معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر اثری از استفان کاوی، فعال اقتصادی و نویسنده‌ی نام‌آشنای آمریکایی است. کاوی در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز به زبانی روشن و روان و عاری از کلیشه‌های رایج، عادت‌هایی را که افراد برای دستیابی به موفقیت و قدرتمندی به کار می‌گیرند، به مخاطب خود معرفی می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

استفان ریچاردز کاوی (Stephen R. Covey) در خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر (The 7 Habits of Highly Effective People) آموزش‌ها و راهکارهایی قدرتمند را برای افرادی که قصد تغییر زندگی خود و دستیابی به موفقیت دارند، ارائه کرده است. این کتاب برای اولین‌بار در سال 1990 به انتشار رسید و بلافاصله به اثری پرمخاطب تبدیل شد به‌طوری که با حدود ده میلیون نسخه فروش و ترجمه به بیش از چهل زبان، از جمله کتاب‌های معتبر و بین‌المللی در حوزه‌های موفقیت شخصی و توسعه‌ی فردی به‌شمار می‌رود. کاوی از محبوب‌ترین نویسندگانِ این حوزه است. در سال 1996 او به عنوان یکی از بیست‌وپنج انسان تأثیرگذار از طرف نشریه‌ی تایمز معرفی شد و به دلیل آثارش، سفیر عادات خوب این نشریه شد.

در کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر با دیدگاه‌های استفان کاوی درباره‌ی بهره‌وری، مدیریت زمان، مثبت‌اندیشی و پیشرفت و موفقیت آشنا می‌شوید. او از نگرش‌های معمول، روان‌شناسی متداول و کلیشه‌های آزاردهنده و بی‌اثری که در اغلب کتاب‌های این حوزه تکرار می‌شود فاصله گرفته و راهکارهایی را بر اساس صداقت و ارزشمندی وجود انسانی ارائه کرده است. مهم نیست که یک فرد تا چه اندازه از شایستگی‌های فردی برخوردار باشد. تا زمانی که نتواند رفتار، گفتار و اندیشه‌های خود را مدیریت کند، به‌طور مؤثری با دیگران ارتباط برقرار کند، به‌شکل مستمر توانایی‌های خود را بهبود بخشد و در همکاری و هماهنگی کامل با اطرافیان خود، به زندگی و کار و فعالیت بپردازد، به موفقیتی ماندگار دست نخواهد یافت.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

به باور استفان کاوی، هفت عادت در افراد تأثیرگذار وجود دارد که می‌تواند برای دستیابی دیگران به موفقیت به‌عنوان ابزاری آزموده‌شده مورد استفاده قرار بگیرد. داشتن طرحی ذهنی برای انجام هر کاری، تعیین اولویت‌ها و برخورداری از طرز فکر برنده از نمونه‌های این عادات به شمار می‌روند. او در این کتاب علاوه بر تجزیه و تحلیل عادات افراد تأثیرگذار، تمرین‌هایی را برای درونی کردنِ این عادت در دیگر افراد و پذیرش ذهنی این الگوها ارائه می‌کند. با به‌کار گرفتن راهکارهای این کتاب می‌توانید به زندگی ایدئالی که همیشه آرزوی آن را داشته‌اید، دست پیدا کنید.

کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر را به همت آوانامه و در همکاری با نشر مات، با ترجمه‌ی پریسا قشقائیان و خوانش مهدی صفری می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب هفت عادت مردمان موثر

  • هفت عادت مردمان موثر راهنمایی کامل و کارآمد برای دستیابی به موفقیت در تمامی مراحل زندگی است. (ادوارد ای. برنان)
  • استفان کاوی برای امریکایی‌ها مانند سقراط عمل می‌کند. او اذهان و توجه مردم را به نکات مهم و ماندگاری درباره‌ی روابط اجتماعی و ارزش‌های فردی، معطوف می‌سازد. (برایان تریسی)
  • هفت عادت مردمان مؤثر کتابی است که در هنگام روبه‌رو شدن با مشکلات به آن مراجعه می‌کنم. (ریچارد ام. دیویس)
  • هنگامی که استفان کاوی صحبت می‌کند، تمام مدیران گوش می‌کنند. (ماهنامه‌ی تجارت)
  • دانستن و به‌کارگیری مفاهیم بنیادین، کلیدهای موفقیت هستند. استفان کاوی استاد چنین مفاهیمی است. کتاب او را بخرید اما از خریدن کتاب مهم‌تر این است که راهکارهای آن را به کار بگیرید. (آنتونی رابینز)

خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر را به علاقه‌مندانِ حوزه‌های موفقیت و توسعه‌ی فردی و همین‌طور تمامی افرادی که قصد دارند تغییر و تحولی بزرگ و ماندگار در زندگی خود ایجاد نمایند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر می‌شنویم

در بخش سوم کتاب، کاوی از پیروزی عمومی صحبت می‌کند. زیرمجموعه‌ی پیروزی عمومی، عادت‌های چهار، پنج و شش هستند. بنا به گفته‌ی کاوی ایجاد همبستگی متقابل تأثیرگذار تنها بر اساس استقلال حقیقی میسر می‌شود. این مورد اصل اولویت‌بندی‌ست. پیروزی شخصی بر پیروزی عمومی مقدم است. همبستگی متقابل چیزی‌ست که فقط افراد مستقل قادرند آن را انتخاب کنند. از این رو، پرورش مهارت‌های ارتباطی بدون آنکه خواهان کسب استقلال واقعی باشیم، احمقانه است. نویسنده باور دارد مهم‌ترین چیزی که در هر رابطه‌ای اضافه می‌کنیم، گفتار و رفتارمان نیست بلکه آن‌چه هستیم، یعنی تنها منش اهمیت دارد. اگر کلمات و اعمالمان برگرفته از تکنیک‌های سطحیِ ارتباط انسانی باشد، یعنی اخلاقیات شخصیت، به‌جای آنکه از باطنِ ما نشأت بگیرد، یعنی اخلاقیاتِ منش، دیگران متوجه تزویر و دو رویی در ما می‌شوند. آن‌وقت به‌ندرت می‌توانیم سنگ‌بنای لازم برای همبستگی متقابل را نهادینه کنیم و از آن محافظت نماییم.

حساب بانک عاطفی - کاوی مفهوم حساب بانک عاطفی را به ما معرفی می‌کند. درواقع شما مانند حساب مالی بانکی، می‌توانید در حساب بانکی عاطفی خود، پول سپرده کنید و از آن برداشت نمایید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی اول
نمونه‌ی دوم
25 دقیقه
قسمت اول
31 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر
نویسنده
مترجمپریسا قشقائیان
راویمهدی صفری
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

یاسر زارع
۱۴۰۳/۲/۴
واقعا کتاب به این معروفی چرا باید خیلی از مطالبش حذف بشه. واقعا خلاصه این کتاب به این شکل چه چیزی به ما اضافه میکنه؟ فقط ده دقیقه آخر توضیحات در مورد نویسنده است. خب این چه کمکی به ما می‌کنه.
بعد توضیحات خیلی نامفهوم بود قابل لمس نبود ممنون 💙
رضا بادامچی زاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
گوینده خوبی خواننده کتاب هست و خود کتاب باید دید من خواننده استفاده بهینه میکنم یا نه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.