معرفی و دانلود کتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C#

عکس جلد کتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C#
قیمت:
۲۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C# و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C# و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C#

کتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C# به دنبال آموختن زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ به کسانی است که به علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی علاقه دارند. عین‌الله جعفرنژاد قمی در این کتاب سعی کرده است قدم‌به‌قدم مراحل برنامه‌سازی به زبان سی‌شارپ را به مهارت‌آموزان توضیح دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش گام‌‌به‌گام برنامه‌‌سازی به زبان C#

در دنیای فناوری اطلاعات، یادگیری زبان برنامه‌نویسی یکی از نیازهای ضروری برای افرادی است که با کامپیوتر سروکار دارند. داشتن چنین مهارتی، فرد می‌تواند نرم‌افزارهای کامپیوتری موردنظر خود را طراحی و مشکلاتش را به‌صورت ساختارمند حل کند. باتوجه‌ به این نکته، C# یک‌زبان برنامه‌نویسی محبوب و قدرتمند است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه‌ یافته و برای پیشرفت نرم‌افزار و برنامه‌های کامپیوتری مورداستفاده قرار می‌گیرد. این زبان، شیءگرا است، همچنین به کاربر این امکان را می‌دهد که برنامه‌ها را به بخش‌های مختلف تقسیم کند و هر قسمت را به‌صورت مستقل و جداگانه توسعه دهد.

کتاب آموزش گام‌‌به‌گام برنامه‌‌سازی به زبان C# این فرصت را به افرادی که به دنبال یادگیری یک‌زبان برنامه‌نویسی هستند می‌دهد تا مرحله‌به‌مرحله پیش بروند و بتوانند یک نرم‌افزار را طراحی کنند. این زبان برنامه‌نویسی برای برنامه‌های گرافیکی، برنامه‌های دسکتاپ، برنامه‌های تلفن همراه، بازی‌های ویدئویی و سرویس‌های تحت وب و... که می‌توانند به‌صورت هم‌زمان چندین وظیفه را انجام دهند، کاربرد دارد.

عین‌الله جعفرنژاد قمی در کتاب آموزش گام‌‌به‌گام برنامه‌‌سازی به زبان C# سعی کرده است با استفاده از نثری ساده و قابل‌فهم و همچنین تشریح مراحل مختلف، برنامه‌‎سازی به زبان C# را به همه‌ی علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی آموزش دهد. مهارت‌آموزان باید همراه با خواندن نکات کتاب، به‌صورت مداوم، تمرین و تکرار کنند تا بتوانند آموخته‌های خود را تقویت و بهبود ببخشند.

به‌طورکلی، کتاب آموزش گام‌‌به‌گام برنامه‌‌سازی به زبان C# به دنبال آموختن برنامه‌نویسی به زبان C# است تا افراد بتوانند با استفاده از این مهارت، مسائل و مشکلات خود را حل کنند. یادگیری این مهارت علاوه بر افزایش اعتمادبه‌نفس، می‌تواند تأثیر مثبتی در زندگی شغلی و حرفه‌ای افراد داشته باشد.

کتاب آموزش گام‌‌به‌گام برنامه‌‌سازی به زبان C# برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کسانی که به آموزش زبان برنامه‌نویسی C# علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C# می‌خوانیم

زبان‌های برنامه‌سازی برای برآورده کردن نیازهای برنامه‌نویسی، با داده‌ها سروکار دارند. به طور کلی، برنامه‌ها نوشته می‌شوند تا داده‌ها را از کاربران دریافت کنند، آن‌ها را پردازش کنند، و سپس طوری به خروجی ببرند که برای کاربران قابل استفاده باشد. به عنوان مثال، برنامه‌های ثبت‌نام دانشجویان در دانشگاه، داده‌های مربوط به دانشجویان، مثل نام، نام خانوادگی، شماره‌ی شناسنامه، داده‌های مربوط به انتخاب واحد و نمرات را دریافت می‌کنند، این داده‌ها را پردازش می‌کنند، مثلاً معدل دانشجویان را محاسبه می‌کنند، و نتایجی را در اختیار حوزه‌ی آموزش دانشگاه و دانشجویان قرار می‌دهند.

هر کدام از این داده‌ها از نوع خاصی است، مثلاً شماره‌ی شناسنامه می‌تواند یک مقدار عددی صحیح، و نمره‌ی دانشجو می‌تواند یک مقدار عددی اعشاری، و نام دانشجو می‌تواند از نوع متنی یا رشته‌ای باشد. بنابراین پی می‌برید که داده‌هایی که در دنیای واقعی با آن‌ها سروکار داریم، انواع مختلفی دارند. این داده‌ها چگونه در زبان‌های برنامه‌سازی مشخص می‌شوند؟ زبان‌های برنامه‌سازی برای اداره کردن داده‌های دنیای واقعی، امکاناتی به نام انواع داده‌ها را فراهم می‌کنند که آن‌ها را در #C در این بخش مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در #C دو مجموعه از انواع داده‌ها وجود دارند:

  • انواع مقداری (value types)
  • انواع مرجع (reference types)

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه‌ای بر #c
فصل دوم: معرفی ویژوال استودیو
فصل سوم: طراحی فرم پروژه با کنترل‌ها
فصل چهارم: ساختارهای کنترل ترتیب اجرا
فصل پنجم: آرایه‌ها و رشته‌ها
فصل ششم: ایجاد کلاس‌ها و اشیا
فصل هفتم: وراثت و چندریختی
فصل هشتم: کنترل‌های منوسازی و برنامه‌هایی با چند فرم
فصل نهم: اداره کردن استثنا
فصل دهم: فایل‌ها و استریم‌ها
فصل یازدهم: پایگاه داده در #c
فصل دوازدهم: گزارش‌گیری از اسناد و پایگاه داده
فصل سیزدهم: گرافیک در #c
فصل چهاردهم: برنامه‌نویسی موازی با چندنخی
فصل پانزدهم: مفاهیم پیشرفته در #c
فصل شانزدهم: ایجاد برنامه‌ی نصب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C#
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات علوم رایانه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات495
زبانفارسی
شابک978-600-205-123-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C#

برای دریافت کتاب آموزش گام به گام برنامه‌ سازی به زبان C# و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.