معرفی و دانلود کتاب امسال می‌خواهم...

عکس جلد کتاب امسال می‌خواهم...
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امسال می‌خواهم... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امسال می‌خواهم... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امسال می‌خواهم...

اگر برای یک خانه‌تکانی حسابی و تحول اساسی در زندگی‌تان آماده‌اید، کتاب امسال می‌خواهم...، اثر روان‌شناختی مری جین رایان، دقیقاً برای راهنمایی شما نوشته شده. کتابی که به شما می‌آموزد خواسته‌هایتان را به دقت تعیین کنید و به دور از ناامیدی‌ و سرخوردگی، سرسختانه برای تحقق آن‌ها بجنگید! اثری که پیش رو دارید، برای ترک عادت‌های مضر و جایگزین کردن عادت‌های مثبت، همچنین خودسازی و تجربه‌ی موفقیت‌های کوچک و بزرگ شخصی، راهنمایتان خواهد بود.

درباره‌ی کتاب امسال می‌خواهم...

تابه‌حال پیش آمده تصمیم بگیرید با ورزش کردن و ممانعت از پُرخوری، به وزن و اندام ایده‌آل خود برسید؟ در مورد کار و شغلتان چطور؟ شما هم از آن دسته افرادی هستید که بدون هیچ علاقه و انگیزه‌ای، صرفاً به خاطر اینکه به کار فعلی‌تان عادت کرده‌اید، سراغ پیدا کردن یک کار بهتر نمی‌روید؟ تاکنون شده ایده‌‌ی یک کسب‌و‌کار رویایی را در ذهنتان داشته باشید اما هرگز حتی اولین قدم را برای محقق کردن آن برندارید؟ شما هم مدت‌هاست به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستید؟ یا اینکه دوست دارید سرانجام بتوانید وقت کافی برای بازی با کودکتان یا خوش‌گذرانی با اعضای خانواده‌ی خود داشته باشید؟ واقعیت این است که تمامی انسان‌ها، دست‌کم در برهه‌ای از زندگی‌شان مدام درگیر اهداف، آرزوها و رویاهای جورواجوری هستند که هیچ‌گاه برای رسیدن به آن‌ها تلاش نمی‌کنند. اگر هم تلاش بکنند، متأسفانه تلاش‌هایشان استمرار و‌ مداومت ندارد و به نتیجه‌ی دلخواه نمی‌رسد.

اگر شما هم با چنین مشکلی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید، دیگر وقت آن رسیده که یک تغییر اساسی در زندگی‌تان به وجود بیاورید. تغییری که با خواندن کتاب امسال می‌خواهم... (This Year I Will) و به کار بردن نکته‌ها و راهبردهای مری جین رایان (M. J. Ryan) امکان‌پذیر خواهد شد.

نویسنده با راهکارهایی که در ذیل مباحث گوناگون ارائه کرده، روش پایبندی به هدف‌هایتان را به شما می‌آموزد. به کمک این راهنمای کاربردی یاد می‌گیرید که عادت‌های مخرب خود را کنار بگذارید و عادت‌های سازنده را به بخش‌های جدایی‌ناپذیر زندگی خود بدل کنید. مؤلف در همان ابتدای کتاب، ده عاملی را به شما معرفی می‌کند که مانع دستیابی شما به اهدافتان می‌شوند‌.‌ همچنین به شما یاد می‌دهد که چگونه با کنار گذاشتن این موانع، آمادگی لازم را برای ایجاد تغییرات بنیادین در زندگی خود به دست بیاورید. شاید بسیاری از افراد تصور کنند که شایستگی لازم برای رسیدن به یک اندام ایده‌آل، شغل مناسب یا خانواده‌ای صمیمی را ندارند اما با توجه به نکته‌های نویسنده در این کتاب، درمی‌یابند که تمامی انسان‌ها شایستگی و لیاقت تمامی آرزوهایشان را دارند، به شرط اینکه برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنند. مری جین رایان، راه محقق کردن این آرزوها را گام‌به‌گام در کتاب امسال می‌خواهم...، به شما آموزش خواهد داد.

معرفی و دانلود کتاب امسال می‌خواهم...

در قدم اول لازم است ابتدا خواسته‌هایتان را به‌طور واضح مشخص کنید. بدیهی است دستیابی به آرزوهای واضح و مشخص، از رسیدن به اهداف مبهم و گنگ بسیار راحت‌تر است! در ادامه باید ذهن و مغزتان را نیز با خودتان همراه کنید و اجازه ندهید موانع ذهنی بین شما و خواسته‌هایتان فاصله بیندازند. در طول مسیر رسیدن به آرزوها و رویاهایتان، لازم است چند باور غلط را از حافظه‌ی خود پاک کنید. مثلاً اینکه برای شروع تغییرات، حتماً به زمان خاصی نیاز دارید. به باور مؤلف هیچ زمانی بهتر از زمان دیگری نیست و اگر همین حالا تغییرات زندگی خود را آغاز کنید، قطعاً موفق خواهید شد.

یکی از کارهایی که به شما کمک می‌کند در راه رسیدن به خواسته‌هایتان ثابت‌قدم باشید، استفاده از قدرت تصور و تجسم ذهنی است. می‌توانید با تصور کردن آینده‌ای مثبت، به زودتر محقق شدن آن کمک کنید. در مرحله‌ی بعد، می‌توانید وارد عمل شوید و کارهای لازم را برای دستیابی به اهدافتان انجام دهید. به باور مری جین رایان، داشتن احساس تعهد می‌تواند به شما کمک کند که به اهداف و خواسته‌های خود پایبند باشید.

احتمالاً شما هم مانند بسیاری از انسان‌ها وقتی برای تحقق آرزوهایتان تلاش می‌کنید، درگیر ناامیدی می‌شوید. این موضوع تا حد زیادی طبیعی بوده و ممکن است برای هر کسی رخ دهد. بااین‌حال، نگران نباشید چون خواندن کتاب امسال می‌خواهم... به شما نشان می‌دهد چطور بر این ناامیدی‌های گاه‌و‌بی‌گاه پیروز شوید. همین‌طور یاد می‌گیرید استقامت بیشتری از خودتان نشان دهید و با قدردان بودن نسبت به خود، انرژی لازم را برای طی ادامه‌ی مسیر در خودتان به وجود بیاورید. سپس می‌آموزید در مقابل صداهای مأیوس‌کننده‌ی ذهنتان مقاوم باشید و به تلاش خود ادامه دهید. نویسنده در خلال مباحث گوناگون، تکنیک‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که در شرایط سخت روحی به کارتان می‌آیند. به‌طور خلاصه باید بگوییم مری جین رایان مجموعه‌ای از راهبردهای تأثیرگذار را در اختیارتان قرار می‌دهد که با فراگیری آن‌‌ها خواهید توانست تحولی اساسی در عادات خود پدید بیاورید تا هم به خواسته‌هایتان جامه‌ی عمل بپوشانید و هم برای همیشه از شکست‌های پی‌در‌پی در زندگیتان رها شوید.

این کتاب روان‌شناختی را با برگردان فیروزه مهرزاد، از سوی نشر لیوسا می‌خوانید.

نکوداشت‌‌های کتاب امسال می‌خواهم...

  • مری جین رایان در فصول این کتاب انگیزه‌بخش و قابل‌درک، موانعی را که موجب دوری انسان‌ها از اهدافشان می‌شوند، بازگو می‌‌کند. این کتاب حوزه‌ی خودیاری برای هر کسی که خواهان تغییر در زندگی شخصی خود است، مناسب خواهد بود. (هفته‌نامه‌‌ی ناشران)

  • راهنمایی که به کمک آن یاد می‌گیرید چگونه سفر خود را در مسیر خودسازی شروع کنید. (پاملا پیک، نویسنده)

  • اگر هم‌اکنون در حال مبارزه با عادت‌های مخرب خود هستید و گمان می‌کنید که هیچ کتابی نمی‌تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند، مطالعه‌ی کتاب امسال می‌خواهم... بدون شک موجب خواهد شد در این مورد تجدید نظر کنید. (لورا برمن فورتگانگ، نویسنده)

کتاب امسال می‌خواهم... برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان کتاب‌های خودسازی، خودیاری و موفقیت شخصی، همچنین افرادی که به دنبال ایجاد تحولات بنیادین در زندگی خود هستند، با مطالعه‌ی کتاب امسال می‌خواهم...، نکته‌های مفید و اثربخشی را می‌آموزند.

در بخشی از کتاب امسال می‌خواهم... می‌خوانیم

نمایان ساختن یک عمل ذهنى، احساسى و روحى است که تعهد را بیان مى‌کند. شما تأیید مى‌کنید که این کارى جدى است و براى مبارزه آماده مى‌شوید. یکى از مراجعینم به نام کِنى بهترین شخصیتى است که من مى‌شناسم. یک مادر تنها با سه پسر که یکى از آنها بیمارى اوتیسم دارد. او زنى داراى چالش‌هاى مالى، ارتباطى و موقعیتى فراوان بود. من طى چهار سال گذشته امتیاز تماشاى پیشرفت‌هایش را در بیشتر موقعیت‌ها داشتم. زمانى که به‌وضوح دریافت که باید تغییرى انجام دهد، فرقى نمى‌کرد چقدر مشکل - در موقعیت زندگى‌اش، یا در ارتباط با دیگران، یا خودش، درباره آنچه که احتیاج داشت انجام دهد، صحبت کردیم، او همیشه چهار کلمه جادویى مى‌گفت: «من مى‌توانم انجام دهم.» و سپس انجام مى‌داد و با این روش یک تجارت موفق ایجاد کرد، به روابط ناسالمش پایان داد، یاد گرفت ورزش کند و درست غذا بخورد. براى او این روش نمایان ساختن است. براى خودش، پسرانش و زندگى‌اش.

زمانى که ما نمایان مى‌سازیم، استقامت را به نمایش مى‌گذاریم. استقامت تعیین‌کننده موفقیت است که بر طبق مطالعات اخیر در دانشگاه پنسیلوانیا، شاید مهم‌ترین توانایى باشد. محققان دانشگاه دریافتند که احتمال اینکه افراد با استقامت در مدرسه، کار و دیگر مسوولیت‌ها موفق‌تر شوند، بیشتر است، چون تفکر علمى، اشتیاق و تعهدشان به آنها کمک مى‌کند عقب‌نشینى‌هاى ناگریزى را که در دراز مدت رخ مى‌دهد، تحمل کنند.

من فکر نمى‌کنم استقامت چیزى باشد که شما داشته باشید یا نداشته باشید. زمانى که انتخاب مى‌کنید فرقى ندارد چقدر مشکل باشد آنچه را که واقعا مى‌خواهید براى خودتان نمایان سازید. آن خصیصه‌اى است که شما ایجاد مى‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

سرگذشت جاودانگى رویاهاى شما
ده مانع اصلى در تصمیم‌گیرى‌ها
این فریاد زندگى شماست
آمادگى براى تغییر
شما حقیقتآ توانایى چیزى را که مى‌خواهید دارید
آنچه را واقعآ مى‌خواهید واضح نمایید
حالا براى شروع یک کار به چه چیزى نیاز دارید؟
سه قسمت مغزتان را با خود همراه سازید
دمدمى مزاجى طبیعى است
بهاى تغییر نکردن چیست؟
راندن به سوى آینده، نه دور از آن
فاصله بین جایى که هستید و جایى که مى‌خواهید باشید، چیز خوبى است
هیچ زمانى براى شروع بهترین زمان نیست
آینده مثبت خویش را تصور کنید
فهمیدن، جایزه‌اى تسلى‌بخش است
معتقد شوید که مى‌توانید آن را انجام دهید
اگر این جاده را قبلا طى کرده باشید چه اتفاقى مى‌افتد؟
شما نمى‌توانید با تماشاى ورزش کردن دیگران خوش‌اندام شوید
وارد عمل شدن
تمرکز
آسانسور خراب است، از پله‌ها استفاده کنید
براى خودتان یک چالش بزرگ ایجاد کنید
فرمول خودتان را براى موفقیت دنبال کنید
به صورت جدى قصد خودتان را مشخص کنید
یک هدف SMART67 تعیین کنید
براى خودتان یک قرارداد تنظیم کنید
پیگیر باشید
به چه نوع حمایتى نیاز دارید؟
در ابتدا احساس ناشى‌گرى خواهید کرد
بله، شما مى‌توانید وقت کافى پیدا کنید
زمانى که نمى‌دانید چه کنید، از شخصى که مى‌داند بپرسید
اوه، فراموش کردم
بدون بهانه‌جویى طرح‌هاى پشتیبان بسازید
از تصوراتتان براى آسان‌تر کردن کارها استفاده کنید
ناامید نشوید، سه مرحله یادگیرى را درک کنید
با استقامت ظاهر شدن
بازبینى بعداز بازى
الکلى‌هاى در حال ترک یک روز در یک زمان
هر روز براى خود قدردانى را تمرین کنید
شرایط نگهداشتن تعهد
به چه طریقى قصددارید عزم حرکتتان را در شرایط عالى نگه دارید؟
چه چیزى در مسیر شما ثابت است؟
آنچه واقعآ شما را خوشحال مى‌کند را به‌خاطر بیاورید
اجازه نده آنها تو را به زمین بکوبند
در مقابل صداهاى ناخوشایند ذهنتان، از ABCDEهاى خودتان استفاده کنید
بهشت ما ناقص است
شما نمى‌توانید آنچه انجام داده‌اید را تغییر دهید، تنها مى‌توانید آنچه قصد انجامش را دارید تغییر دهید.
زمانى که مى‌خواهید تسلیم شوید از فرمول SIFT استفاده کنید
میل دارید تفریح کوچکى با آن داشته باشید؟
از دستهاى نامرئى کمک بخواهید
شما مجبور نیستید فقط چون یک شیرینى خوردید، همه‌ى شیرینى‌هاى داخل جعبه را بخورید.
به توانایى‌هاى فردى‌تان نگاه کنید. شما پرورش‌دهنده هستید
زمانى که عادت جدیدى خلق مى‌کنید، آن براى تمام زندگى با شماست
گذرگاه‌هاى قدیمى هنوز آنجا بسیارند، از محرک‌هاى تنش‌زا برحذر باشید
زمانى که شرایط ما را از مسیر منحرف مى‌کند، چهار اصل را براى شروع به کار بگیرید
دوازده راهنمایى براى عمل به قولى که به خودتان داده‌اید.
از آفریده خود آگاه باشید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امسال می‌خواهم...
نویسنده
مترجمفیروزه مهرزاد
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۸۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-600-5138-05-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب امسال می‌خواهم...

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب امسال می‌خواهم...

برای دریافت کتاب امسال می‌خواهم... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.