معرفی و دانلود کتاب این کتاب برای شماست: امیدوارم از نظر شما کمی خوشحال کننده باشه

عکس جلد کتاب این کتاب برای شماست: امیدوارم از نظر شما کمی خوشحال کننده باشه
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب برای شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این کتاب برای شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این کتاب برای شماست: امیدوارم از نظر شما کمی خوشحال کننده باشه

کتاب این کتاب برای شماست با زبان طنز و نقاشی‌های ساده‌ی خود، راهِ پیروزیِ امید بر نگرانی را به مخاطب نشان می‌دهد. ووری لاینز داستانِ نگرانیِ خود را برای نوشتن این کتاب،‌ دست‌مایه‌ای قرار می‌دهد تا به افراد بیاموزد چگونه می‌توان اضطراب را پذیرفت و با آن مواجه شد.

درباره‌ی کتاب این کتاب برای شماست

کتاب این کتاب برای شماست (This Book Is for You) درباره‌ی رویارویی حس امید با نگرانی است. شاید بتوان این مقابله را یکی از بنیادی‌ترین چالش‌های انسان خواند. ما همواره در آغاز انجام یک کار با هر دو حس به مقدار زیاد مواجه هستیم، امید از یک‌سو ما را به انجام آن کار وامی‌دارد و نگرانی از سوی دیگر ما را از عمل کردن منصرف می‌کند. این حس دوگانگی اگر کنترل نشود، می‌تواند فلج‌کننده باشد. ووری لاینز (Worry Lines) با نقاشی‌های جذاب و چاشنی طنز در این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه به‌جای جنگیدن با نگرانی، آن را به‌عنوان حسی طبیعی بپذیریم و درنهایت بر آن پیروز شویم.

معرفی و دانلود کتاب این کتاب برای شماست

روایت کتاب این کتاب برای شماست بر خلافِ هر کتابِ خودیاریِ دیگر، خط سیر مشخصی ندارد. ووری لاینز نه در جایگاه معلم و مربی، بلکه در جایگاه کسی که خود با احساساتش دست به گریبان است ظاهر می‌شود. او درباره‌ی چالش‌هایی می‌نویسد که برای نوشتن همین کتاب از سر گذرانده. لاینز نشان می‌دهد که نگرانی چطور تمام تلاشش را به کار گرفته بوده تا این کتاب به سرانجام نرسد، اما او چطور توانسته امیدش را کمی آن‌طرف‌تر پیدا کند و راهش را ادامه دهد. کتاب راهنمای این کتاب برای شماست در جاهایی به جملات قصار شبیه می‌شود؛ این نکته که نویسنده با کمترین کلمات، جانِ مطلب به مخاطب می‌رساند، این اثر را ارزشمندتر می‌کند.

ووری لاینز طفره نمی‌رود و مطالب را پیچیده نمی‌کند. او با ساده‌ترین کلمات و روش‌ها، از پیچیده‌ترین احساسات انسانی حرف می‌زند. نویسنده با خودش به صلح رسیده و در تلاش است تا مخاطبانش را نیز با خود آشتی دهد. اضطراب می‌تواند فلج‌کننده باشد، اما ما باید بپذیریم که نمی‌توانیم این احساس را به‌کلی از وجودمان پاک کنیم؛ چراکه در برخی مواقع اضطراب مفید واقع می‌شود و ما را به حرکت درمی‌آورد. ما تنها می‌توانیم نگرانی، اضطراب، خشم، ناراحتی و احساساتی از این قبیل را مدیریت و کنترل کنیم. ما باید بتوانیم ذهن خود را با تربیتی درست، به شکلی درآوریم که بیشترین عملکرد را نشان دهد. خوش‌بختانه این مهارتی آموختنی است و ووری لاینز آن را در کتاب این کتاب برای شماست به ما یاد می‌دهد. در واقع موقع خواندنِ این کتاب اصلاً متوجه نمی‌شویم که در حالِ آموختنِ چیزی هستیم، اما وقتی به پایانِ آن می‌رسیم، اندکی آرام‌تر شده‌ایم و حالا با روی خوش به استقبال نگرانی می‌رویم و راه خروج را نشانش می‌دهیم.

نشر مجید کتاب این کتاب برای شماست را به چاپ رسانده و منتشر کرده است. ترجمه‌ی این اثر را سونیا سینگ بر عهده داشته است.

کتاب این کتاب برای شماست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اضطراب و نگرانی را مانعی برای انجام کارهایتان می‌بینید و راهِ خلاصی از آن را بلد نیستید، ووری لاینز با کتاب این کتاب برای شماست آماده است تا به شما کمک کند.

در بخشی از کتاب این کتاب برای شماست: امیدوارم از نظر شما کمی خوشحال کننده باشه می‌خوانیم

اوه سیب‌زمینی فروتن، تو هیچ چیز از این دنیای ظالم نمی‌دونی. تو نه ترسی داری نه امیدی، نه انگیزه‌ای نه قصد و نیتی، نه قدرتی نه خواسته‌ای. تو نشاسته‌ی خالصی، معصومیت خالص، درحالی‌که من حیران و متعجبم از پیچیدگی وجود انسان. امیدوارم بتونم در کنار سادگی مطلق تو؛ حتی برای یک لحظه‌ی گذرا، تسلای خاطر پیدا کنم.

امید به بهترین‌ها داشته باش. خودت رو برای رسیدن به یک جایگاه کاملاً متوسط آماده کن. اگه همیشه آماده باشی دیگه نمی‌خواد موقعش که رسید آماده بشی.

عبارت‌های تأکیدی

من شجاعم. من عشقم. من سیب‌زمینی هستم. من رشدم. من آهنگی بی‌نظیرم. من نسیم دریا هستم. من آشفته‌ی زیبا هستم. من امیدم. من یه ضربه‌ی پا به سمت بالا هستم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این کتاب برای شماست: امیدوارم از نظر شما کمی خوشحال کننده باشه
نویسنده
مترجمسونیا سینگ
ناشر چاپیانتشارات مجید
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات209
زبانفارسی
شابک978-622-90137-3-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این کتاب برای شماست

Zahra
۱۴۰۳/۱/۲۰
شدید پیشنهاد میشه حالتون صد درصد بهتر میشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب این کتاب برای شماست

برای دریافت کتاب این کتاب برای شماست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.