معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند

خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند اثری از امی مورین، روان‌درمانگر و نویسنده‌ی بریتانیایی‌تبار حوزه‌ی موفقیت و توسعه‌ی فردی است. مورین در این کتاب پرفروشِ خود، سیزده عادت اشتباه روزانه و آثار منفی این عادات بر زندگی و فعالیت‌های افراد را بررسی کرده و راهکارهایی ساده و کاربردی جهت تعدیل یا حذف این عادات و دستیابی به آرامش درونی و موفقیت در زندگی ارائه نموده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند

امی مورین (Amy Morin) در خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند (13 Things Mentally Strong People Don’t Do) به زبانی ساده و جذاب تلاش کرده تا مخاطب خود را با سیزده عادتِ اشتباهِ روزمره و آثار و پیامدهای منفی این عادت‌ها آشنا سازد؛ عاداتی که تأثیرات بسیار مخربی بر کیفیت زندگی افراد گذاشته و مانع از دستیابی آنان به آرامش و خوشبختی می‌شوند.

همه می‌دانند که ورزش منظم و تمرینات روزانه با وزنه‌های سنگین به قدرت بدنی بالا می‌انجامد اما چگونه می‌توان ذهن را تقویت کرد و خود را برای چالش‌های پیچیده آماده ساخت؟ در مواجهه با رخدادهای تلخ و واقعه‌های دشوار، چه اقدامات و انتخاب‌هایی را می‌توان در پیش گرفت و چطور باید با ناملایمات روبه‌رو شد؟ امی مورین در خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند به این پرسش‌ها، پاسخ‌هایی کاربردی و ساده داده است. او به این نتیجه دست یافته که آنچه مانع از رسیدن افراد به احساس آرامش و خوشبختی است، عادات روزانه‌ی نامطلوبی‌ست که قادر به ترک آن‌ها نیستند.

امی مورین در سن بیست‌وسه سالگی مادرش را از دست می‌دهد و پس از این رویداد تلخ است که به افسردگی حاد مبتلا می‌شود و حتی به مرز فروپاشی روانی نیز می‌رسد اما اندک‌اندک می‌آموزد که چگونه باید با این سوگ کنار بیاید و به زندگی ادامه دهد. مورین در خلاصه کتاب 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند اذعان می‌کند که این تجربه‌ی دردناک سوگ مادرش بوده که درس زندگی را به او آموخته و باعث شده تا به این نتیجه برسد که برای عبور از موانعِ دشوار زندگی، چگونه بر ذهن خود مسلط باشد و از نیروی شگفت‌انگیزِ آن مدد بگیرد. او همچنین در این مسیر یاد گرفته تا با یاری تدبیر و اراده‌اش، بر افکار و احساسات منفی غلبه کرده و آن‌ها را مدیریت کند.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند

در خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند با عادات مخربی آشنا می‌شوید که رها شدن از آن‌ها، مسیر موفقیت و شادکامی را برای شما هموار می‌سازد. با رشد و تقویت قدرت ذهن است که می‌توانید نگرش‌تان را به زندگی تغییر دهید و این کار مستلزم تمرین و تلاش سخت است اما آموختن نکات و انجام تمرین‌هایی که امی مورین در کتاب خود ارائه کرده است، پیمودن این مسیر را برای شما به لذتی شگفت تبدیل می‌نماید.

خلاصه کتاب 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند با همکاری آوانامه و نشر مات، با ترجمه‌ی معصومه عامری و خوانش شیوا کرمی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند

  • مورین یک مددکار اجتماعی بالینی است که شما را با سیزده عادت روزمره آشنا می‌کند؛ عاداتی منفی که ممکن است مانع از آن بشوند که به اهداف خود برسید و به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل بشوید. (Cosmopolitan)
  • 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند کتابی برای تمام افرادی است که می‌خواهند ذهن خود را تقویت کرده تا با پیش‌بینی‌ناپذیرترین رویدادهای زندگی با موفقیت روبه‌رو شوند. (People)
  • امی مورین با کتاب خود به شما کمک می‌کند تا چرخه‌ی معیوب ناکامی‌ و شکست را در هم بشکنید و به آن زندگی که همیشه آرزویش را داشتید، دست پیدا کنید. (Business Insider)

خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند تجربه‌ای‌ متفاوت و جالب‌توجه برای افرادی است که درصددند تا با مدیریت ذهن، ایجاد تغییرات مثبت و حذف عادات غلط، به موفقیت‌های بیشتری در زندگی دست پیدا کنند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند می‌شنویم

هرگز از موفقیت دیگران خشمگین نشوید. وقتی می‌بینید یکی از همکاران ترفیع می‌گیرد یا یکی از نزدیکان، خانه‌ای را خریداری می‌کند که شما توانایی خرید آن را ندارید، ممکن است احساس حسادت در شما بروز کند. هرچند حسادت می‌تواند خصیصه‌ی مرسومی در میان افراد باشد اما رفتار سالمی نیست. در عوض بر حسادت خود نسبت به موفقیت دیگران غلبه کنید و یاد بگیرید از مسیر موفقیتِ آن‌ها به نفع خود استفاده کنید. در این مورد، مثال میلتون هِرشی را عنوان می‌کنیم، کسی که کارمندش، اچ. بی. ریس، در حالی که هنوز در کارخانه‌ی شکلات‌سازی هر شی مشغول به کار بود، یک شرکت شیرینی‌سازی رقیب در همان شهر ساخت. با این حال، هرشی از این اقدام ریس، عصبانی و دلخور نشد بلکه از ریس حمایت کامل کرد و حتی به او اجازه داد که برای آزمایش‌های خود، از شکلات هرشی استفاده کند. در طول آن آزمایش‌ها، ریس یک کاپ‌کیک کره‎‌ی بادام‌زمینی با روکش شکلات هرشی تولید کرد. این دو نفر، به‌جای اینکه شرکت‌های یکدیگر را به‌عنوان رقیب در نظر بگیرند، به موفقیت‌های یکدیگر احترام گذاشتند و از قدرت یکدیگر به نفع خود استفاده کردند. آن‌ها از نقاط قوت یکدیگر حمایت و قدردانی و در پایان هر دو در کنار هم، مشاغل فوق‌العاده موفقی را ایجاد کردند. هرشی و ریس در طول زندگی خود به همکاری با یکدیگر ادامه دادند و پس از مرگ آن‌ها نیز در نهایت، شرکت‌های آن‌ها با یکدیگر ادغام شدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
21 دقیقه
قسمت اول: مقدمه
22 دقیقه
قسمت دوم
25 دقیقه
قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند
نویسنده
مترجممعصومه عامری
راویشیوا کرمی
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند

حمیدرضا افشار
۱۴۰۳/۱/۱۵
بهتر بود اسم کتاب این بود؛ روش‌های چگونه خر بدجنس نباشیم ‌. خیلی خیلی خوب شما رو از سطح تفکرات پوسیده به سطح تفکرات کاربردی و مفید میرسونه‌
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.