معرفی و دانلود کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن: شش نکته برای دستیابی به موفقیت و تحقق آرزوها

عکس جلد کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن: شش نکته برای دستیابی به موفقیت و تحقق آرزوها
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن: شش نکته برای دستیابی به موفقیت و تحقق آرزوها

جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش مجله‌ی نیویورک‌تایمز، در کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن، مسیری پیش روی خواننده قرار می‌دهد تا بتواند از رویدادهای غیرمنتظره استقبال کرده و نتایج درخشان آن‌ را در آغوش بکشد. این کتاب، با تأکید بر ایمان به خدا، ستایش و پیروزی، توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با پیروی از 6 اصل، کنترل زندگی را به‌ دست گرفت و بهترین موقعیت‌ها را برای خود فراهم کرد. دستاورد مطالعه‌ی این اثر، پیروزی تضمینی و نزدیک شدن به والاترین اهداف است.

درباره‌ی کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن (Rull Your Day) توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان عامدانه کنترل زندگی خود را به‌ دست گرفت. او با رویکردی مثبت‌ و خردمندانه، 6 روش برای به دست گرفتن زمام امور ارائه می‌دهد و از این طریق به خواننده یاری می‌رساند تا زندگی ایده‌آل خود را رقم بزند. شناسایی اندیشه‌های نکوهیده، بازسازی چشم‌انداز آینده، بهترین بودن، محافظت از افکار و احساسات در برابر نیروهای منفی و چگونگی تمرکز بر خواسته‌ها، کلیدی‌ترین دستاوردهای مطالعه‌ی کتاب پیش‌رواند.

بی‌تردید همه‌ی افراد از برقراری روابط سازنده، زندگی در لحظه‌ و تحقق آرزوهای خود استقبال می‌کنند. اما این مسیر سرشار از موانعی است که فرد را ناامید می‌کند و از ادامه‌ی مسیر بازمی‌دارد. جول اوستین باور دارد که تمامی وقایع قابل‌پیش‌بینی نیستند اما با انتخاب رویکرد مناسب می‌توان نتیجه‌ی ارزنده‌ای از رویدادهای مختلف دریافت کرد. او توضیح می‌دهد که شکست‌ها در عین ناامیدی می‌توانند منجر به ظهور احساسات و افکاری سازنده‌ شوند اما لازمه‌ی چنین دستاوردی، کنترل زندگی و مدیریت روزانه است.

شایان ذکر است که کتاب حاضر، مخاطب را درخصوص تجربه‌ی آگاهانه‌ی زندگی تعلیم می‌دهد و به او یاری می‌رساند تا از ورود نیروهای منفی و مخرب به افکار و احساسات خود، جلوگیری کند. چراکه نویسنده، بر دنیای درونی افراد متمرکز بوده و ایمان دارد که ساخت فضایی امن و سازنده می‌تواند تا میزان قابل‌توجهی از تأثیر عوامل ناخوشایند بیرونی بکاهد. او بر ماهیت امید به خدا، ستایش و کسب موفقیت تأکید دارد و به خوانندگان کتاب توصیه می‌کند تا از یاد پروردگار غافل نشوند. همچنین در ادامه اضافه می‌کند که این اصول، راز رسیدن به زندگی دلخواه‌اند.

توجه به روابط و دایره‌ی معاشرت، برقراری آرامش، ثبات روحی، گوش سپردن به سخنان پروردگار، پیروزی در نبرد، پرورش خردمندی، چگونگی حل مشکلات و غلبه‌ بر حواس‌پرتی‌ها، شماری از مهم‌ترین مباحث کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن را تشکیل می‌دهند.

این اثر بر ابزاری تأکید می‌کند که خداوند برای کنترل افکار و احساسات در اختیار بشر قرار داده و بیشتر افراد به‌دلیل ناآگاهی از این نعمت‌ها، دچار سردرگمی می‌شوند. به خاطر یادآوری این آموزه‌ها، می‌توان از کتاب پیش‌رو به‌عنوان راهنمایی برای شکوفایی معنوی انسان و خلق آینده‌ای درخشان یاد کرد.

کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن، از جدیدترین آثار جول اوستین است که در سال 2022 وارد بازار شده و نشر کتاب درمانی آن را با ترجمه‌ی فرامرز رضایی منتشر کرده است.

کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی اثر حاضر به تمام کسانی که مایل‌اند از زمان خود بهترین استفاده را ببرند و همواره نتایج درخشانی را رقم بزنند، توصیه می‌شود. هواداران کتاب‌های خودسازی و موفقیت شخصی، مطالعه‌ی کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن: شش نکته برای دستیابی به موفقیت و تحقق آرزوها می‌خوانیم

همگی ما در طول زندگی با شرایطی مواجه می‌شویم که امید داریم با چرخش روزگار تغییر یابند؛ شرایطی مثل انحراف فرزند، بیماری و آرزویی دست‌نیافتنی. به همین خاطر دست به دعا می‌شویم و به وعده‌های خداوند دل می‌بندیم، اما تغییری حاصل نمی‌شود. گاهی خداوند اجازه نمی‌دهد مشکل خود را حل‌وفصل کنید. رازش هم در این است که در ابتدا شما باید به دیگری کمک کنید تا از پس مشکلش برآید. شما باید کانون تمرکز را از روی خود بردارید و با دیگران به‌هنگام نیاز به‌نیکی رفتار کنید. با کاشتن چنین دانه‌ای در باغ زندگی، به‌زودی محصولی که در انتظارش هستید به‌بار خواهد نشست. ممکن است وسوسه شوید که من نمی‌توانم به کس دیگری کمک کنم. خودم مشکلاتی دارم و باید توانم را برای درست‌کردن این شرایط بگذارم.

اگر دست از سر مشکل خود بردارید و به دیگری خدمت کنید، خداوند به داد مشکلتان خواهد رسید و به‌گونه‌ای اتفاقات را رقم خواهد زد که هرگز از دستان شما ساخته نیست. با تمرکز بر مشکل دیگران زمان خود را از دست نمی‌دهید، زیرا خداوند بر مشکل شما متمرکز شده است. سال‌هاست که یکی از دوستانم در ارتباط برقرار کردن با پسرش دچار مشکل شده؛ انگار که پدر و فرزند دو قطب مخالف هم باشند. دوست من تمام تلاشش را کرده تا پدری مهربان و فهمیده باشد، اما مشکل سر جای خودش باقی است و این دو نمی‌توانند با هم کنار بیایند؛ ممکن نیست که بر سر مسئله‌ای بحث‌برانگیز کارشان به جنگ و جدال نکشد.

هرچه به درگاه خداوند دعا و طلب یاری می‌کرد، هیچ بهبودی در رابطه حاصل نمی‌شد. از قضا، این دوست من مربی تیم بیسبال محله نیز بود. در این تیم نوجوانی حضور داشت که از خانواده‌ای تک‌والدینی می‌آمد و در انجام تکالیف با مشکل مواجه بود. وقتی دوست من از ماجرا خبردار شد، آن نوجوان را زیر بال‌وپر خود گرفت؛ بعد از تمرین بیسبال او را به‌همراه پسرش به خانه می‌آورد و در انجام تکالیف کمکش می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: فرمانروای روزهایت باش
بر قلمرو پادشاهی خود فرمانروایی کن
با چه کسانی نشست و برخاست داری؟
به چند عقاب محتاجی
فرمانروای اتمسفر خود باش
نیروی برقراری آرامش
بر امروز فرمانروایی کن
آرام، خونسرد و پایدار باش
فصل دوم: راهنمای هرروزه
نام شما هر روز بر دفتر دانش حک می‌شود
شاید آنچه دیروز به‌کار آمد، فردا به‌کار نیاید
همین حالا به کلام خداوند گوش سپار
تنها در نبردی شرکت کن که نبرد تو باشد
خردمند باش و همواره با پروردگار مشورت کن
هر گردی گردو نیست
فصل سوم: نغمه‌ای از پیروزی بخوان
سُکان در دستان توست
زبان به دهان بگیر
کلام خداوند را بازگو
خود را در آیینه‌ای نو بنگر
از میوه‌ی درخت سخنانت بخور
فصل چهارم: راز حل‌وفصل مشکلات
به دیگران در حل‌و‌فصل مشکلات یاری برسان
از بذر سخاوت، مدام جوانه سر می‌زند
چهارپایان در راه‌ هستند
لطفی در حق خود کن
از دیده پنهان
فصل پنجم: حواس‌پرتی ممنوع
عزمت را جزم کن
آیا ارزش جنگیدن دارد؟
انکار صلح و آشتی
خود را مدیون کسی نبین
رهایی از مردم
در قالب کسی به‌زور جا خوش نکن
برای مردم خودشیرینی نکن
از مردم نترس
فصل ششم: آماده برای رستاخیز
نیروی احیا
بنشین و ببین چه می‌شود
حفظ ایمان
جامه‌ی رنگین را از یاد ببر
رستاخیز پروردگار
جامه‌ای را که متعلق به توست بر تن کن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بر روزهایت فرمانروایی کن: شش نکته برای دستیابی به موفقیت و تحقق آرزوها
نویسنده
مترجمفرامرز رضایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-6483-53-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن

برای دریافت کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.