معرفی و دانلود کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان

عکس جلد کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان

کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان، حاصل همکاری گروه نویسندگان انتشارات خیلی سبز و منطبق بر جدیدترین تغییرات آموزشی آزمون‌های ورودی مدارس برتر است. این کتاب راهنمایی متشکل از سؤالات آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان را ارائه می‌کند و به دانش‌آموزان پایه‌ی نهم برای کسب موفقیت در این آزمون‌ها یاری می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان

پایه‌ی نهم به خاطر وجود آزمون‌های ورودی متوسطه‌ی دوم، یکی از پایه‌های سرنوشت‌ساز دوران مدرسه به حساب می‌آید و دانش‌آموزان این پایه اگر علاقه دارند در مقطع بعدی با روش‌های به‌روزتر و پیشرفته‌تری آموزش ببینند، باید برای ورود به مدارس برتر آمادگی کسب کنند. کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان، حاصل تألیف گروهی نویسندگان انتشارات خیلی سبز، با ارائه‌ی بانکی از پرسش‌های امتحانات ورودی مدارس، به شما یاری می‌دهد خود را برای شرکت در این رقابت بزرگ آماده کنید.

کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان مجموع آزمون‌های استانی، هماهنگ کشوری و تیزهوشان سال‌های اخیر را در برمی‌گیرد. این کتاب پاسخنامه‌ی تشریحی کاملی ارائه می‌دهد که تمامی نکات درس‌ها را برایتان مرور می‌کند، گزینه‌های نادرست را مورد بررسی قرار می‌دهد و روش‌های پاسخگویی متنوعی را به کار می‌گیرد. همچنین سؤالات غلط‌انداز را برای شما نشان‌دار می‌کند تا با انواع تله‌های طراحان سؤال این آزمون‌ها آشنایی داشته باشید.

با مطالعه‌ی این کتاب و حل سؤالات مختلف آن، ذهنیتی کلی نسبت به آزمون‌های ورودی نمونه دولتی و تیزهوشان پیدا می‌کنید و پایه‌های محکمی برای شرکت در این آزمون‌ها می‌سازید.

کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان، به کوشش انتشارات خیلی سبز منتشر شده و حاصل همکاری گروه مؤلفان این انتشارات است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی نهم متوسطه که قصد دارند در آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت کنند، مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات421
زبانفارسی
شابک978-622-2306-78-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان

حسین آقامحمدی
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب کاملی است به جای تک تک میتوان این کتاب رو یکجا خرید
Ali Salehi
۱۴۰۲/۱۱/۷
عالی نمونه سوال های فوق العاده ایه
آیسان
۱۴۰۲/۱۱/۵
خیلی کتاب خوب و عالیه
Rezaking
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خیلی کتاب عالی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان

برای دریافت کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم - 1+31 استان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.