معرفی و دانلود کتاب 10 تعهد مردان

عکس جلد کتاب 10 تعهد مردان
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 10 تعهد مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 10 تعهد مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 10 تعهد مردان

ده گام تا موفقیت شخصی و ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان! کتاب 10 تعهد مردان، نوشته‌ی تام مسی به شما می‌آموزد که چگونه با خودشناسی و شناخت اهدافتان، نسبت به آن‌ها پایبند باشید. همچنین با حفظ روحیه‌ی خود و یادگیری مداوم، برای رسیدن به آرزوهای‌تان تلاش کنید. این راهنمای روان‌شناختی راز سلامتی جسمی، کنترل بر احساسات و چگونگی زندگی کردن در زمان حال را به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب 10 تعهد مردان

بارها در کتاب‌های روان‌شناختی، عرفانی، ادبی و حتی فلسفی خوانده‌ایم که انسان‌ها با تغییر دنیای درون خود می‌توانند جهان بیرون را نیز دگرگون کنند. شاید آسان به نظر برسد ولی در عمل، هرگز کار راحتی نخواهد بود. شخصیت کنونی هر کدام از انسان‌ها به کلافی پیچیده شباهت دارد که از خاطرات خوب و بد گذشته، انواع عادت‌ها، احساسات فروخورده و عقده‌های درونی پدید آمده‌ است. بااین‌اوصاف، ایجاد هرگونه تغییر در جهان درون، مستلزم خودآگاهی، عزم راسخ و البته آموزش‌های آگاهانه خواهد بود. اگر شما هم می‌خواهید سروسامانی به زندگی درونی خود بدهید و به این شکل، دنیای بیرونی را به جای بهتری تبدیل کنید، توصیه می‌کنیم خواندن کتاب 10 تعهد مردان (Ten Commitments for Men) را فراموش نکنید. تام مسی (Tom Massey) در این راهنمای خودسازی رموز داشتن زندگی بهتر و ایجاد تغییرات بنیادین در زندگی را به شما می‌آموزد.

تمامی مطالب کتاب پیشِ رو ذیل ده تعهد یا به عبارت دیگر، در ده بخش بیان شده‌اند. هر کدام از این بخش‌های ده‌گانه مانند پله‌ای هستند که شما را گام‌به‌گام، وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی‌تان می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب 10 تعهد مردان

اولین بخش کتاب به ضرورت خودآگاهی و نتایج درخشان آن اشاره دارد. انسان‌ها زمانی می‌توانند تغییر کنند و به وضعیت مطلوب برسند که بدانند در حال حاضر چه مشخصه‌‌هایی دارند و در چه وضعیتی قرار گرفته‌اند. به سخن دیگر، برای شروع هر سفری، ابتدا لازم است که انسان نقطه‌ی مبدأ خود را بشناسد. هر تغییر هم مانند مسافرتی است که لزوماً نقطه‌ی شروع آن باید مشخص باشد. در بخش دوم کتاب می‌آموزید که نسبت به تعهدات خود پایبند باشید. حتماً برای شما هم پیش آمده که بارها تصمیم گرفته‌اید عادت بدی را ترک کنید یا مهارت خاصی را در خود به وجود بیاورید اما به تصمیم خود متعهد نبوده و به‌سرعت آن را فراموش کرده‌اید. خواندن بخش دوم کتاب به شما کمک می‌کند دیگر از تعهدات و تصمیمات خود دست نکشید.

تام مسی در سومین بخش کتاب 10 تعهد مردان، به شما نشان می‌دهد چطور موضوعات و تصمیماتی را که باعث هیجانتان می‌شوند، شناسایی کنید و سپس به آن‌ها متعهد شوید. برقراری روابط متعالی و نسبت آن با متعهد شدن، موضوع اصلی بخش چهارم کتاب به شمار می‌رود. بسیاری از افراد تصور می‌کنند توجه به دنیای درونی یعنی این‌که صرفاً ابعاد روحی و روانی خود را مد نظر داشته باشند. احتمالاً چنین افرادی از نقش کلیدی تندرستی و سلامتی جسمانی، همچنین تأثیر آن بر جنبه‌های روان‌شناختی زندگی بی‌اطلاع‌اند. فصل پنجم کتاب برای چنین افرادی نکته‌های تازه‌ای دارد که قطعاً برایشان کاربردی خواهد بود.

ایجاد تغییرات درونی برای تمامی انسان‌ها کاری است دشوار که به تلاش مداوم و ممارست دائمی نیاز دارند. خیلی از افراد ممکن است در میانه‌ی مسیر متوقف شوند و دیگر تمایلی به پیشرفت نداشته باشند. بخش ششم کتاب 10 تعهد مردان، به این گروه از مخاطبان کمک می‌کند که روحیه‌ی خود را تقویت کرده و برای رسیدن به خواسته‌هایشان و ایجاد تغییرات بنیادین، ثابت‌قدم باشند. به‌طور کلی بخش گسترده‌ای از حافظه‌ی انسان‌ها با خاطراتی پر شده که به اتفاقات ریز و درشت گذشته برمی‌گردند. همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از افراد به‌جای این‌که در زمان حال زندگی کرده و حواسشان را به لحظات کنونی معطوف کنند، ترجیح دهند به سراغ گذشته‌ها بروند و در میان خاطرات پوسیده مشغول کندوکاو شوند. تام مسی در بخش هفتم کتاب برای این دسته از مخاطبان توصیه‌های مهمی ارائه کرده و به ایشان می‌آموزد که تمرکز خود را بر زمان حال و وقایع جاری متمرکز کنند.

خوانندگان با مطالعه‌ی بخش هشتم کتاب می‌آموزند که همواره به دنبال یادگیری باشند و سعی کنند سطح اطلاعات خود را ارتقا دهند. سپس در بخش نهم به اهمیت تفریح پی می‌برند و متوجه می‌شوند که تفریح کردن چه‌قدر می‌تواند بر میزان تعهد افراد نسبت به تصمیماتشان مؤثر باشد. در بخش دهم کتاب، نویسنده از تعهد برای ایجاد تفاوت‌ سخن می‌گوید. همین تفاوت‌ها هستند که به زندگی انسان‌ها معنا می‌بخشند و باعث می‌شوند افراد احساس کنند که نقش مهمی در جهان هستی دارند.

اگر می‌خواهید هدفمند زندگی کنید و یک زندگی متعادل داشته باشید که سیر منطقی خود را طی می‌کند، چنان‌چه قصد دارید از دنیای ذهن خود خارج شوید و کمی هم به سراغ جنبه‌های عملی اهدافتان بروید، اگر خواهان آن هستید که احساسات درونی خود را بشناسید و بر آن‌ها مسلط شوید و انضباط شخصی را به یکی از ارکان اصلی زندگی خود بدل کنید، کتاب 10 تعهد مردان برای شما نوشته شده است. شک نکنید که پس از مطالعه‌ی این اثر روان‌شناختی، دیگر هرگز آن انسان سابق نخواهید بود!

اثر حاضر با قلم روان مژگان انصاری راد به فارسی ترجمه شده و به کوشش انتشارات لیوسا در اختیار فارسی‌زبانان جهان قرار گرفته است.

کتاب 10 تعهد مردان برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبانی که قصد دارند در زندگی شخصی خود موفق‌تر باشند و با راه‌و‌رسم یک زندگی ایده‌آل آشنا شوند، مطالعه‌ی کتاب 10 تعهد مردان را از دست ندهند. راهنمایی که برای کمک به خودیاری مخاطبان نوشته شده و در نهایت منجر به خودسازی‌ ایشان خواهد شد.

در بخشی از کتاب 10 تعهد مردان می‌خوانیم

صرف‌نظر از اینکه کجا بوده‌اید، چه کارى انجام داده‌اید، یا نگاهتان چگونه است، باید یاد بگیرید خودتان را به‌منظور کسب آسایش فردى دوست داشته باشید و بپذیرید. این، بدان معنا نیست که بخواهید همانى که هستید بمانید یا هیچ قصدى براى پیشرفت زندگى‌تان نداشته باشید. درواقع، شما تلاش مى‌کنید هر روز به هر شکل ممکن بهتر و بهتر شوید. درست است؟

یکى از عارفان راجع‌به این مسئله به تعمق پرداخت: «اگر در آخرت از من بپرسند چرا همچون پیامبران عمل نکردى، مى‌دانم چه پاسخى بدهم. اما اگر از من بپرسند چرا آن‌گونه که خودت مى‌توانستى عمل نکردى، حرفى براى گفتن نخواهم داشت.» بزرگ‌ترین مسئولیت شما این است که همانى باشید که هستید نه بیشتر. هیچ‌کس دیگرى قرار نیست آنچه را شما به دنیا عرضه مى‌کنید، انجام دهد. شما متولد شدید تا خودتان باشید.

هر روز جلوى آیینه بایستید، لبخند بزنید، به چشمان خود نگاه کنید، و تا اعماق وجودتان پیش روید و بگویید: «دوستت دارم!» متحول‌کردن هر رابطه‌اى با یک قدم ساده شروع مى‌شود، ازجمله متحول‌کردن خودتان. اگر یاد نگیرید که به خودتان اهمیت بدهید، حقیقتا نمى‌توانید براى دیگران نیز اهمیت قائل شوید. نمى‌توانید چیزى را که ندارید ببخشید!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: متعهد شوید خودتان باشید و خودتان را بشناسید
2: تعهد بدهید و به آن پایبند بمانید
3: به آنچه شما را به هیجان مى‌آورد متعهد شوید
4: متعهد شوید روابط متعالى برقرار کنید
5: قول بدهید مراقب تندرستى خود باشید
6: سعى کنید روحیه‌اى قوى داشته باشید
7: در لحظه‌ى حال زندگى کنید
8: ز گهواره تا گور دانش بجوى
9: متعهد شوید تفریح کنید
10: متعهد شوید کسى باشید که تفاوت ایجاد مى‌کند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 10 تعهد مردان
نویسنده
مترجممژگان انصاری راد
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-600-336-016-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 10 تعهد مردان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 10 تعهد مردان

برای دریافت کتاب 10 تعهد مردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.