معرفی و دانلود کتاب بازاریابی موفق کتاب

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی موفق کتاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی موفق کتاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی موفق کتاب

اولین کار یک نویسنده نوشتن کتاب‌های عالی است، اما این روزها کار دومی هم برای نویسنده‌ها وجود دارد؛ بازاریابی! جوانا پن در کتاب بازاریابی موفق کتاب به شما می‌گوید فروش و تبلیغات مهارت‌هایی نیستند که اکثر نویسندگان به طور طبیعی از آن‌ها برخوردار باشند و متأسفانه دوره‌ی آموزشی معتبری هم در این حوزه وجود ندارد. اما زمانی که کتاب به قفسه‌ی کتاب‌فروشی‌ها می‌رسد و فروش شروع نمی‌شود، تنها دو راه برای نویسنده وجود دارد؛ به نوشتن کتاب‌های بیشتر ادامه دهد یا استراتژی‌های بازاریابی کتاب را بیاموزد!

درباره‌ی کتاب بازاریابی موفق کتاب

کتاب‌های زیادی وجود دارند که به شما می‌گویند چگونه بازاریابی و فروش را انجام دهید. بااین‌حال، تقریباً تمامی این کتاب‌ها توسط افرادی نوشته شده‌اند که صرفاً کتاب‌های مشاوره می‌فروشند و هیچ مهارتی از داستان‌نویسی را در آثار خود اعمال نکرده‌اند. نتیجه کتابی است که وقتی آن را می‌خوانید، احساس می‌کنید نمی‌توانید واقعاً به درستیِ مطالبش اعتماد کنید، اما کتاب پیش رو متفاوت است. جوانا پن (Joanna Penn) پیش از اینکه یک فروشنده باشد، یک نویسنده است و با مهارت نوشتن به‌خوبی آشناست! او از ابتدا به‌عنوان یک نویسنده‌ی مستقل شروع به کار کرده و برند خود را از پایه ساخته؛ همان چیزی که در نظر دارد آن را به شما نیز بیاموزد.

معرفی و دانلود کتاب بازاریابی موفق کتاب

کتاب بازاریابی موفق کتاب (How To Market A Book) برای نویسندگانی است که می‌خواهند کتاب‌های بیشتری بفروشند، و البته آن دسته از نویسندگانی که قصد دارند بیشتر شبیه به یک کارآفرین واقعی فکر کنند. جوانا پن کتاب راهنمایی را به رشته‌ی تحریر درآورده که هم نیاز نویسندگان سنتی را که به شیوه‌های کلاسیک و معمول کتاب منتشر می‌کنند برطرف کرده و هم پاسخگوی نیاز آن‌هایی‌ست که مدرن‌تر عمل می‌کنند و می‌خواهند کنترل آینده‌ی خود را در دست بگیرند. برخی از تاکتیک‌های کوتاه‌مدت این کتاب برای کسانی مناسب است که قصد دارند میزان فروش خود را به‌شکل آنی و فوری بالا ببرند، اما تمرکز اصلی نویسنده بیشتر روی القای ارزش‌ها و اصول بازاریابی است که به حرفه‌ی بلندمدت شما به‌عنوان یک نویسنده کمک قابل‌توجهی می‌کنند. روش‌های کاربردی جوانا پن می‌توانند شما را از یک نویسنده به سوی تبدیل شدن به یک سخنران حرفه‌ای و یک مدیر با کسب درآمد از محصولات متنوع دیگر هدایت کند و به ایجاد فرصت‌هایی منجر شود که حتی نمی‌توانید آن‌ها را تصور کنید.

جوانا پن در کتاب بازاریابی موفق کتاب، راز مهمی را با شما در میان می‌گذارد؛ در واقع هیچ قاعده‌ای در این بازی جذاب وجود ندارد، اما یادگیری این نوع بازاریابی معتبر مطمئناً زندگی شما را نیز مثل خودِ او تغییر خواهد داد، بنابراین بهتر است ناامید نشوید و ادامه دهید، زیرا او سخاوتمندانه هر آنچه را که می‌داند با شما به اشتراک گذاشته است. کتاب پیش رو در پنج بخش اصلی طیف گسترده‌ای از اصول، استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی را پوشش می‌دهد. پیروی از آموزه‌های کتاب بسیار آسان است و چه بخواهید از تمام توصیه‌های آن استفاده کنید یا فقط بخش‌هایی را که به نظرتان مرتبط‌تر هستند عملی کنید، حتماً نتیجه خواهید گرفت.

در بخش اول کتاب، اصول بازاریابی، تصورات و ذهنیت رایجی که در این زمینه وجود دارد، نحوه‌ی زمان‌بندی برای فروش و رقابت منصفانه شرح داده شده است. جوانا پن در دومین بخش پیش نیازهای موفقیت را به خوانندگان خود معرفی کرده؛ از جمله درک وضعیت فعلی خود و بازار هدف، ویرایش حرفه‌ای و طراحی جلد، درج صفحاتی از کتاب به‌عنوان نمونه در وب‌سایت‌ها، قیمت‌گذاری و مواردی دیگر. بخش سوم کتاب به مسئله‌ی بازاریابی کوتاه‌مدت اختصاص دارد. شاید با اطلاع از این موضوع که برای فروش کتاب خود نیازی به هزینه برای پلتفرم ندارید، شگفت‌زده شوید. در این بخش شما خواهید آموخت که از وبلاگ‌های کتاب و مشتریان خود کامنت دریافت کنید. در بخش‌های چهارم و پنجم کتاب نیز به بازاریابی بلندمدت، استراتژی‌های بازاریابی و وارد کردن کتابتان به بازار پرداخته شده است.

انتشارات زمان تغییر کتاب بازاریابی موفق کتاب را با ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب بازاریابی موفق کتاب

  • به‌عنوان یک نویسنده‌ی همکار و خالق بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی، می‌توانم به شما اطمینان دهم که «بازاریابی موفق کتاب» دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که روی جلدش نوشته شده است. (تی جی کوک، آمازون)
  • مطالعه‌ی این کتاب را به‌عنوان یک راهنمای مفید و پرمعنا به نویسندگان مستقل توصیه می‌کنم. (هانا بریم، نویسنده)

کتاب بازاریابی موفق کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای هر نویسنده‌ای که می‌خواهد مدیریت زمان را بیاموزد و فروش خود را به‌طور مؤثر به حداکثر برساند، لازم و ضروری‌ست.

در بخشی از کتاب بازاریابی موفق کتاب می‌خوانیم

ذهنیت بازاریابی

از بسیاری از نویسندگان در مورد بازاریابی کتاب سؤال نمایید و خواهید دید که چیزی نمی‌دانند. اما بیایید با این موضوع روبه‌رو شویم. ما نویسنده‌ایم چون عاشق نوشتن هستیم و اغلب در اتاق‌هایمان یا در داخل مغزمان در کافی‌شاپ این کار را انجام می‌دهیم. ما نیاز به شخص دیگری داریم تا بازاریابی را انجام دهند. اما زمان تغییر کرده است و در مرحله‌ای باید با این موضوع روبه‌رو شوید. اگر ذهنیت خود را تغییر دهید بازاریابی بسیار ساده‌تر و جذاب‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید خواهد شد. در اینجا راه‌هایی گفته می‌شود که چهارچوب بازاریابی را تغییر می‌دهد و شما می‌توانید با داشتن دیدگاهی تازه بقیه‌ی کتاب را بخوانید. بازاریابی در حقیقت به اشتراک گذاشتن چیزی است که شما دوست دارید با افرادی که مشتاقانه منتظر شنیدن آن هستند. بازاریابی نباید همراه با فریب و ریاکاری باشد یا اینکه بخواهید کتابتان را در حلق مردم از طریق کتابفروشی یا شبکه‌ی اجتماعی فرو نمایید.

شاید شما در حال نوشتن کتابی هستید که چگونه دیابت نوع دوم را درمان نمایید. آیا فکر می‌کنید که مردم نمی‌خواهند در این مورد بشنوند؟ یا شاید کتابی نوشته‌اید در مورد اینکه افرادی که همسفر شما در قطاری بوده‌اند و برایشان مشکلی پیش آمده است و شما توانسته‌اید به آن‌ها راهکار ارائه دهید. آیا فکر می‌کنید مردم مایل به شنیدن این حرف‌ها نیستد؟

شما باید راهی بیابید تا با افرادی که می‌خواهند کتاب شما را بخوانند و درباره‌ی آن شنیده‌اند ارتباط برقرار نمایید و این دقیقاً همان بازاریابی است. و این کار اصلاً فریب و ریاکاری و بازارگرمی کردن نیست بلکه در حقیقت کسب اعتبار است و دارای اصولی است مانند اعتماد و نیز بعضی موارد تکنیکی که در این کتاب بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب کتاب

نقل‌قول‌هایی در مورد بازاریابی موفق کتاب
مقدمه
بخش اول: اصول بازاریابی
1-1. ذهنیت بازاریابی
1-2. قطب‌های بازاریابی
1-3. چه زمانی بازاریابی کتاب را شروع کنیم و چگونه زمان را تنظیم نماییم
بخش دوم: مبانی کتاب شما
2-1. پیش‌نیازهای موفقیت
2-2. متن توصیف کتاب
2-3. انتخاب گروه و کلمات کلیدی مناسب
2-4. مطلب نمونه. چرا صفحات اول کتاب شما خیلی مهم هستند
2-5. قیمت‌گذاری و استفاده از گزینه‌ی رایگان بودن
2-6. استفاده از پک‌ها و گروهی‌سازی
2-7. نوشتن سری کتاب
بخش سوم: نیازی به پلتفرم نیست: بازاریابی کوتاه‌مدت
3-1. چرا نظرات درباره‌ی کتاب مهم است
3-2. چگونه کامنت‌های مشتریان را دریافت نماییم
3-3. چگونه از وبلاگ‌های کتاب کامنت دریافت نماییم
3-4. تبلیغات پولی: انفجار ایمیلی
3-5. مطالعه‌ی موردی: تبلیغات برای قرار گرفتن در لیست روزنامه‌ی یو اس ‌ای تودی
3-6. هک کردن الگوریتم، داده‌های بزرگ و سرعت تولید
بخش چهارم: پلتفرم نویسندگی شما: بازاریابی طولانی‌مدت
4-1. پلتفرم یک نویسنده چیست و چرا باید این پلتفرم را داشت؟
4-2. برند نویسندگی شما
4-3. استفاده از نام‌های مستعار
4-4. عکس‌های حرفه‌ای نویسنده
4-5. یکپارچگی، اصالت، کلیت و کارمای اجتماعی
4-6. وب‌سایت نویسندگی شما
4-7. ایجاد لیست ایمیل
4-8. بازاریابی محتوا
4-9. آیا باید وبلاگ نویسندگی داشته باشید؟
4-10. اشتباهاتی که نویسندگان در وبلاگ‌نویسی دارند
4-11. بلاگ مهمان
4-12. بازاریابی تصویری
4-13. چگونه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی کتاب بفروشید
4-14. نکات شبکه‌سازی اجتماعی
4-15. مثال‌هایی از چگونگی استفاده‌ی من از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی
4-16. آیا باید پادکست تولید کنید؟
4-17. چگونه درمورد پادکست بازاریابی کنیم و آن را بفروشیم
4-18. بازاریابی ویدیویی
4-19. بازاریابی کتاب‌های صوتی
4-20. بازاریابی کتاب‌های چاپی
4-21. فروشندگی
4-22. شبکه‌های سنتی و ارتباطات عمومی
4-23. چگونه با یک داستان جذاب نظر رسانه‌ها را جلب کنیم
4-24. نکاتی برای تلویزیون و رادیو
بخش پنجم: استراتژی بازاریابی و وارد کردن کتاب به بازار
5-1. استراتژی بازاریابی کتاب شما
5-2. جنبه‌هایی از وارد کردن کتاب به بازار
5-3. شش ماه قبل از ورود کتاب به بازار
ضمیمه: سؤالاتی که باید صادقانه پاسخ دهید اگر کتاب شما فروش نمی‌رود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی موفق کتاب
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-622-9898-04-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی موفق کتاب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی موفق کتاب

برای دریافت کتاب بازاریابی موفق کتاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.