معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی

کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی حاوی تمرین‌های گوناگونی برای یاد دادن مهارت‌هایی مانند روان‌خوانی، جمله‌نویسی، املانویسی،‌ واژه‌آموزی، تفکر انتقادی، خلاقیت، حفظ شعر، درک متن و دیگر مهارت‌های زبانی و فرازبانی است. فاطمه اسدی و ثریا محمدعلی‌زاده در کنار همه‌ی این موارد به ترویج و تقویت فرهنگ مطالعه نیز توجه داشته‌اند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی

درس‌های کتاب فارسی پنجم دبستان به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که دانش‌آموزان با موضوعات مختلف آشنا شوند و درباره‌ی آن‌ها بیندیشند. تقویت فن بیان، آموزش اخلاقیات، تقویت اعتماد‌به‌نفس، ارتقای دانش زبانی، درک محتوای متون فارسی، تقویت حافظه و... از اهداف این کتاب هستند. املا و یادگیری واژگان مختلف و دستور زبان، نگارش، درک متن و... در فارسی این پایه‌ی ابتدایی اهمیتی ویژه دارد. در کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی، به همه‌ی این مباحث به صورت ویژه پرداخته می‌شود.

انتشارات گل‌واژه که گواهینامه‌ی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را برای سه دوره‌ی متوالی از آن خود کرده ، از بهترین مؤلفان برای نوشتن کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی بهره برده است. پس از تمام شدن کار تألیف، چند مرحله ویرایش و بازبینی فنی انجام می‌گیرد تا کتاب‌های کمک درسی با بهترین کیفیت به دست دانش‌‌آموزان پایه‌ی پنجم دبستان برسد. فاطمه اسدی و ثریا محمدعلی‌زاده که در نوشتن دیگر کتاب‌های کمک‌درسی گل‌واژه همکاری کرده‌اند، در این کتاب با استفاده از جدول‌ها، پازل‌ها و تمرین‌های گوناگون، مهارت‌های زبانی و فرازبانی دانش‌‌آموزان را تقویت می‌کنند. با توجه به مقدمه‌ای که پریچهر جبلی‌آده نوشته است، این کتاب برای دانش‌آموزان، آموزگاران و اولیا مفید خواهد بود.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیتی ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین دوره‌ی ابتدایی معرفی می‌شود:

- کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آماده شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.

- تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.

- ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه بخش، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.

- جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر بخش را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تببین می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.

- ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

- خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین برای چه کسانی مناسب است؟

معلمان، والدین و دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی از این کتاب بهره‌ی زیادی خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

فصل (1): آفرینش
درس اول: تماشاخانه
درس دوم: فضل خدا
آزمون فصل اول فصل (2): دانایی و هوشیاری
درس سوم: رازی و ساخت بیمارستان
درس چهارم: بازرگان و پسران
درس پنجم: چنار و کدوین
آزمون فصل دوم
فصل (3): ایران من
درس ششم: سرود ملی
درس هفتم: آزاد - فرهنگ بومی (1)
درس هشتم: دفاع از میهن
آزمون فصل سوم
فصل (4): نام آوران
درس نهم: نام‌آوران دیروز، امروز، فردا
آزمون نوبت اول
درس دهم: نام نیکو
درس یازدهم: نقش خردمندان.
درس دوازدهم: آزاد - فرهنگ بومی (2)
آزمون فصل چهارم
فصل (5): راه زندگی
درس سیزدهم: روزی که باران می‌بارید
درس چهاردهم: شجاعت
درس پانزدهم: کاجستان
آزمون فصل پنجم فصل (6): علم و عمل
درس شانزدهم: وقتی بوعلی کودک بود
درس هفدهم: کار و تلاش
آزمون فصل ششم
آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات167
زبانفارسی
شابک978-600-337-168-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین فارسی پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.