معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن

توماس هاردی در خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن، عقب‌ماندگی و تحجر جامعه‌ی ویکتوریایی انگلستان در حدود سال‌های 1890 را در قالب داستان زندگی دختری جوان و روستایی نکوهش می‌کند. اثر حاضر که از مجموعه‌ی «نوولا» است، به قلم کلاید نهرنز خلاصه شده.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن

خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن (Tess of the d’Urbervilles: A Pure Woman) نوشته‌ی توماس هاردی (Thomas Hardy) عاشقانه‌ای غم‌انگیز است که توسط کلاید نهرنز (Clyde Nehrenz) در کتاب «چکیده‌ی پنجاه رمان کلاسیک» به طور خلاصه منتشر شده است. توماس هاردی با به تصویر کشیدن وضعیت نابسامان زندگی در انگلستان عصر ویکتوریایی، مشکلات و مصائب زن بودن در جامعه‌ای عقب‌افتاده را از طریق داستان زندگی تس دوربی‌فیلد بازگو می‌کند.

تس دوربی‌فیلد، شخصیت اصلی خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن، دختر جوان یک خانواده‌ی فقیر روستایی است. روزی به پدر و مادر تس خبر می‌رسد که آن‌ها از نوادگان یک خاندان اصیل و اشراف‌زاده در انگلستان هستند و همین خبر، آن‌ها را به طمع می‌اندازد که برای کسب ثروت بیشتر، دختر بزرگشان تس را به منزل یکی از این خویشاوندان تازه بفرستند تا از آن‌ها طلب پول کند. تس جوان که خود را مسئول کمک به پدر و مادرش می‌داند، این خواسته را با بی‌میلی قبول می‌کند و راهی منزل خانم استوک دبرویل می‌شود.

دبرویل‌ها از او می‌خواهند که در ازای پول، چهار ماهی را در منزل اشرافیشان به عنوان خدمتکار مشغول به کار شود و تس نیز می‌پذیرد. ماندن در این خانه و آشنایی با پسر هرزه و زن‌باره‌ی دبرویل‌ها یعنی الک، تس را به چنان دردسرهایی می‌اندازد که تا آخر عمر او را رها نمی‌کنند. الک که مردی شهوت‌ران است، تس را مورد تعرض قرار می‌دهد. سنگینی بار مشکلات زمانی کمر تس را خم می‌کند که متوجه می‌شود از الک باردار است و حالا باید تنها و سرافکنده به خانه برگردد. اما مشکلات تس تنها به اینجا ختم نمی‌شوند...

خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن اثری از توماس هاردی است که کلاید نهرنز آن را به شکل کوتاه و مختصر نوشته. این اثر کلاسیک با همت سمانه عطا به فارسی ترجمه شده، نشر صوتی نوژین آن را منتشر کرده و شما آن را با صدای سحر بیرانوند می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی نوولا

مجموعه‌ی «نوولا» یا «چکیده‌ی پنجاه رمان کلاسیک» (Fifty classic novel summaries) یک مجموعه‌‌ی خلاصه است که با همت نشر نوژین، گزیده‌ای از شاهکار‌های ادبی جهان را در قالب چکیده رمان و کتابچه به دست مخاطب فارسی‌زبان می‌رساند. این مجموعه‌ی منحصر‌به‌فرد، که توسط کلاید نهرنز (Clyde Nehrenz) به تلخیص درآمده، راه آشنایی با جهان شیرین ادبیات داستانی دنیا را به‌آسانی و در کم‌ترین زمان به روی هر مخاطبی باز خواهد کرد و گنجینه‌ای از ادبیات کلاسیک و معاصر را به روی آنان خواهد گشود. مجموعه‌ کتاب‌های نوولا همچنین فرصت مناسبی‌ست تا اوقات فراغت یا زمان‌های بدون استفاده‌ی روز خود را به اوقاتی خوش و مفید برای کتاب‌خوانی تبدیل کنیم. نکته‌ی طلایی در مجموعه کتاب‌های نوولا آن است که در کنار حجم کم، زبان اصلی نویسنده و ارزش داستانی و ادبی اثر به‌خوبی حفظ شده و در نهایت، عصاره‌ای گوارا از فضای داستان به دست مخاطب داده خواهد شد. «آلیس در سرزمین عجایب»، «طوفان»، «فنشاو» و «بلندی‌های بادگیر» نمونه‌ای از کتاب‌های این مجموعه‌ی چند‌ده‌جلدی هستند.

اقتباس‌های سینمایی از کتاب تس، زنی پاکدامن

کتاب تس، زنی پاکدامن از زمان انتشارش تاکنون، بازتاب گسترده‌ای در آثار فرهنگی مختلف داشته و همواره بر پرده‌ی سینما، صحنه‌ی تئاتر و حتی تریبون‌های رادیو و تلویزیون آثاری که بر اساس این شاهکار ادبی تولید شده باشند، دیده می‌شود. جدیدترین اثر سینمایی که بر اساس داستان این کتاب تولید شده، فیلم تس، ساخته‌ی رومن پولانسکی بوده که در سال 1979 بر پرده‌ی نقره‌ای به اکران درآمده است.

خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن برای چه کسانی مناسب است؟

این خلاصه کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌ها و رمان‌های خارجی با موضوع اجتماعی و عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن می‌شنویم

دو سه سال بعد، شانسش می‌زند و یک آگهی دریافت می‌کند مبنی بر اینکه به یک خانم شیردوش حرفه‌ای در یک خانه‌ی لبنیاتی در تالبوتیز نیاز است. تس در مدتی کوتاه، به یک کارمند باارزش تبدیل شده و همراه با شیردوشان همکارش، به خصوص آقای آنجل کلر مشهور می‌شود. آنجل کلر پسر یک کشیش است که نگاه پدر و دو برادر روحانی دیگر را در مورد دین رد کرده و از پیروی کردن از آن‌ها امتناع می‌کند. آنجل برای کار کشاورزی در آنجا آموزش می‌بیند. او و تس عاشق همدیگر می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
خلاصه‌ی تس، زنی پاکدامن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن
نویسنده،
مترجمسمانه عطا
راویسحر بیرانوند
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تس، زنی پاکدامن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.