معرفی و دانلود کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد

عکس جلد کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد
قیمت:
۸۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد

به‌تازگی کسب‌و‌کار خود را آغاز کرده‌اید؟ هنوز از راه‌وچاه بازارهای رقابتی و برندسازی بی‌اطلاعید؟ اصلاً نگران نباشید. مارتی نیومایر در کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد مهم‌ترین نکاتی را که کارآفرینان در آغاز مسیر حرفه‌ی خود باید بدانند، به شما می‌آموزد. کتاب حاضر به شما نشان می‌دهد که چطور در دنیای پرسرعت تجارت، همپای بزرگ‌ترین صاحبان کسب‌و‌کارها پیشرفت کرده و به‌تدریج بازار محصولات و خدمات موردنظرتان را از آن خود کنید.

درباره‌ی کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد

حوزه‌ی کسب‌و‌کار نیز مانند بسیاری از جنبه‌های زندگی مدرن به‌طور پیوسته در حال تغییر است؛ تغییری همه‌جانبه و پرسرعت. گاه سیاست‌های بین‌المللی به میدان می‌آیند تا جریان‌های اقتصادی کشورهای مختلف را در کنترل خود بگیرند، گاه بلایای طبیعی یا بیماری‌های همه‌گیر بستر فعالیت‌های تجاری را متحول می‌کنند و گاه در داخل یا خارج از کشور، اتفاقات غیرمنتظره‌ای تأثیر خود را بر فعالیت‌های اقتصادی یک سرزمین می‌گذارند. می‌بینید که علاوه‌بر سرعت، غیرقابل‌پیش‌بینی بودن این تغییرات، مواجهه با آن‌ها را دشوارتر نیز خواهد کرد.

در مقابل این دگرگونی‌های بعضاً ناخوشایند، نمی‌توان از یک روش و استراتژی یکسان کمک گرفت. بنابراین در رویارویی با تغییر، باید تغییر کرد! سرپیچی از این قانون می‌تواند به شکست یا نابودی یک کسب‌و‌کار منجر شود. چه‌بسا شرکت‌ها و مؤسساتی که با تمام توان و به‌کارگیری امکانات قابل‌توجه، کار خود را شروع کردند اما چون نسبت به ناملایمات از خود انعطاف نشان ندادند، صحنه‌ی رقابت را برای همیشه ترک کردند. اگر می‌خواهید سازمان فعلی یا آینده‌ی شما، گرفتار چنین بحرانی نشود، کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد (Scramble: How agile strategy can build epic brands in record time) را از دست ندهید. مارتی نیومایر (Marty Neumeier) نقشه‌ی راهی برای عبور از سد چالش‌های این‌چنینی برایتان طراحی کرده.

نکته‌ی قابل‌توجه درمورد این اثر، فرم داستانی آن است. داستان و روایت، به خاطر کشش و جذب مخاطب، نسبت به سایر ابزارهای آموزشی مزیت‌هایی دارند: به‌سرعت در حافظه می‌نشینند و سریعاً نیز به خاطر آورده می‌شوند. نویسنده نیز که از امکانات آموزشی داستان‌ها آگاه بوده، برای ارائه‌ی آموزه‌های خود، از قالب داستانی بهره گرفته است.

قهرمان این داستان خیالی و آموزنده مدیرعاملی‌ست که از طرف هیئت‌مدیره مأمور شده تا در طول پنج هفته، برنامه‌ای را برای سروسامان دادن به اوضاع کسب‌و‌کار سازمانشان تنظیم کند. در صورتی که او نتواند به برنامه‌ای رضایت‌بخش برسد، به‌ناچار اخراج شده و باید با شغلش خداحافظی کند.

خلق استراتژی و تفکر طراحانه موضوعات محوری کتاب تقلا هستند. روند داستان سریع پیش‌ می‌رود و در جای‌جای آن نکاتی برای صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارها نهفته است که از چشم مخاطبان تیزبین پنهان نخواهد ماند. لابه‌لای داستان و میان چاره‌جویی‌های قهرمان قصه به جملاتی برمی‌خوریم که هر یک درسی برای زندگی شخصی و شغلی ما هستند. درعین‌حال، نویسنده کوشیده تا از توجه به جزییات و صحنه‌سازی‌های ماهرانه غافل نماند. خواننده از همان ابتدا درمی‌یابد که با کتابی آموزنده روبه‌روست، آن هم با شخصیت‌های تخیلی اما مارتی نیومایر آن‌چنان در داستان‌پردازی استادانه عمل کرده که مخاطب را غرق در روند کتاب می‌کند و حس همذات‌پنداری را در او بیدار می‌نماید.

حفظ پویایی، چابکی و انعطاف‌پذیری نسبت به پیشامدها، آشنایی با فعالیت‌های گروهی و تیمی در سازمان‌ها، تبدیل چالش‌های سازمانی به فرصت‌هایی برای رشد و توسعه و ده‌ها دستاورد ارزشمند دیگر حاصل مطالعه‌ی این کتاب هستند. اگر می‌خواهید استراتژی‌های مدیریتی را به روشی نوین بیاموزید و در این راه از چهره‌ای شاخص در تجارت و برندسازی بین‌المللی کمک بخواهید، فرصتی که کتاب تقلا پیش روی شما گذاشته، همان چیزی‌ست که بدان نیاز دارید. اگر می‌خواهید در اولین ورود خود به‌عنوان کارآفرین به دنیای کسب‌و‌کار شروعی طوفانی داشته باشید یا اینکه قصد دارید در ادامه‌ی فعالیت‌های قبلی خود، پرقدرت‌تر عمل کنید، تهیه‌ی اثر حاضر می‌تواند نخستین قدم شما در این راستا باشد.

سوگل نوروزی طلب ترجمه‌ی این اثر خواندنی را با قلم روان خود به عهده داشته و نشر آریانا قلم نیز آن را چاپ و آماده‌ی ورود به بازار کتاب نموده است.

نکوداشت‌های کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد

  • هر کسی که در فضایی بسیار رقابتی مشغول به فعالیت تجاری و برندسازی است، لزوماً باید کتاب تقلا را تهیه و مطالعه کند. (اریک رایان، نویسنده)

  • به کمک کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد به پیچیدگی‌های استراتژی‌های مدرن کسب‌و‌کار پی‌ می‌برید. (کیت یارُو)

  • هر مخاطبی که در زندگی شغلی خود با دوراهی‌های مربوط به استراتژی‌های مدیریتی رو‌به‌رو می‌شود، با خواندن کتاب تقلا نکته‌های بسیاری را خواهد آموخت. (کوین دانکن)

کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه به‌عنوان مدیر، کارمند، مشاور و یا سرپرست یک کسب‌و‌کار کوچک یا بزرگ مشغول به کار هستید و یا اینکه تصمیم دارید به‌زودی سازمان خود را راه‌اندازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش اطلاعات و آگاهی خود حتماً به کتاب تقلا مراجعه کنید.

با مارتی نیومایر بیشتر آشنا شویم

مارتی نیومایر، نویسنده و سخنران برجسته‌ی آمریکایی‌ست که در حوزه‌ی برندسازی، نوآوری، خلاقیت در کسب‌و‌کار و طراحی نام تجاری فعالیت دارد. این نویسنده هم‌اکنون در سمت مدیرعامل برندیگ یک آژانس تجاری در کالیفرنیا با نام Liquid Agency اشتغال دارد.

مارتی نیومایر همچنین سردبیری مجله‌ی هنرهای ارتباطی، شرکت در کالج طراحی مرکز هنر و حضور در فعالیت‌های تبلیغاتی را به‌عنوان نویسنده و طراح تجربه کرده است. «زاگ» و «تقلا» عنوان دو کتاب از این نویسنده هستند.

در بخشی از کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد می‌خوانیم

دیوید پیراشکی‌اش را از وسط نصف کرد، روی هر دو نیمه پنیرخامه‌ای مالید و پشت میز غذاخوری نشست. لپ‌تاپش را باز کرد و برای گارد پیغام فوری گذاشت: امروز دیرتر به جلسه‌ی صبح می‌رسم. بدون من شروع کنید.

جلسه‌اش با هیئت‌مدیره حدود بیست‌و‌چهار ساعت دیگر بود. برنامه‌ریزی کرده بود ساعت 9:00 صبح با اندی تماس بگیرد تا هم مشخص کند باید چه چیزی از او انتظار داشته باشند و هم اوضاع هیئت‌مدیره دستش بیاید. اگر فردا موفق نمی‌شد نظرشان را جلب کند، برای ارائه‌ی نهایی در موقعیت سختی قرار می‌گرفت. امید داشت کارگاه جایگاه‌یابی امروز، ورق را برگرداند.

فهرست شماره‌تلفن‌هایش را بالا و پایین کرد و روی اسم اندی ضربه زد. «سلام، اندی. مزاحمت که نشدم؟»

«نه، اصلاً. اوضاع‌واحوالت چطور است، دیوید؟»

«همان‌طورکه می‌دانی، سرم شلوغ است. اوضاع بر وفق مراد است. تقریباً برای ارائه‌ی فردا آماده‌ام. با خودم اسلاید نمی‌آورم، ولی می‌توانم هیئت‌مدیره را در جریان پیشرفتمان بگذارم و با آن‌ها بحث و تبادل نظر کنم.» یاد معنی دیسکوتر افتاد. لرز سرتاپای وجودش را گرفت.

«دیوید، باید بهت بگویم تردید هیئت‌مدیره هر روز بیشتر می‌شود. بازار بورس به ثبات رسیده، ولی ارزش سهام بیگ‌اسکای همچنان دارد افت می‌کند. احتمالاً گزارش لحظه‌ای امروز صبح را دیده‌ای. داریم قافیه را می‌بازیم.»

فهرست مطالب کتاب

یادداشت
پیشگفتار مترجم
مقدمه
ماجرا
1: سغراط
2: بیگ اسکای
3: بادهای مخالف
4: بازتاب
5: استراتژی
6: کار تیمی
7: منفی‌بافان
8: اعتماد
9: پاشنه آشیل
10: دایره‌ها
11: کمک
12: انتخاب‌ها
13: پنج پرسش
14: قبیله
15: میدان جنگ
16: پنج گام
17: پین‌بال
18: کوپرزتاون
19: کشف بزرگ
20: واکاوی
21: یکه‌تازی
22: جلسه بررسی
23: کولاک
24: شب کریسمس
25: هدایا
26: اضطراب
27: یونس
28: هم‌تازی
29: مأموریت
30: نقاط تماس
31: آتش‌بازی
32: تقلا
33: تکمیل پروژه
34: ضد گلوله
35: پایان
36: پرتاب
37: پیامد
راهنما
راهنمای استراتژی چابک
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد
نویسنده
مترجمسوگل نوروزی طلب
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات368
زبانفارسی
شابک978-600-7677-98-8
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد

برای دریافت کتاب تقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه‌ترین زمان برندهایی قدرتمند می‌سازد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.