشتباه نکردن باشد که در نهایت لذت تماشای لبخند فرزندتان یا تعویض پوشک آن را از دست بدهید. در این دوران کارها را طوری انجام می‌دهید که انگار در حال راه رفتن بر روی پوست تخم‌مرغ هستید. آن‌قدر مراقب هستید تا همه‌چیز را درست انجام دهید که در آخر هم این‌طور نمی‌شود. بهتر است خیلی تحت تأثیر آموزش‌های تبلیغاتی رسانه‌ها نباشید. فقط خود را رها کنید و قلب خود را برای فرزندتان بگشایید و با احساس به او غذا بدهید. او را در آغوش بکشید، مطمئن شوید پوشک او را عوض کرده‌اید و او را گرم نگه دارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیشگفتار
9 دقیقه
دروغ اول: چیز دیگر
6 دقیقه
دروغ دوم: از فردا شروع می‌کنم
8 دقیقه
دروغ سوم: من به اندازه‌ی کافی خوب نیستم
7 دقیقه
دروغ چهارم: من از تو بهترم
6 دقیقه
دروغ پنجم: دوست داشتن او برای من کافی است
5 دقیقه
دروغ ششم: جواب آخر، خیر است
2 دقیقه
دروغ هفتم: من در روابط جنسی خوب نیستم
3 دقیقه
دروغ هشتم: من مادر بودن را بلد نیستم
6 دقیقه
دروغ نهم: من مادر خوبی نیستم
5 دقیقه
دروغ دهم: جلوتر از جایی که الان هستم
3 دقیقه
دروغ یازدهم: بچه‌های دیگران
2 دقیقه
دروغ دوازدهم: باید خودم را کوچک‌تر کنم
3 دقیقه
دروغ سیزدهم: ازدواج با مت دیمون
3 دقیقه
دروغ چهاردهم: نظر دیگران
2 دقیقه
دروغ پانزدهم: نمی‌توانم از این مرحله عبور کنم
1 دقیقه
دروغ شانزدهم: نمی‌توانم حقیقت را بگویم
3 دقیقه
دروغ هفدهم: چاق یا لاغر بودن
2 دقیقه
دروغ هجدهم: من به نوشیدنی نیاز دارم
2 دقیقه
دروغ نوزدهم: تنها یک راه درست
2 دقیقه
دروغ بیستم: من به یک قهرمان نیاز دارم
1 دقیقه
سخن آخر
3 دقیقه
سوال‌ها و پاسخ‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر
نویسنده
مترجمسمیرا شرکت رضوی
راویسحر بیرانوند
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر

فاطمه عظمی
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتاب خیلی خوبی بود به زبان روان و ساده‌ای همه چیز رو توضیح میداد و حس صمیمیت با نویسنده در ذهن ایجاد میشد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی صورتت را بشور دختر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.