معرفی و دانلود کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده

عکس جلد کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده
قیمت:
۸۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده

کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده نوشته‌ی شانون هیل است. این کتاب که در ادامه‌ی دو جلد قبلی به رشته‌ی تحریر درآمده، داستان میری را روایت می‌کند که به عنوان مربی آکادمی شاهزاده خانم‌ها نزد عموزاده‌های پادشاه فرستاده می‌شود و قرار است راه و روش زندگی سلطنتی را به آن‌ها بیاموزد. اما هیچ‌چیز آنطور که او برنامه‌ریزی کرده پیش نمی‌رود و میری درگیر جنگی می‌شود که زندگی‌اش را دگرگون می‌کند...

درباره‌ی کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده

در جلدهای پیشین خواندیم که میری دختر چهارده‌ساله‌ی زیرکی‌ست که در یک روستای کوچک دورافتاده در کوهستان زندگی می‌کند. در این روستا همه به کار در معدن مشغولند و زندگی میری و خانواده‌اش به شکلی کاملا روتین و یکنواخت سپری می‌شود؛ اما سرنوشت برای دختران روستا خواب دیگری دیده است. به کشیش پادشاه وحی می‌شود که همسر آینده‌ی پادشاه یکی از دختران روستایی است که میری هم در آنجا زندگی می‌کند و حالا تمام دختران نوجوان 12 الی 18 ساله باید در آکادمی شاهزاده خانم‌ها، برای زندگی سلطنتی آموزش ببیند. به این طریق میری موفق می‌شود تا به قصر پادشاه راه یابد و با از سر گذراندن مسائل غیر قابل‌پیش‌بینی و اتفاقات عجیب‌وغریب به جایگاهی برسد که هر دختری آرزویش را دارد.

معرفی و دانلود کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده

حال در این جلد، وضعیت میری تثبیت شده و تعلیماتش در آکادمی شاهزاده خانم‌ها به اتمام رسیده است، حالا که او ناگزیر است قصر را ترک کند، می‌خواهد همراه با دوستانش آکادمی خودش را داشته باشد، از همین رو پادشاه از او می‌خواهد که به عنوان مربی به سراغ عموزاده‌های او برود و به تعلیم آن‌ها بپردازد. میری با خوشحالی این درخواست پادشاه را می‌پذیرد و راهی خانه‌ی سه شاهزاده خانم می‌شود، اما هیچ‌چیز آن‌طور که او تصورش را می‌کرد نیست! سه شاهزاده خانم هیچ شباهتی با آنچه میری می‌پنداشت ندارند. آن‌ها نه تنها زندگی مجلل و سلطنتی ندارند، بلکه ناچارند با ماهیگیری و کشتی و شکار روزگار بگذرانند. میری در می‌یابد که پس از مرگ پدر و مادر شاهزاده‌خانم‌ها هیچگونه مقرری به دست آن‌ها نرسیده است و یک نفر هر ماه پولی را که پادشاه برای آ‌ن‌ها می‌فرستد، می‌دزدد. میری با پیگیری زیاد،‌ بالاخره دزد پول‌ها را پیدا می‌کند و به کمک پادشاه او را به جایی دور افتاده تبعید می‌فرستد تا به سزای اعمال خود برسد. حالا شاهزاده خانم‌ها هر ماه مقرری قابل توجهی را دریافت می‌کنند و دیگر ناچار به انجام کارهای دشوار برای گذران روزگار خود نیستند و می‌توانند وقتشان را به آموزش دیدن اختصاص دهند اما...

کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده (Princess Academy: The Forgotten Sisters) نوشته‌ی شانون هیل (Shannon Hale) داستانی فانتزی و هیجان‌انگیز است که به مضامین مهمی همچون خانواده، عشق، روابط و اهمیت تحصیلات می‌پردازد. این کتاب که تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی شده، به سبک داستان‌های پریان و افسانه‌های قدیمی نوشته شده و می‌تواند برای نوجوان‌هایی که به داستان‌هایی با این سبک هستند، علاقه‌مندند جذاب و قابل ‌توجه باشد.

این کتاب به همت نسرین وکیلی و پارسا همت‌پور به فارسی ترجمه شده و توسط نشر افق به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آکادمی شاهزاده خانم‌ها

مجموعه‌ی آکادمی شاهزاده‌ خانم‌ها نوشته‌ی شانون هیل، شامل سه جلد کتاب با نام‌های «دختران کوهستان»، «قصر سنگی» و «خواهران فراموش‌شده» است. این مجموعه به روایت زندگی دختری چهارده‌ساله به نام میری می‌پردازد که در طی یک اتفاق غیرمنتظره به قصر پادشاه راه می‌یابد و موفق می‌شود در آکادمی شاهزاده خانم‌ها به تحصیل مشغول گردد.

جوایز و افتخارات کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده

  • منتخب Junior Library Guild
  • نامزد دریافت جایزه‌ی کتاب برجسته‌ی کودکان از انجمن Association for Library Service to Children/ALA
  • حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده

  • داستانی هیجان‌انگیز، منسجم و عمیق که به صحبت درباره‌ی اهمیت آموزش، برابری و حقوق شهروندی می‌پردازد. (بوک‌لیست)
  • تم فمینیستی و مضمون برابری که در جلدهای پیشین آورده شده بود، در این جلد به اوج خود می‌رسد. (جاناتان هانت)
  • داستانی با پایان خوش و پیچیدگی‌های رواییِ رضایت‌بخش (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)
  • اثری بی‌نظیر و بسیار جذاب. (Kirkus Reviews)

کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی، کمی عاشقانه و البته هیجان‌انگیز جذاب و قابل‌توجه خواهد بود.

در بخشی از کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده می‌خوانیم

میری در بندر آسلند چهار روز را در کشتی گذراند. سفرهای کوتاه در حوالی بندر آسلند مانع آماده شدن کشتی برای شروع سفر شده بود. در این روزها یاد گرفت که چگونه امواج با تاج سفید می‌توانند کشتی را بالا و پایین بیندازند و چرا به کسانی که سفر اولشان را تجربه می‌کنند ناشی می‌گویند. ناخدا سرخ و سفید و سرزنده بود. او به میری گفت که وقتش را روی عرشه بگذراند و با حالت تهوع بجنگد. آسمان و باد بالای سر او مثل یک زمین سفت و استوار به نظر می‌رسید. از روز دوم او می‌توانست بدون ترس از تهوع به افق نگاه کند. با برطرف شدن حالت تهوعش، نگرانی و وحشت ذهنش را پر کرد. او تنها می‌نشست و شعرهای بی‌مزه می‌خواند و آن‌ها را به دست باد می‌سپرد. «دریای شور و سه تا خرگوش. هیچ چیز مثل یک چای عسلی نمی‌چسبد. به آن آدم جنگی بگو میری از چیزی نمی‌ترسد.»

دو نفر از نگهبانان سلطنتی همراه او بودند. یکی‌شان مرد لاغر و جوان و آراسته‌ای بود که مدام لبخند می‌زد و دیگری مردی طاس و چشم‌سیاه. آن‌ها مدام با هم حرف می‌زدند اما به‌ندرت با میری هم‌کلام می‌شدند. اولین جایی که کشتی توقف کرد، بندرگاهی بود که می‌بایست مقداری از بارهایی را که از آسلند فرستاده شده بود، تخلیه می‌کردند و یک محموله‌ی جدید بارگیری می‌شد. آن جا میری خواست به ملاحان کمک کند که باعث خنده‌ی همه شد. ظاهراً مسافرهای اشرافی هیچ‌وقت چنین کاری نمی‌کردند، اما میری از دست و پنجه نرم کردن با افکاری که در ذهنش بود، خسته شده بود. چیزی نگذشت که گره زدن طناب و بالا رفتن از بندها را یاد گرفت. قصه‌های دریانوردان را خوانده بود و می‌توانست آوازهای آن‌ها را بخواند. قصه‌هایی که میری می‌دانست، بیشتر در مورد خانواده‌های مشهور دانلند و ماجراهای تاریخی آن‌ها بود؛ اما قصه‌های ملاحان مربوط به بندر و زنان آن جا بود و باعث می‌شد میری از خجالت سرخ شود. اما از طرفی با خودش فکر می‌کرد که این داستان‌ها معلومات او را در زمینه‌ای که بیشتر نادیده گرفته می‌شد، افزایش می‌دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده
نویسنده
مترجمنسرین وکیلی، پارسا مهین پور
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-600-353-434-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده

برای دریافت کتاب آکادمی شاهزاده خانم‌ها - جلد 3: خواهران فراموش شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.