معرفی و دانلود کتاب رازهای اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب رازهای اعتماد به نفس
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای اعتماد به نفس

کتاب رازهای اعتماد به نفس، به‌قلم جی. دونالد والترز، اسراری را آشکار می‌کند که هر کس برای تجربه‌ی یک زندگی شاد و موفق به آن نیاز دارد. این کتاب، از تمرینات و گفتارهای کوتاهی برخوردار است که باید به‌صورت روزانه تکرار شده تا به‌مرور ملکه‌ی ذهن شوند. قدرت این گفتارها، درنهایت افزایش اعتمادبه‌نفس و دستیابی به موفقیت‌های روزافزون را رقم خواهد زد.

درباره‌ی کتاب رازهای اعتمادبه‌نفس

جی دونالد والترز (J. Donald Walters)، مربی و رهبر هندو، در کتاب رازهای اعتمادبه‌نفس (Secrets of Self-acceptance)، از اسراری پرده برمی‌دارد که می‌تواند کیفیت زندگی را زیرورو کند. این اسرار از چگونه دستیابی به اعتمادبه‌نفس سخن می‌گویند و هر آنچه را که لازم است در اختیار خواننده قرار می‌دهند.

به باور نویسنده، مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رازی که می‌تواند کمبود اعتمادبه‌نفس را جبران کند، دانستن این مسئله است که هر فرد در زندگی، یک شخصیت منحصربه‌فرد و البته توانایی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که اختصاصاً متعلق‌به او هستند. بنابراین تنها باور به این نکته می‌تواند تحولات ارزنده‌ای را در افراد ایجاد کند. چراکه انسان‌ها همیشه قادر به تغییرند و می‌توانند شرایط زندگی خود را عوض کنند.

این کتاب از تمرینات و گفتارهای کوتاهی تشکیل شده که هر یک برای روز مشخصی از ماه هستند. نویسنده برای مطالعه و تمرین آن‌ها، دستورالعملی ارائه می‌دهد که حاوی توصیه‌های ارزشمندی است. او پیشنهاد می‌کند که صبح خود را به موقع آغاز کنید و در ادامه، از تکرار گفتارها غافل نشوید. تکرارها باید مطابق اصول انجام شوند. اولین‌بار با صدای بلند، سپس آرام‌تر، بعد در قالب زمزمه و درنهایت در ذهن. این جملات کلیدی تنها درصورتی مؤثر واقع می‌شوند، که با تکرار کافی در ضمیر ناخودآگاه فرد جای بگیرند و تثبیت شوند.

یادگیری آموزه‌های نهفته در این جملات ممکن است گاهی یک‌سال زمان ببرد. اما درنهایت مشاهده خواهید کرد که چگونه مطالب در ذهن شما نهادینه شده‌اند و هرگز فراموش نخواهند شد. لازم به ذکر است که جی. دونالد والترز تأکید می‌کند تا حد ممکن، گفتارها را شخصی‌سازی کنید تا شاهد بیشترین تأثیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشید.

کتاب رازهای اعتمادبه‌نفس نخستین‌بار در سال 1993 وارد بازار شد. این کتاب را انتشارات اژدهای طلایی با ترجمه‌ی علی محب خسروی منتشر کرده است.

کتاب رازهای اعتمادبه‌نفس برای چه کسانی مناسب است؟

به تمام کسانی که با کمبود اعتمادبه‌نفس مواجه‌اند و تمایل دارند با تقویت آن، به زندگی بهتری دست پیدا کنند، توصیه می‌شود مطالعه‌ی این کتاب را جدی بگیرند.

با جی. دونالد والترز بیشتر آشنا شویم

جی دونالد والترز، ملقب‌به کریاناندا، موسیقی‌دان، مربی مدیتیشن و یوگا، نویسنده و رهبر هندوی آمریکایی است که در سال 1926 در رومانی متولد شده. او بیش از 150 کتاب نوشته و تا زمان حیات خود بالغ‌بر 400 قطعه‌ی موسیقی ساخته است. شایان ذکر است که شماری از نوشته‌های او، به 28 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند.
جی دونالد والترز که شاگرد پاراماهانسا یوگاناندا بوده، سخنرانی‌های الهام‌بخش و برجسته‌ی متعددی در اقصی نقاط دنیا برگزار کرده. همچنین جنبش معنوی «آناندا» را بنیان گذاشته است که بر رهایی از وابستگی‌ها تأکید دارد. کتاب‌های «رازهای کامیابی»، «رازهایی برای شادی» و «رازهای رهبری»، شماری از بهترین آثار جی دونالد والترزند که ترجمه‌ی فارسی آن‌ها موجود است. او نهایتاً در سال 2013، در ایتالیا، درگذشت.

در بخشی از کتاب رازهای اعتماد به نفس می‌خوانیم

روز دهم: راز اعتمادبه‌نفس در این است که از دیگران توقع بیجا نداشته باشیم. زیرا تنها در این صورت است که یاد می‌گیریم از خودمان هم انتظار بیجا نداشته باشیم.

روز یازدهم: راز اعتمادبه‌نفس در این است که دیگران را به خاطر بداخلاقی و بدرفتاری‌شان نسبت به خودمان سرزنش نکنیم. درغیر این صورت خود را تضعیف و آن‌ها را تقویت می‌کنیم که ما را بیشتر آزار بدهند.

روز دوازدهم: راز اعتمادبه‌نفس در این است که خودت را زیاده سرزنش نکنی. یادت باشد که برای کشیدن تابلو نقاشی‌های مهم، وقت و تلاش بیشتری صرف می‌شود.

روز سیزدهم: راز اعتمادبه‌نفس در این است که انتظارات منفی را از ذهن بیرون کنی و در ازا انتظارات مثبت داشته باشی زیرا هر چیزی هم‌جنس خودش را جذب می‌کند. سرنوشت انسان تا حد زیادی بر مبنای انتظاراتش شکل می‌گیرد.

روز چهاردهم: راز اعتمادبه‌نفس در این است که برای خودت اهمیت بیش از حد قائل نشوی و خودت را زیاده جدی نگیری. هر قدر متواضع‌تر باشی، اهمیت بیشتری خواهی یافت.

روز پانزدهم: راز اعتمادبه‌نفس در این است که شخصیت‌ات را تعالی ببخشی و از اثرات آن به دیگران نیز سود برسانی. شادی، رضایت و موفقیت آن‌ها را شادی، رضایت و موفقیت خودت بدانی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمعلی محب خسروی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-8630-53-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای اعتماد به نفس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهای اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب رازهای اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.