معرفی و دانلود کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟

عکس جلد کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟

بچه‌ها معمولاً بدون مواجهه با پیامد کارهایشان، از انجامِ آن دست نمی‌کشند. تجربه کردن امر مهمی در رشد کودک است. کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ نوشته‌ی آدیر لوی و گانیت لوی، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون، این فرصت را در اختیار کودکان قرار می‌دهد که تأثیر انتخاب‌هایشان در اتفاقات بعدی را ببینند و پس از دیدن نتایج دوباره به عقب برگشته و دست به انتخاب‌های بهتری بزنند.

درباره‌ی کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟

کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ (What Should Danny Do? School Day) یکی از کتاب‌های سه‌گانه‌ی مجموعه‌ی «قدرت انتخاب» است. این کتاب آموزنده به هدف پرورش کودکان برای گرفتن تصمیمات بهتر و تبدیل آن‌ها به افرادی با قدرت انتخاب بالا نوشته شده است. آدیر لوی (Adir Levy) و گانیت لوی (Ganit Levy) نویسندگان این کتاب، از تکنیکی سرگرم‌کننده برای جلب‌توجه کودک سود برده‌اند. مخاطب با داستانی معمولی که آغاز و پایان مشخصی دارد طرف نیست؛ بلکه خودش تصمیم می‌گیرد کتاب را چگونه به پایان برساند. این‌گونه 8 داستان با پایان‌های متفاوتی در اختیار خوانندگان قرار گرفته که نقش مهمی در درک تاثیر انتخاب‌های متفاوت دارد.

آدیر لوی و گانیت لوی در کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ داستان را در محیط مدرسه روایت می‌کنند. در ماجراهای این قسمت از مجموعه کتاب قدرت انتخاب دنی با موقعیت‌های جدیدی که ممکن است در مدرسه پیش بیاید آشنا می‌شود. مدرسه یکی از محیط‌هایی است که کودکان بیشتر وقت خود را در آن خواهند گذراند و چنین داستانی کمک می‌کند تا هم برای رفتن به مدرسه آماده شوند و هم پیش از ورود به مدرسه با هیجان‌ها و اتفاقات چنین محیطی آشنا شوند.

دنی هرگاه به موقعیتی سخت برمی‌خورد، کتاب دو گزینه پیش روی مخاطب می‌گذارد تا به‌جای دنی تصمیم بگیرد. در کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ برخلاف واقعیت شانس این را دارید که پیامدهای هر دو انتخابتان را ببینید و درآخر قضاوت کنید که کدام تصمیم بهتری بوده است. حتی اگر کودکان برای دنی تصمیم اشتباهی بگیرند، سعی می‌کنند در موقعیت‌های بعدی بیشتر دقت کنند تا به انتخاب درست‌تری برسند. در میان این تصمیم‌گیری‌ها ارزش‌های اخلاقی زیادی مثل حس دوستی و محبت، پشتکار، فداکاری، صداقت و... منتقل می‌شود.

انتشارات مهرسا این کتاب را به تصویرگری مت سدلر و ترجمه‌ی دکتر لیلا کاشانی وحید و فاضل مرادی به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌ قدرت انتخاب

انتشارات مهرسا سری کتاب‌های قدرت انتخاب را به هدف آموزش مفهوم انتخاب و تصمیم‌گیری منتشر کرده است. مجموعه کتاب قدرت انتخاب شامل سه کتاب «دارلا باید چه کار کند؟»، «دنی باید چه کار کند؟» و «دنی در مدرسه باید چه کار کند؟» به نویسندگی آدیر لوی و گانیت لوی است که استقلال و قدرت تصمیم‌گیری را در کودکان پرورش می‌دهد و آن‌ها را به انسان‌هایی مسئولیت‌پذیر تبدیل می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟

  • این کتاب بهترین هدیه برای کودکان است. من هرگز کتابی تااین‌حد جذاب و سرگرم‌کننده ندیده بودم. درس‌هایی که بچه‌های من یاد می‌گیرند، درس‌های مادام‌العمر و باارزشی هستند؛ پشتکار، هم‌دلی، مهربانی، ذهنیت رشد و... (مایا شانون؛ متخصص اطفال و مادر پنج فرزند)

  • بحث‌هایی که با دانش‌آموزان درمورد دنی و کارهایش داریم خیلی مفید است. بچه‌ها همیشه به این نکته اشاره می‌کنند که چگونه اعمال دنی می‌تواند با کارهای خودشان مرتبط باشد. من معتقدم آموزه‌های این کتاب به دانش‌آموزانم کمک می‌کند که با دیگران مهربان و در قبال اعمالشان مسئولیت‌پذیر باشند. (جنیفر لایلس؛ معلم کلاس دوم)

  • در طول 14 سال شغلی خود به‌عنوان معلم، منابع زیادی برای آموزش مهارت‌های اجتماعی دیده‌ام، اما هیچ‌کدام به‌اندازه‌ی کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ فوق‌العاده نبوده است.وقتی دانش‌آموزی روزهای سختی را سپری می‌کند، به او یادآوری می‌کنیم که او هم مثل دنی قدرت انتخاب دارد و می‌تواند با تغییر انتخاب‌های خود، روز خود را تغییر دهد. (جسیکا پیک؛ معلم دبستان)

کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ برای کودکان 3 تا 7 ساله‌ای که کنجکاو و مشتاق یادگیری‌اند و دوست دارند کنترل روند داستان را در دست بگیرند، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. این کتاب به والدین نیز نکاتی درباب آموزش و انتقال مفاهیم اخلاقی به کودکان اضافه خواهد کرد.

با آدیر لوی و گانیت لوی بیشتر آشنا شویم

آدیر لوی و گانیت لوی زن و شوهر و نویسنده‌ی کتاب‌های سه‌گانه‌ی «دنی باید چه کار کند؟»، «دنی در مدرسه باید چه کار کند؟» و «دارلا باید چه کار کند؟» هستند. آدیر لوی از وقتی دوازده ساله بود می‌دانست که باید نویسنده شود؛ بااین‌حال به کالج رفت و وارد دنیای تجارت شد، اما فقط با نوشتن بود که می‌توانست سهم خود را در این دنیا انجام دهد، پس اولین کتابش را در سال 2016 با همسرش گانیت نوشت.

کتاب‌های این دو نویسنده با انگیزه‌ی پرورش قدرت انتخاب در کودکان نوشته شده و به آن‌ها می‌آموزد که مهم نیست چه اتفاقاتی سر راه ما قرار می‌گیرد، عملکرد و انتخاب‌های ماست که اتفاقات بعدی را رقم می‌زند. کودکان با خواندن کتاب‌‌های آدیر و گانیت لوی، مسئولیت بیشتری نسبت به عواقب انتخاب‌هایشان نشان می‌دهند.

در بخشی از کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ می‌خوانیم

امروز صبح قبل از رفتن به مدرسه، می‌خواهم کمی بازی کنم، یک بازی خیالی برای خوم درست می‌کنم: تصور می‌کنم مثلاً در یک سیاه‌چال گیر کرده‌ام که با نور لیزری کنترل می‌شود. برای رهایی از این سیاه‌چال باید خودم را از لابه‌لای طناب‌ها به سمت در می‌کشیدم.

صدای مامان به گوش می‌رسد:«دنی، موقع رفتن به مدرسه است.» ای وای مامان! من سرم شلوغ است، دارم تلاش می‌کنم از دست این تله‌های لیزری فرار کنم. اگر الان وسط کار بیایم، ممکن است دیگر هیچ‌وقت نتوانم خودم را نجات بدهم.

دنی باید چه‌کار کند؟

به بازی‌اش ادامه بدهد؟ به صفحه‌ی 20 برو.

بازی را تمام کند و برای رفتن به مدرسه آماده شود؟ به صفحه‌ی 36 برو.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟
نویسنده،
مترجملیلا کاشانی وحید، فاضل مرادی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-622-743725-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟

مانا افشار
۱۴۰۲/۹/۲۴
کتابی هست خیلی عالی، که در این حال که اون فکر بدی که بچه‌ها رو قلقلک میده به چالش می‌کشه، از نتایج اون انتخاب هم آگاهشون می‌کنه و میشه گفت تجربه‌ی قبل از انجام شخصی میده بهشون. عالی بود. دوسش داشتیم
فاطمه سادات یزدان پرست
۱۴۰۲/۷/۱۵
برای بچه‌هایی که زود و باعجله تصمیم میگیرن خوبه. و عواقب انتخابهارو بهشون نشون میده
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۷/۷
این کتاب با حق انتخابی که به بچه‌ها میده همزمان ۸ تا داستان رو بوجود میاره.. واقعا عالی بود
شایسته
۱۴۰۲/۱۱/۲
کودک رو به چالش میکشه که چه کاری بهتره که انجام بدم؟
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
داستان‌ها و انتخاب‌های درست دنی در شرایط مختلف
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟

برای دریافت کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.