معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت

خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت اثری از چارلز داهیگ، روزنامه‌نگار پیشین نیویورک تایمز است. داهیگ در این کتاب پرفروش و تأثیرگذار به مباحث جالب‌توجهی درباره‌ی ماهیت عادت، چگونگی شکل‌گیری آن و شیوه‌های تقویت عادت‌های خوب و تعدیل عادت‌های بد پرداخته است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت

چارلز داهیگ (Charles Duhigg) در خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت (The Power of Habit) بر موضوع عادت متمرکز است. او برای مخاطب خود از چیستیِ عادت و فرآیندهای شکل‌گیری، پرورش یا حذف آن سخن می‌گوید. اگر قصد کرده‌اید تا با ایجاد تغییراتی اساسی در عادات روزمره‌ی خود، در زندگی به موفقیت‌های بیشتری دست یابید، اما هنوز در این کار به نتیجه‌ی دلخواه خود دست نیافته‌اید، مطالب مطرح شده در این کتاب، به شما یاری خواهد رساند.

قدرت عادت محصول مصاحبه‌ی چارلز داهیگ با بیش از سیصد اندیشمند و فرد آگاه در این حوزه و همین‌طور مطالعه‌ی صدها پژوهش دانشگاهی و انجام ده‌ها تحقیقات میدانی است. او در این کتاب، به سه موضوع مهم پرداخته است: در ابتدا صحبت از این است که عادت‌‌ها چگونه شکل می‌گیرند و از نظر عصب‌شناسی به‌هنگام ایجاد یک عادت جدید، چه تغییراتی در مغز به وجود می‌آید. به عنوان مثال، چطور بدون آنکه کاملاً آگاهانه قصد کنیم، هر شب مسواک می‌زنیم. سپس به علل و فرآیندهایی که شرکت‌ها و سازمان‌های موفق برای ایجاد عادات مثبت به کار گرفته‌اند، پرداخته می‌شود و برای نمونه، از شرکت‌هایی مثال زده می‌شود که در حال زوال و سقوط بوده‌اند اما با تمرکز بر عادات صحیح، توانسته‌اند خود را از ورطه‌ی نابودی برهانند و در نهایت؛ از علل موفقیت جوامع (چه کوچک و چه بزرگ) صحبت به میان می‌آید.

خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت با زبانی ساده و موجز به شرح این موضوع پرداخته است که برای ایجاد تغییر در یک عادت، در ابتدا باید بپذیرید عادت، پدیده و مفهومی است که قابلیت تغییر دارد. پس از پذیرش این موضوع است که به نوعی از آزادی و رهایی دست می‌یابید تا این مفهوم را برای خود بازتعریف کرده و در نتیجه، آن پدیده‌ی از نوشناخته‌شده را به زندگی کنونی خود وارد کنید. چارلز داهیگ در خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت درصدد است تا به مخاطب مشتاق خود بیاموزد که چگونه می‌تواند با ایجاد تغییر در عادات خوب و بد خود، به زندگی مطلوبی که در ذهن دارد، دست یابد. او توصیه‌های متنوعی را در زمینه‌های گوناگون از جمله کاهش وزن، ورزش کردن، برنامه‌ریزی‌های روزانه و اعمال آموخته‌ها درباره‌ی عادت به حرفه و کسب‌وکار خود، ارائه کرده است.

خلاصه کتاب قدرت عادت را نسترن خدیو به فارسی برگردانده و نشر مات آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی گویای این اثر را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش مهدی صفری می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب قدرت عادت

  • قرار گرفتن در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • قرار گرفتن در فهرست آثار پرفروش آمازون و یو اس ای تودی
  • نامزد جایزه‌ی کتاب کسب‌وکار فایننشال تایمز و مک کنزی
  • اثر برگزیده‌ی وال استریت ژورنال

نکوداشت‌های کتاب قدرت عادت

  • قدرت عادت کتابی سرگرم‌کننده، شگفت‌انگیز و لذت‌بخش است و نگاهی علمی به چگونگی شکل‌گیری و تغییر عادت دارد. (نیویورک تایمز)
  • پس از مطالعه‌ی کتاب قدرت عادت، نگاه شما به جهان، حرفه و خودتان متحول خواهد شد. (ماهنامه‌ی وایرد)
  • کتاب قدرت عادت بر پایه‌ی انبوهی داده‌های پژوهشی معتبر استوار است. چارلز داهیگ با زبانی ساده و جذاب، پیشنهاداتی کاربردی و عملی برای ترک عادات بد و ایجاد عادات خوب ارائه کرده است. (اکونومیست)
  • قدرت عادت نوشته‌ی یک روزنامه‌نگار از نیویورک تایمز است. در این کتاب تمرکز بر ماهیت عادت و چگونگی ایجاد یا ترک آن است. (گاردین)
  • کتاب قدرت عادت مملو از روایات شنیدنی و جذاب است و حکایاتِ آن، شما را بیش از پیش با این پدیده‌ی روان‌شناختی آشنا می‌کند. (لس‌آنجلس تایمز)

خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر درصدد ایجاد تغییراتی اساسی در زندگی خود هستید و قصد دارید عادات خوب خود را رشد دهید و عادت‌های بدتان را تعدیل کنید، شنیدنِ خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت می‌تواند به‌عنوان اولین گام در این مسیر، برای شما آموزنده و مفید باشد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت می‌شنویم

شما نمی‌توانید فقط به افراد دستور بدهید عادات خود را ترک کنند و واقعاً انتظار داشته باشید که یک‌شبه این اتفاق بیفتد. اگر برای بهبود و ارتقا، قصد تغییر و تحول سازمانی را دارید، اول باید عادات کلیدی را شناسایی کنید چون با این تغییر، عادات دیگر مجبور هستند که تغییر رویه بدهند. عادات کلیدی بسیار مهم هستند و می‌توانند بقیه‌ی عادات را زنجیره‌وار بسازند و وقتی بخواهیم عادت اصلی را اصلاح کنیم، بقیه‌ی عادت‌ها بعد آن، الزاماً باید تغییر کنند. عادت کلیدی: زمانی که پائول اونیل در اکتبر 1987، مدیرعامل شرکت تولید آلومینیوم آمریکا به نام آلکوآ شد، دست به کار عجیبی می‌زند، به‌طوری‌که گروهی از تحلیل‌گران از کار وی متعجب می‌شوند. وی اعلام می‌کند که هیچ کارگری نباید در کارخانه آسیب ببیند و روی ایمنی محل کار و آسیب‌ندیدنِ کارگران متمرکز می‌شود.

چارلز داهیگ می‌گوید: سرمایه‌گذاران بعد از سخنرانی، به‌طرف درها هجوم بردند. یکی از آن‌ها به‌طرف لابی رفت و یک تلفن همگانی پیدا کرد و با بیست مشتری بزرگش تماس گرفت. فرد سرمایه‌گذار به من گفت: هیئت‌مدیره یک دیوانه را مسئول کارها کرده و کارخانه به‌زودی نابود خواهد شد. من به آن‌ها پیشنهاد دادم که فوراً سهام خود را بفروشند قبل از اینکه سایر افراد با مشتریان خود تماس بگیرند و همین درخواست را به آن‌ها بدهند. در تمام طول زندگی حرفه‌ای خودم، این بدترین پیشنهادی بود که دادم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
31 دقیقه
مقدمه - فصل اول: چگونه عادات در زندگی افراد شکل می‌گیرند؟
27 دقیقه
فصل دوم: چگونه عادات در سازمان‌ها شکل می‌گیرند؟
9 دقیقه
فصل سوم: چگونه عادات در جوامع شکل می‌گیرند؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قدرت عادت
نویسنده
مترجمنسترن خدیو
راویمهدی صفری
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قدرت عادت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.