معرفی و دانلود کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود

عکس جلد کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود
قیمت:
۱۸,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود

کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود، داستانی خواندنی به قلم مکس لوکیدو است. این کتاب، قصه‌ی یک پسربچه‌ی چوبی به نام پانچلو را روایت می‌کند که بر خلاف بقیه‌ی مردم روستا بینی سبزی ندارد. پانچلو کوچولو که مدتی است از سازنده‌ی خود، ایلای، دور افتاده نسبت به ظاهر متفاوتش احساس خوبی ندارد و تصمیم می‌گیرد که بینی‌اش را مثل بقیه‌ی مردم دهکده به رنگ سبز نقاشی کند!

درباره‌ی کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود

کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود (If Only I Had a Green Nose)، اثری از مکس لوکیدو (Max Lucado)، داستانی در موضوع عزت‌نفس است. نویسنده داستان را این‌گونه روایت می‌کند: پانچلو کوچولو، بینی متفاوتش را خیلی دوست داشت! چون می‌دانست که ایلای، سازنده‌ی آدم‌چوبی‌ها، هرکدام از مردم دهکده را به یک دلیل خاص، متفاوت از یکدیگر ساخته است تا هرکدام زیبایی و ویژگی‌های خاص خودشان را داشته باشند! اما بعد از ماجراهایی پانچلو دیگر به دیدن ایلای نمی‌رفت و کم‌کم داشت از بینی متفاوتش خجالت می‌کشید. حتی به این فکر کرد که رنگ کردن بینی‌اش چندان هم ایده‌ی احمقانه‌ای نیست؛ چون حداقل شبیه بقیه‌ی وِمی‌کی‌ها می‌شد... پانچلو کوچولو خیلی با این موضوع درگیر بود و حسابی کلافه شده بود... دلش می‌خواست دوباره صدای سازنده‌اش ایلای را بشنود که می‌گوید: «من در هر شرایطی تو را دوست دارم و همیشه به تو کمک خواهم کرد تا به همان شکلی برگردی که تو را ساخته ‌بودم.»

معرفی و دانلود کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود

شاید در زندگی همه‌ی ما زمانی بوده است که دلمان می‌خواست شبیه بقیه باشیم تا طرد نشویم و به اصطلاح قدیمی‌ها خودمان را هم‌رنگ جماعت کنیم! درسی که پانچلو به خود و خواننده‌های داستان زندگی‌اش می‌دهد یک درس اساسی و مهم‌ترین اصل برای داشتن یک زندگی شاد و بی‌همتاست. این‌که پایبندی به خود واقعی و شکلی که ساخته شده‌ایم، تنها راه رسیدن به رؤیاها و زندگی‌ مخصوص ماست! این داستان جذاب، نکته‌ی مهم‌تری را هم به ما یادآوری می‌کند؛ این‌که سازنده‌ی ما، همیشه دوستمان دارد و در مسیر موفقیت و شکوفایی، هیچ وقت تنهایمان نمی‌گذارد.

ای کاش بینی من هم سبز بود، نوشته‌ی مکس لوکیدو، با زبانی شیرین و دوست‌داشتنی و به قلم دکتر لیلا کاشانی‌وحید ترجمه و با کوشش انتشارات مهرسا در دسترس خوانندگان علاقه‌مند به کتابخوانی و دنیای قصه‌ها قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه داستان‌های پانچلو

مجموعه کتاب‌های پانچلو که تابه‌حال پنج جلد از آن‌ در انتشارات مهرسا به چاپ و انتشار رسیده است، قصه‌هایی خواندنی و جذاب را به زبانی ساده روایت کرده است که منتقل‌کننده‌ی پیام‌های اخلاقی مهمی همچون اعتمادبه‌نفس، عزت‌نفس، پذیرش خویشتن و خودآگاهی نسبت به توانمندی‌های فردی است. این مجموعه کتاب شامل کتاب‌های «تو بینظیری»، «هدیه‌ی مخصوص تو»، «بهتر از همه»، «تو برای من عزیزترینی» و «ای کاش بینی من هم سبز بود» می‌شود‌ و از آن‌جا که این مجموعه بر محور اخلاق و ارزش‌ها تألیف شده‌ است، رده‌ی سنی خاصی برای مخاطب ندارد و حتی بزرگسالان نیز می‌توانند از این کتاب‌ها لذت ببرند!

کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود، قصه‌ی دوست داشتن است. قصه دوست داشتن خودمان. اگر کودکتان با مشکلات عزت‌نفس دست‌وپنجه نرم می‌کند و در رده‌ی سنی 3 تا 8 سال قرار دارد، این کتاب می‌تواند مسیری برای بازگشت او به جاده‌ی دوست داشتن خود باشد!

در بخشی از کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود می‌خوانیم

روز بعد پانچلو و دوستانش، «وودی» و «تام» در خیابان راه می‌رفتند که وودی از پانچلو پرسید: «واقعا داری به رنگ کردن بینی‌ات فکر می‌کنی؟» پانچلو پاسخ داد: «شاید»! وودی گفت: «کسانی که بینیشان را رنگ کرده‌اند می‌گویند بینیشان به سوزش افتاده است»! تام اضافه کرد: «تازه بوی بدی هم می‌دهد». وودی ادامه داد: «ممکن است قلم‌مو به چشمت بخورد». تام در حالی که سرش را تکان می‌داد، اضافه کرد: «فقط هم با سنباده پاک می‌شود».

کمی آن‌طرف‌تر، در میدان دهکده، عده‌ای از ومی کی‌های بینی‌سبز جمع شده بودند. شهردار روی سکویی ایستاده بود و همسرش (با بینی تازه‌رنگ‌شده) و آقای ویلی کنارش بودند. شهردار گفت: «به اولین جلسه‌ی باشگاه ومی کی‌های بینی‌قشنگ خوش آمدید. بینی سبز درخشان، شما را از دیگران متمایز می‌کند.» همه‌ی ومی کی‌هایی که صحبت‌های او را می‌شنیدند، طوری که انگار به آن‌ها علامت داده شده باشد، به بینی خود دست زدند. شهردار ادامه داد: «بینی‌هایتان خیلی شیک و باکلاس شده است. بی‌نظیر شده‌اید، شما حالا دیگر بینی‌سبز هستید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ای کاش بینی من هم سبز بود
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-6591-82-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود

زهرا رضایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
برای بالابردن اعتماد به نفس بچه‌ها توصیه میکنم
نیشتمان محمدپور
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب خیلی خوبی بود پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود

برای دریافت کتاب ای کاش بینی من هم سبز بود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.