معرفی و دانلود کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی

عکس جلد کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی، دارای آزمون‌ها، گزارش‌ها و اطلاعاتی برای تشخیص وضعیت درسی دانش‌آموزان کلاس پنجم دبستان است. میزان فراگیری دانش‌آموزان با پاسخ به پرسش‌های این کتاب محک زده می‌شود. کتاب حاضر منبعی مطمئن برای شناسایی نقاط ضعف و قدرت دانش‌آموزان در مقطع تحصیلی پنجم دبستان به حساب می‌آید.

درباره‌ی کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی، با هدف سنجش میزان یادگیری دانش‌آموزان از درس‌های علوم تجربی، ریاضی و فارسی تدوین شده است. آزمون‌های این کتاب، چهار مقطع سال تحصیلی در بازه‌های زمانی دهه‌ی نخست آبان، دهه‌ی اول دی، دهه‌ی آغازین اسفند و دهه ابتدای اردیبهشت را پوشش می‌دهد. گروه‌ نویسنده‌های این اثر، کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی را اثری دارای اطلاعات مستند، لازم و معتبر برای شناخت دقیق و کامل از وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان می‌دانند. تاکید اصلیِ مطالب این کتاب بر ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان از طریق انجام آزمون‌های کتبی و عملکردی است. انجام این آزمون‌ها، بازخورد توصیفیِ لازم را در قالب گزارش‌هایی از میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در اختیار معلم‌ها و والدین قرار می‌دهد. انجام آزمون‌های این کتاب به یاددهی معلم‌ها و یادگیری دانش‌آموزان نیز کمک می‌کند. مهم‌ترین بخش کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی را می‌توان آزمون‌های کتبی این اثر دانست. پرسش‌هایی منطبق با هدف‌های آموزشیِ مقطع پنجم ابتدایی در آزمون‌های کتاب مطرح شده است.

نویسنده‌های کتاب برای تشخیص دقیقِ میزانِ آگاهی دانش‌آموز از مطالب درسیِ مقطع پنجم دبستان، پرسش‌های متنوعی را در این اثر گنجانده‌اند. در این زمینه می‌توان به سوال‌های گسترده پاسخ، محدود پاسخ، صحیح یا غلط، جورکردنی و چندگزینه‌ای اشاره کرد. قسمت دیگری از این کتاب به آزمون عملکردی اختصاص دارد. در این قسمت، تکلیف‌هایی مرتبط با موقعیت‌های زندگی دانش‌آموزان قرار دارد. انجام این تکلیف‌ها، تشخیصِ دقیق معلم و اولیا از توانایی استفاده‌ی محصلان از دانش و مهارت برای حل مسئله و پاسخ‌گویی به سوالات را به دنبال دارد. بخش‌های مختلفی برای آزمون‌های عملکردی کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی در نظر گرفته‌ شده است. همسال‌سنجی، خودسنجی، راهنمای توصیف عملکرد، سوالات، تکلیف، بافت مسئله، هدف و عنوان، به عنوان بخش‌‌های اصلی آزمون‌های عملکردیِ کتاب حاضر شناخته می‌شود.

قسمتی از این کتاب به گزارش پیشرفت تحصیلی اختصاص دارد. به گفته‌ی نویسنده‌های کتاب، منظور از گزارش پیشرفت تحصیلی، کارنامه‌ای است که بازخوردی از عملکرد دانش‌آموزان در آزمون‌های کتبی و عملکردیِ کتاب را در اختیار معلم‌ قرار می‌دهد. گزارش پیشرفت تحصیلی کتبیِ این کتاب در دو بخش امتیازی و توصیفی طرح شده است. معلم، گزارش را بسته به برگه‌ی آزمون کتبیِ کتاب، آماده می‌کند. بخش امتیازی گزارش پیشرفت تحصیلی کتبی، دو سطحِ امتیازی دارد. بخش دیگر گزارش پیشرفت تحصیلی، گزارش عملکردی است. این گزارش فقط جنبه‌ی توصیفی دارد و بازتابی از عملکرد مهارتی دانش‌آموزان در انجام تکلیف‌های محوله به حساب می‌آید.

کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی را نشر گل‌واژه چاپ و منتشر کرده است.

کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزان کلاس پنجم ابتدایی که به فکر کسب نمره‌هایی درخشان در آزمون‌های درسی هستند، مخاطب اصلی کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی به حساب می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-600-337-339-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی

برای دریافت کتاب ارزشیابی توصیفی پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.