معرفی و دانلود کتاب 11 قانون موفقیت در ایران

عکس جلد کتاب 11 قانون موفقیت در ایران
قیمت:
۲۰,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 11 قانون موفقیت در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 11 قانون موفقیت در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 11 قانون موفقیت در ایران

بیژن صادقی مهر با نگارش کتاب 11 قانون موفقیت در ایران، منبع تازه و راهگشایی برای تحقُق موفقیت شغلی تألیف کرده است. این کتاب که حاصل تجربیات عملی نویسنده و پژوهش‌های گسترده‌ی او در زمینه‌ی موفقیت است، ضمن بررسی راهکارهای کسب موفقیت، مطالب را بومی‌سازی کرده تا برای ایرانیان قابل‌فهم و درعین‌حال اجرایی باشد. نتیجه‌ی این تلاش‌ها کتابی است که مسیر دستیابی به اهداف را به علاقه‌مندان نشان می‌دهد و روش‌هایی معرفی می‌کند که به شکل اختصاصی برای مردم ایران طرح شده است.

درباره‌ی کتاب 11 قانون موفقیت در ایران

منابع بی‌شماری در زمینه‌ی موفقیت وجود دارد؛ از کتاب‌ها گرفته تا مقالات اینترنتی و پادکست‌ها، همگی درخصوص روش‌های دستیابی به موفقیت موعظه می‌کنند؛ اما مسئله اینجاست که شمار قابل‌توجهی از این منابع، راهکارهایی تکراری و جملاتی کلیشه‌ای را برای انتقال مفاهیم خود به‌ کار می‌برند. به همین خاطر نه‌تنها از یکدیگر قابل‌تمایز نیستند، بلکه محتوای تازه‌ای نیز برای ارائه ندارند. البته لازم به ذکر است که برخی از نمونه‌ها استثنا هستند و قابلیت اجرایی دارند. بااین‌حال بیشتر این منابع متناسب با چارچوب‌های خارجی نوشته شده‌اند و مطالب آن‌ها برای مخاطب ایرانی بی‌فایده است. در این میان کتاب 11 قانون موفقیت در ایران، نوشته‌ی بیژن صادقی‌مهر، قصد دارد خلا موجود در این عرصه را پر کند. این کتاب کلیشه‌های رایج را کنار زده و با بومی‌سازی مطالب، امکان درک و اجرای آن‌ها را برای مخاطب ایرانی فراهم کرده است.

کتاب پیش‌ رو نتیجه‌ی پژوهش‌های نویسنده، تجربیات زیسته، آمار و ارقام به‌دست‌آمده، بازاریابی، مطالعات جامعه‌شناسی، رفتارشناسی، روان‌شناسی و تاریخ و ادبیات است. او در این راستا از منابع گسترده‌ی داخلی و خارجی کمک گرفته تا کتابی همه‌جانبه و مفید برای مخاطب ایرانی تألیف کند. سه فصل ابتدایی کتاب، درباره‌ی موفقیت در مفهوم عام است و به افراد کمک می‌کند تا به شناخت بهتری از خود دست پیدا کنند و در مسیر دلخواه زندگی قرار گیرند؛ اما فصل پایانی کتاب، اختصاصاً به موفقیت در ایران اختصاص دارد و با بومی‌سازی محتوای فصل‌های گذشته، درک مطالب را برای مردم کشور ساده‌تر کرده است.

به‌ طور کلی می‌توان گفت که نویسنده تمام تمرکز خود را به‌ ایران معطوف ساخته تا مردم کشورمان را برای رسیدن به اهداف والا راهنمایی کند. او که کارنامه‌ی پرباری در حوزه‌ی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی دارد، نتیجه‌ی حاصله از مطالعه‌ی شمار قابل‌توجهی از کتاب‌های موفقیت را به تجربیات خود افزوده و با اشتراک‌گذاری آن‌ها سعی دارد مردم ایران‌زمین را در مسیر رسیدن به رؤیاهای خود هدایت کند. شایان ذکر است که کتاب 11 قانون موفقیت در ایران اهداف نویسنده را محقق ساخته و به منبعی کارآمد جهت تحقق رؤیاهای ایرانیان بدل شده است.

چاپ اول این کتاب در سال 1400 و به‌همت انتشارات نمای علم روانه‌ی بازار شد.

کتاب 11 قانون موفقیت در ایران برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به افرادی که خواهان کسب موفقیت و تحقق رؤیاهای بزرگ خود در ایران هستند توصیه می‌شود. همچنین مطالعه‌ی آن برای تمام کسانی که مشتاقند درباره‌ی کلیّت سازوکار موفقیت بدانند هم مناسب است.

با بیژن صادقی‌مهر بیشتر آشنا شویم

بیژن صادقی‌مهر نویسنده‌ی ایرانی متولد سال 1361 است. کتاب «برند شخصی اساتید»، یکی از آثار اوست که نشر صالحیان آن را با ترجمه‌ی فارسی منتشر کرده است. شایان ذکر است که بیژن صادقی، تجربه‌ی فعالیت اقتصادی و اجتماعی در بیست‌وپنج حوزه‌ی مختلف را در کارنامه‌ی خود دارد و چهارده سال می‌شود که مشغول به‌ کار است.

در بخشی از کتاب 11 قانون موفقیت در ایران می‌خوانیم

در همه مهارت‌ها یک نکته مهم وجود دارد و آن، این است که در یک سیر نامحسوس از حالت ارادی به غیر ارادی تبدیل می‌شوند. روزهای اول فرد خودآگاه مسئول انجام است ولی به مرور زمان اعمال آن مهارت ناخودآگاه صورت می‌پذیرند. مثل زمانی که می‌خواهیم مهارت رانندگی را بیاموزیم، باید دقت کنیم که اشتباهی رخ ندهد، ماشین خاموش نشود، خیلی تند یا کند نرویم اما با گذشت زمان، این مهارت ناخودآگاه می‌شود و به جایی می‌رسیم که دست و پایمان خود به خود حرکت می‌کنند و به تنها چیزی که در مسیرمان فکر نمی‌کنیم رانندگی است! از طرفی اگر تمرین و تکرارمان را ادامه دهیم کم کم سوار بر مهارت می‌شویم. یعنی آن چنان بر مهارت مسلط می‌شویم که حسی فراتر از اراده و قدرت را تجربه می‌کنیم. مثل دونده‌ای که چند دور که می‌دود خسته می‌شود اما اگر ادامه دهد و از نقطه اوج خستگی بگذرد به حالت خستگی‌ناپذیر می‌رسد که تا هر چقدر بخواهد می‌تواند به دویدن ادامه دهد.

این مورد آخر یعنی دویدن را شخصاً تجربه کردم و به مرور زمان واقعاً به جایی رسیدم که اصلاً بعد مسافت برای من از بین رفت و هر چه می‌خواستم می‌توانستم بدوم! اما حالا برسیم به مهارت‌های مکملی که برای رسیدن به موفقیت در هر کاری نیاز است. ما باید چند تا مهارت مکمل را در برنامه کاری‌مان قرار دهیم و من فقط آنهایی را می‌گویم که صددرصد لازمند و خودم انجامشان دادم و نتیجه گرفتم وگرنه ده‌ها و شاید صدها مهارت مکمل وجود دارد که در کتاب‌های موفقیت با اسامی و عناوین مختلف نام برده شده‌اند و توضیح داده شده‌اند و همه را هم مهم و لازم دانستند! خوب فکر می‌کنم شما هم با من موافقید که ما اینقدر هم بیکار نیستیم که برای موفقیت در مهارت موردنظرمان 100 تا مهارت جانبی هم یاد بگیریم!

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: از کجا شروع کنیم؟
فصل 2: اجرای حرفه‌ای
فصل 3: اسراری که کسی به شما نمی‌گوید
فصل 4: 11 قانون موفقیت در ایران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 11 قانون موفقیت در ایران
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نمای علم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-7747-40-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 11 قانون موفقیت در ایران

رضا زمانی
۱۴۰۲/۹/۶
چون براساس تجربه‌ی نویسنده بود خوب بود
برای من مفید بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 11 قانون موفقیت در ایران

برای دریافت کتاب 11 قانون موفقیت در ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.