معرفی و دانلود کتاب صوتی موفقیت تحت استرس: راهکارهایی برای حفظ آرامش، اعتماد به نفس و کارآمد بودن، وقتی تحت استرس هستید

عکس جلد کتاب صوتی موفقیت تحت استرس: راهکارهایی برای حفظ آرامش، اعتماد به نفس و کارآمد بودن، وقتی تحت استرس هستید
قیمت:
۸۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت تحت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت تحت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موفقیت تحت استرس: راهکارهایی برای حفظ آرامش، اعتماد به نفس و کارآمد بودن، وقتی تحت استرس هستید

کتاب صوتی موفقیت تحت استرس، نوشته‌ی شارون ملنیک، راهنمایی جامع و به‌روز برای موفق بودن در جهان استرس‌زای جدید است. چه درگیر پروژه‌های فراوان باشید، چه در حال از دست دادن اعتمادبه‌نفس‌تان باشید، یا با همکاران‌تان به مشکل برخورده باشید، این کتاب مجموعه‌ای از توصیه‌های عملی و ساده را ارائه می‌دهد تا بتوانید با استرس خود مقابله کنید و بهره‌وری‌تان را افزایش دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

تمام ما کم‌و‌بیش به استرس دچار می‌شویم و نمی‌دانیم چگونه می‌توانیم بر استرس خود غلبه کنیم. از‌طرف دیگر، استرس خود منجر به بسیاری از مشکلات و مسائل روان‌شناختی دیگر نیز می‌شود و بهره‌وری را شدیداً تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. همین مسئله، چرخه‌ی ناسالمی را در زندگی به وجود آورد: استرس، بهره‌وری‌مان را کم می‌کند و کم شدن بهره‌وری استرس‌مان را افزایش می‌دهد. آنچه شارون ملنیک (Sharon Melnick) در کتاب صوتی موفقیت تحت استرس (Success Under Stress) به شما ارائه می‌دهد، راهی برای شکستن این چرخه‌ی معیوب و ناسالم است.

این کتاب با ارائه‌ی راه‌هایی ساده و مؤثر، کمک می‌کند بتوانید در لحظه‌ی حال زندگی کنید و وظایف و مسئولیت‌های روزمره‌تان را انجام دهید. نکته‌ی بسیار مهم در مورد کتاب صوتی موفقیت تحت استرس این است که شارون ملنیک در آن به شما آموزش می‌دهد که چطور وقتی کنترل امور از دست شما خارج شده است، دچار استرس نشوید و موفق و مولد باقی بمانید.

کتاب صوتی موفقیت تحت استرس، با پی‌ریزی طرح مباحث شروع می‌شود. اولین نکته‌ای که شارون ملنیک به مخاطبین خود گوشزد می‌کند این است که چه چیزهایی در کنترل ما هستند و چه چیزهایی را نمی‌توان کنترل کرد. او سپس، به سیستم عصبی بدن انسان اشاره می‌کند و دو بخش اصلیِ آن، یعنی دستگاه عصبی سمپاتیک و دستگاه عصبی پاراسمپاتیک را مورد بررسی قرار می‌دهد. دستگاه عصبی سمپاتیک به انسان انرژی لازم برای انجام کارهایش را می‌دهد و باعث می‌شود افراد بتوانند به حل کردن مشکلات‌شان توجه بیشتری داشته باشند. درحالی‌که دستگاه عصبی پاراسمپاتیک، فرد را آرام می‌کند و به او کمک می‌کند با استفاده از شهودش، تصویری کلی از زندگی و موقعیت خود کسب کند. در حقیقت، این دستگاه عصبی پاراسمپاتیک است که به فرد کمک می‌کند تمامی راه‌حل‌های ممکن برای مسائل را در نظر بگیرد و حتی به آینده فکر کند. به باور شارون ملنیک برای کم کردن مشکل استرس ما باید به دستگاه عصبی پاراسمپاتیک خود توجه کنیم و با انجام تمرین‌هایی آن را قوی‌تر کنیم.

یکی از مهم‌ترین تمرین‌هایی که قادر به کم کردن استرس در افراد است و توسط بسیاری از متخصصین توصیه می‌شود، تمرین‌های نفس کشیدن است. شارون ملنیک نیز در کتاب صوتی موفقیت تحت استرس چند نمونه از این تمرین‌ها، از جمله تمرین نفس کشیدن سه مرحله‌ای را آورده است. در این تمرین، فرد به مدت 5 ثانیه نفس عمیق می‌کشد، سپس 5 ثانیه نفسش را حبس می‌کند و در آخر به مدت 5 ثانیه نفسش را بیرون می‌دهد. به باور این نویسنده، انجام دادن این تمرین به مدت 3 دقیقه در طول روز، تأثیر فراوانی بر کم کردن میزان استرس خواهد داشت و او جزییات بیشتری از این تمرین را در کتاب ارائه می‌دهد.

در ادامه، شارون ملنیک به اهمیت ویژگی‌های شخصیتی می‌پردازد و از شما می‌خواهد به جای اینکه به دنبال تقویت خود در همه‌ی زمینه‌ها باشید، توجهتان را بر نقاط قوت خویش متمرکز کنید. پس قدم اول، شناختن نقاط ضعف و نقاط قوت‌تان است.

کتاب موفقیت تحت استرس با ترجمه‌ی الهام شریف و توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی آوانامه به گویندگی کوثر یوسفی تهیه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

  • سبک نوشتن شارون ملنیک در کتاب موفقیت تحت استرس، سرراست، روشنگرانه و سرشار از انرژی مثبت است. تمامی فصل‌های این کتاب مثال‌هایی مفید، روش‌هایی مناسب، ابزار‌هایی کارا و برنامه‌هایی عملی برای کم کردن استرس ارائه می‌دهند. (نشریه‌ی فُروُرد)

  • اصلی‌ترین مهارت زمانه‌ی ما، توانایی رسیدن به نتایج و حفظ سلامت روان در میانه‌ی تغییرات و چالش‌هاست. این کتاب را بخوانید و از بینش‌های متحول‌کننده و ابزار‌های عملی‌اش بهره ببرید تا بتوانید کنترل موفقیت خود را در دست بگیرید. (مارشال گُلداسمیت، نویسنده‌ی کتاب این کافی نیست!)

کتاب صوتی موفقیت تحت استرس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر با استرس دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید و احساس می‌کنید بهره‌وری‌تان به علت فشار‌های روانی پایین آمده است، شنیدن کتاب صوتی موفقیت تحت استرس به شما پیشنهاد می‌شود.

با شارون ملنیک بیشتر آشنا شویم

شارون ملنیک روانشناس و نویسنده‌ی آمریکایی‌ست. او که تا مدت‌ها به کار بالینی در حوزه‌ی روان‌شناسی می‌پرداخت و در مدرسه‌ی پزشکی هاروارد نیز در زمینه‌ی مسائل بین‌نسلی تحقیق می‌کرد، کتاب‌هایی با محوریت موفقیت، رهبری، استقامت و قدرت زنان نوشته است. شارون ملنیک از یافته‌های تحقیقات خود در رابطه با مشکلات بزرگ‌سالانی که در کودکی نادیده انگاشته شده بودند، برای آموزش مقوله‌ی رهبری استفاده کرده و تاکنون مربی‌گری بسیاری از مدیران در شرکت‌های بزرگ آمریکایی را برعهده داشته است. شارون ملنیک در زمینه‌ی افزایش اعتمادبه‌نفس نیز کتابی تحت عنوان «اعتمادبه‌نفس مؤثر» نوشته است و در سال 2021 نامزد دریافت جایزه‌ی مربی‌گری و هدایت‌گری از سوی مؤسسه‌ی Thinkers50 شده است.

در بخشی از کتاب صوتی موفقیت تحت استرس: راهکارهایی برای حفظ آرامش، اعتماد به نفس و کارآمد بودن، وقتی تحت استرس هستید می‌شنویم

نویسنده‌ی اگزیستانسیالیست، ژان پل سارتر، در نمایشنامه‌ی خود نوشت: «جهنم آدم‌های دیگر هستند». آیا این جمله حاکی از آن است که سارتر در چرخه‌ی دوام آوردن تحت استرس بوده است؟ بسیاری از ما هر روز، در محیط کاری خود میزان قابل‌توجهی تنش و اختلاف‌نظر تجربه می‌کنیم. بیش از 75 درصد از شرکت‌کنندگان وبینار‌های روابط در محیط کارِ من، گزارش می‌دهند که هر روز زمانی حدود 30 تا 90 دقیقه یا حتی بیشتر از وقت‌شان با مسائل مربوط به اختلاف‌های شخصی محیط کاری تلف می‌شود. ازسوی دیگر، مدیران نیز حدود 42 درصد از وقت‌شان را به حل‌وفصل اختلافات کارمندان می‌گذرانند. به گزارش وب‌سایت خبری مانستر دات کام، علت عمده‌ی ترک کار آمریکایی‌ها به گفته‌ی خودشان رییس بد است. استرس محیط کار، خانه‌های‌مان را نیز در امان نمی‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
پیش‌درآمد
10 دقیقه
بخش اول: استرس مداوم
38 دقیقه
فصل اول: از دوام آوردن تحت استرس تا موفقیت تحت استرس
37 دقیقه
فصل دوم: کنترل کردن چیزهایی که تحت کنترل شماست
5 دقیقه
بخش دوم: مهار کردن استرس ناشی از کار خیلی زیاد
52 دقیقه
فصل سوم: تبدیل موانع به فرصت‌ها
23 دقیقه
فصل چهارم: آرامش و تمرکز کلاس یوگا را در 3 دقیقه یا کمتر به دست آورید - قسمت اول
51 دقیقه
فصل چهارم: آرامش و تمرکز کلاس یوگا را در 3 دقیقه یا کمتر به دست آورید - قسمت دوم
55 دقیقه
فصل پنجم: راهکارهایی برای کاهش فشار کاری - قسمت اول
52 دقیقه
فصل پنجم: راهکارهایی برای کاهش فشار کاری - قسمت دوم
9 دقیقه
بخش سوم: راه‌حل‌هایی برای استرس‌های خودساخته
51 دقیقه
فصل ششم: سریع‌ترین راه تقویت اعتمادبه‌نفس
25 دقیقه
فصل هفتم: راهکارهای سریع برای برطرف کردن اضطراب
53 دقیقه
فصل هشتم: چگونه از خودانتقادی به اعتماد‌به‌نفس برسیم
9 دقیقه
بخش چهارم: نسخه‌ای برای مهار کردن استرس در رابطه
36 دقیقه
فصل نهم: چطور وقتی کسی شما را دیوانه می‌کند، منطقی بمانید؟ - قسمت اول
34 دقیقه
فصل نهم: چطور وقتی کسی شما را دیوانه می‌کند، منطقی بمانید؟ - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل دهم: بلافاصله از خشم به آرامش برسید
27 دقیقه
فصل یازدهم: چطور اجازه ندهید دیگران شما را تحت استرس بگذارند؟ - قسمت اول
32 دقیقه
فصل یازدهم: چطور اجازه ندهید دیگران شما را تحت استرس بگذارند؟ - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل دوازدهم: رویکردی جدید برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی
8 دقیقه
فصل سیزدهم: دعوت به عمل
7 دقیقه
ضمیمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موفقیت تحت استرس: راهکارهایی برای حفظ آرامش، اعتماد به نفس و کارآمد بودن، وقتی تحت استرس هستید
نویسنده
مترجمالهام شریف
راویکوثر یوسفی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

سحر سرلک
۱۴۰۲/۱۱/۳
خیلی خوب نقاط ضعف ذهنی فکری و باز میکنه ممنون ازمعرفی و شرایط دسترسی به این جور مطالب
سمیرا عاملی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
با این کتاب استرس دیگه یه غول به شمار نمیاد و حتی به عنوان منبع انرژی به کارمیاد. بسیار ممنونم
Amir Mirhoseini
۱۴۰۲/۷/۱۲
خیلی کارآمد بود برای من مخصوصا تکنیک نفس کشیدنش عالیه، پیشنهاد میکنم حتما از این کتاب استفاده کنید
سروین امینی
۱۴۰۲/۱۰/۸
من خیلی راضیم توصیه می‌کنم حتما کسانی که با استرس درگیر هستن گوش کنن
ملیکا پیروز
۱۴۰۲/۱۰/۶
درود بر نویسنده و مترجم و گوینده
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

برای دریافت کتاب صوتی موفقیت تحت استرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.