معرفی و دانلود کتاب آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی: به همراه ترسیم و شبیه‌ سازی در پروتئوس

عکس جلد کتاب آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی: به همراه ترسیم و شبیه‌ سازی در پروتئوس
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی: به همراه ترسیم و شبیه‌ سازی در پروتئوس

کتاب آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی اثری از علیرضا کشاورز باحقیقت قرار است به شما آموزش دهد به واسطه‌ی اینترنت و به شیوه‌های ساده‌تر بتوانید نقشه‌ها را به صورت الکترونیکی بخوانید. در این کتاب سعی شده اصول و ساختار کلیِ این مبحث برای شما گردآوری شود. نویسنده با بهره بردن از یک نثر منسجم و آسان‌فهم به القای اطلاعات مورد نظر خود در این حیطه می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب آموزش تضمینی نقشه‌خوانی الکترونیکی

کتاب آموزش تضمینی نقشه‌خوانی الکترونیکی تألیف علیرضا کشاورز باحقیقت است که به شما داده‌های ارزشمندی در زمینه‌ی شیوه‌های نقشه‌خوانی مجازی ارائه می‌دهد. بی‌شک با پیشرفت‌های روزافزون علمی و وارد شدن به عصر اینترنت، تمام شغل‌ها و حوزه‌های کاری سعی کرده‌اند تا از امکانات و روش‌هایی که در علم روز وجود دارد بهره ببرند. رشته‌ی مهندسی نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد ورود پلتفرم‌ها و نرم‌‌افزارهای گوناگون به این رشته‌های علمی هستیم. یکی از مواردی که باید آن را بازشناخت، شیوه‌های مدرن و به‌روزی است که به واسطه‌ی آن‌ها قادر خواهید بود به نقشه‌خوانیِ الکترونیکی بپردازید. این شیوه باعث می‌شود تا سهولت در کار افزایش یابد و با سرعت بیشتری این امر صورت پذیرد.

در این کتاب به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه به ترسیم نقشه و شبیه‌سازی آن از طریق پروتئوس بپردازید. این کتابی راه‌گشا و مفید در عرصه‌ی مهندسی است که می‌تواند به شما در زمینه‌ی نقشه‌خوانی و نقشه‌کشی کمک‌های زیادی کند. در این کتاب، نویسنده سعی کرده تا با استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی و شیوه‌های آزموده‌شده، شما را با پلتفرم‌های الکترونیکی در شاخه‌ی مهندسی آشنا کند. در همان آغاز کتاب، علیرضا کشاورز باحقیقت به شما از بررسی یک مدار خیلی ساده می‌گوید و در ادامه بستن مدار از روی نقشه را آموزش می‌دهد. نویسنده سعی کرده برای هرکدام از سرفصل‌ها و مطالبی که به شما ارائه می‌دهد از نمونه‌ها و مثال‌های عینی بهره ببرد. به همین دلیل، پس از این توضیحات ابتدایی، شما با تحلیل‌هایی که بر روی چند نقشه‌ی الکترونیکی صورت گرفته مواجه می‌شوید و از بطن این بررسی‌ها، به‌طور دقیق ساختار نقشه‌های الکترونیکی را یاد می‌گیرید.

در کتاب، نویسنده مطالبی در زمینه‌ی نقشه‌های موبایل گردآوری کرده است. اینکه چگونه نقشه‌خوانی و همچنین ترسیم نقشه‌ها به واسطه‌ی موبایل‌ها اتفاق می‌افتد. ازاین‌رو، در این بخش‌ نیز با مثال‌های جامع و مفیدی روبه‌رو می‌شوید که به آموزش شما کمک زیادی خواهد کرد. در ادامه، علیرضا کشاورز باحقیقت به آموزش چگونگی ترسیم نقشه و شبیه‌سازی مدارهای الکترونیکی می‌پردازد که می‌توان گفت بخش دشوار کتاب برای مخاطبان تلقی می‌شود؛ اما نویسنده با ارائه‌ی داده‌ها و مثال‌های شیوا و گویا در درک هرچه بهتر مطالب شما را راهنمایی خواهد کرد. پس از این بخش، نویسنده به شرح شروع کار با نرم‌افزارهای این حوزه خواهد پرداخت. از دیگر مطالبی که در کتاب خواهید خواند می‌توان به استفاده از ترمینال Default، بررسی کامل نمادهای قطعات و نماد قطعات الکترونیکی اشاره کرد. کتاب آموزش تضمینی نقشه‌خوانی الکترونیکی توسط علیرضا کشاورز باحقیقت به نگارش درآمده و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است.

کتاب آموزش تضمینی نقشه‌خوانی الکترونیکی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که در رشته‌ی مهندسی فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

1- بررسی یک مدار خیلی ساده
2- نقشه‌‌خوانی وسایل الکترونیکی به منظور عیب‌یابی
3- ترسیم نقشه و شبیه‌سازی مدارات الکترونیکی
4- بررسی کامل نمادهای قطعات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی: به همراه ترسیم و شبیه‌ سازی در پروتئوس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات135
زبانفارسی
شابک978-600-8871-65-1
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی

برای دریافت کتاب آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.