معرفی و دانلود کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم

عکس جلد کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم

کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم اثری از سامیت گوئل، پزشک هومیوپات، معلم معنوی، درمانگر و نویسنده‌ی نام‌آشنای حوزه مدیریت سلامت و فناوری‌های متحول‌‎کننده‌ی زندگی است. گوئل در این کتاب به مخاطب خود کمک می‌کند تا با کمکِ بازنگری در الگوهای رفتاری خود و سفر به درون افکار و باورهای خویش، نسخه‌ی بهتر و کامل‌تری از خود خلق کند و همچنین با شنیدنِ ندای کودکِ درون و توجه به آن، به بزرگسالی رشدیافته‌تر تبدیل شود.

درباره‌ی کتاب صوتی می‌خوام دوباره رشد کنم

سامیت گوئل (Sumit Goel) در کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم (I Wanna Grow Up Again) شما را به قدم گذاشتن در یک سفر درونی برای شناخت خود دعوت می‌کند؛ سفری که موجب می‌شود تا گذشته‌ی خود را کندوکاو کنید و از عمق افکار و باورها و احساسات خود بیش از پیش آگاه شوید. گوئل راهنمای شماست برای آنکه از یافته‌های خود کمک بگیرید تا بتوانید آگاهانه، مسیر زندگی آینده‌تان را مشخص کنید.

کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم را سامیت گوئل با الهام گرفتن از تجربیات زندگیِ شخصی خود به نگارش درآورده است. هدف او از نوشتن این کتاب، آگاهی بخشیدن به افراد به جهت پیش گرفتن یک زندگی آگاهانه است. به باور گوئل، زندگی نه تحمل دشواری و صرفاً زنده ماندن در طوفان که رقصیدن در آن است. این طور نیست که زندگی همیشه مطابق خواسته‌ها و برنامه‌ریزی‌های ما پیش برود. این هنر ماست که بتوانیم شادمانه و سرخوشانه با هر نوع تغییر جهت، دشواری و ناملایمات روبه‌رو شویم و به هر اتفاق ناخوشایند و ناگواری، به چشم درس ارزشمند زندگی بنگریم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم

درس گرفتن از گذشته و سازگاری با شرایط کنونی، می‌تواند شور و شوق افراد را برای ادامه‌ی مسیر بیشتر کند. اینکه بدانید چه زمانی باید از چه کاری دست بکشید و گذشته را به گذشته واگذار کرده و آن را رها کنید، پیمودن این مسیر را برای شما بسیار خوشایندتر و ساده‌تر خواهد ساخت. برای این کار، کافی‌ است مانع از آن شوید که ترس بر ذهن و افکارتان مسلط گردد و اجازه دهید تا الگوهای قدیمی شکسته شده و طرحی جدید برای زندگی ترسیم شود.

سامیت گوئل در کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم به مخاطب خود یادآوری می‌کند که امید و انگیزه، توشه‌های مهم سفر زندگی هستند و این توشه تنها از درون افراد برمی‌آید و بس. گوئل مخاطبان خود را هدایت می‌کند تا با درون‌نگری به خودشناسی دست پیدا کنند و نقشه‌ی راهی روشن و امیدوارانه برای آینده‌ی خود ترسیم نمایند.

کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم را مؤسسه انتشارات فلسفه با ترجمه‌ی فهیمه رحمتی و خوانش اکبر یاری در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های خودشناسی و خودیاری قرار داده است.

در نکوداشت کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم

  • کتاب سامیت گوئل این قابلیت را دارد که با عمق وجودمان پیوند خورده و ما را در مسیر سفر تکامل خود راهنمایی کند. (آنوپام خِر، بازیگر، کارگردان و نویسنده‌ی هندی)

کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم برای چه کسانی مناسب است؟

البته که شنیدنِ کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم برای همه‌ی افراد علاقه‌مند به حوزه‌های موفقیت و رشد و توسعه‌ی شخصی، تجربه‌‌ای متفاوت و آموزنده خواهد بود اما مخاطبان عمده‌ی این کتاب می‌توانند نوجوانان و جوانانی باشند که همچنان احساس نیاز می‌کنند تا به عمق افکار و عواطف خود پی ببرند و با رسیدن به شناخت بهتری از خود، به رشد و پیشرفت دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم می‌شنویم

ذهن‌آگاهی، زندگی در لحظه‌ی حال است. این است که عمداً در هر لحظه آگاه‌تر و بیدارتر باشیم و با آنچه در اطرافمان اتفاق می‌افتد، با پذیرش و بدون قضاوت ارتباط برقرار کنیم. این تمرین آگاهی از بدن، ذهن و آنچه در لحظه‌ی حال احساس می‌کنیم: با قصد ایجاد احساس آرامش است. آگاهی لحظه‌به‌لحظه از تجربه‌ی بدون قضاوت است. پس ذهن‌آگاهی شامل آگاهی، توجه، همراهی با هدف، در حال بودن بدون قضاوت است.

بنابراین، وقتی قصد و توجه ما با آگاهی کامل در زمان حال باشد، بدون قضاوت در مورد تجربه‌ی خوب یا بد، درست یا نادرست، باید یا نباید، حالت حاصل، خالی از سمی بودن گذشته و انتظار آینده است. ذهن‌آگاهی توانمندسازی زمان حال است! ما زندگی می‌کنیم چون نفس می‌کشیم. وقتی هوا می‌گیریم به آن الهام می‌گویند. ما با نفس خود خود الهام می‌گیریم و با هر نفس منقضی می‌شویم. به عبارت ساده، ذهن‌آگاهی، قدرت نفس ما و در نتیجه زندگی ماست! ما چقدر از زمان حال در زمان حال هستیم؟ اگر این لحظه را با نشخوار فکری در گذشته یا ترس از آینده‌ی ناشناخته بگذرانیم، هیچ مکان و زمانی را برای زمان حال، در زمان حال، باقی نمی‌گذاریم. بسیار انسانی است که اجازه دهیم ذهن سرگردان شود، ارتباط خود را با خود، با حال خود از دست دهیم و خود را در مسائل گذشته یا آینده غرق کنیم. ما نسبت به آنچه قبلاً اتفاق افتاده یا آنچه هنوز اتفاق نیفتاده است به‌جای آنچه در حال حاضر در حال انجام است وسواس داریم. بنابراین ذهن‌آگاهی بهترین ابزار برای لنگر انداختن ما در وضعیتی است که «اکنون» هستیم. ذهن‌آگاهی ساده‌ترین ابزار برای «تغییر ادراکات و شکستن الگوها» است. ذهن‌آگاهی یک ویژگی و توانایی انسانی برای حضور کامل است و از اینکه کجا هستیم و چه‌کار می‌کنیم آگاه باشیم و تحت تأثیر آنچه در اطرافمان می‌گذرد، غرق نشویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
7 دقیقه
مقدمه - قسمت اول
7 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم: اجازه دهید سفر آغاز شود
3 دقیقه
مقدمه - قسمت سوم: تنهای تنها
3 دقیقه
قدردانی
33 دقیقه
بخش اول - قسمت اول: در حال رشد
31 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم: ادراکات
64 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم: تنها روان، «منِ» طوفان
16 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم: روان تنها، من مقصر هستم
63 دقیقه
بخش اول - قسمت پنجم: روان تنها، من یک شکست‌خورده هستم
38 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول: الگوها
69 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم: گفت‌وگوی درونی و جهش زمانی
31 دقیقه
بخش دوم- قسمت سوم: مغالطه‌ی انصاف
14 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم: تحریفات
13 دقیقه
بخش دوم - قسمت پنجم: خاص بودن
19 دقیقه
بخش دوم- قسمت ششم: ویژگی‌های کودک درون
25 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفتم: بررسی الگوهای خود
16 دقیقه
بخش سوم- قسمت اول: جهان یک تفکر است
24 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم: سفر تحول
27 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم: محرک‌ها
62 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهارم: چرا آنچه را که می‌خواهیم انجام دهیم، انجام نمی‌دهیم
25 دقیقه
بخش سوم - قسمت پنجم: شکست‌ها فرسودگی‌ها
38 دقیقه
بخش سوم - قسمت ششم: شکستن الگوها
28 دقیقه
بخش سوم - قسمت هفتم: بازیگر، ناظر، کارگردان، تهیه‌کننده
24 دقیقه
بخش سوم - قسمت هشتم: ذهن‌آگاهی، زندگی در یک نفس
22 دقیقه
بخش سوم - قسمت نهم: ادراک را تغییر داد و الگو را شکست
3 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
راویاکبر یاری
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم

امیر عباسی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
کتاب خوبی برای افراد ۲۵ تا سی سال هست کسانی که دید درستی نداشتن در زمینه‌هایی و اشتباهاتی داشتن و درصدد تصحیحشون هستن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم

برای دریافت کتاب صوتی می‌خواهم دوباره رشد کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.