معرفی و دانلود کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید

عکس جلد کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید

کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید اثر پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک‌تایمز، جول اوستین است. این کتاب به مخاطب یاد می‌دهد که از آرامش ذهن و روح خود در برابر ناملایمات زندگی محافظت کند و از این طریق، سریع‌تر به رویاهایش دست پیدا کند.

درباره‌ی کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید

همه در زندگی خواهان موفقیت بیشتر و رسیدن به خوشبختی و آرامش هستند. همه نعمات بیشتری طلب می‌کنند و دلشان می‌خواهد از هر لحظه، بهترین و بیشترین استفاده را ببرند. اما همه‌ی ما می‌دانیم که این خواسته‌ها، چندان تحت کنترل و اراده‌ی ما نیستند. ما نمی‌توانیم رفتار دیگران را کنترل کنیم تا خواسته یا ناخواسته به ما آسیب نرسانند، نمی‌توانیم جهت حرکت بدشانسی‌ها را کنترل کنیم تا با ما برخوردی نداشته باشند، نمی‌توانیم از شکست و ناکامی جلوگیری کنیم. تمام این‌ها باعث می‌شوند که جهان را به چشم مکانی ناامن و بی‌ثبات ببینیم، اما خبر خوب این است که ما در مقابل چنین وضعیتی، چندان هم بی‌دفاع نیستیم.

جول اوستین (Joel Osteen) که پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک‌تایمز و همچنین کشیش یکی از بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین کلیساهای جهان است، در کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید (Rule Your Day) از سلاح ما برای محافظت از خودمان در برابر ناکامی‌ها حرف می‌زند. این سلاح که همان نگرش مثبت، ایمان به خدا و محافظت از فضای افکار است، شما را از مواجهه با اتفاقات ناگوار مصون نمی‌دارد، اما کمک می‌کند تا در این برخورد از آن‌ها تأثیر نپذیرید و آسیب نبینید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید

جول اوستین در این کتاب به شما شش اصل برای رسیدن به رویاها و موفقیت‌های بیشتر ارائه می‌کند. او به شما کمک می‌کند تا افکار منفی را پیش از غالب شدن بر فضای ذهنیتان تشخیص دهید و آن‌ها را کنار بگذارید. او کمکتان می‌کند تا تصویری که از آینده دارید را به شکلی واضح و مثبت تغییر دهید. مهم نیست شرایطی که تجربه می‌کنید چقدر سخت باشد، به کمک این کتاب می‌توانید از پس آن بربیایید. جول اوستین از طریق این کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور ذهنتان را از شر حواس‌پرتی‌ها خلاص کنید و تنها بر چیزی که واقعاً اهمیت دارد تمرکز کنید.

می‌توان با اطمینان این را گفت که در جهان، تنها یک فضا وجود دارد که بی هیچ چون و چرایی مطلقاً متعلق به شماست. این فضا برای هر کس، افکار، نگرش‌ها و احساسات اوست. ما برای این فضا تصمیم می‌گیریم. ما انتخاب می‌کنیم که چه چیزی به آن راه پیدا کند و چه چیزی آن را تحت تأثیر قرار دهد. تمام آنچه از زندگی درک می‌کنیم، به سلامت این فضا بستگی دارد. برای همین جول اوستین با کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید به شما نشان می‌دهد که چطور دیوارهای ذهنتان را برای مراقبت از این فضا محکم کنید و از این طریق، اداره‌ی هر روزتان را به دست بگیرید.

کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید توسط آناهیتا نبوی‌پور به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی مهبد قناعت‌پیشه بوده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این کتاب است.

کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی علاقه‌مندند از این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید می‌شنویم

خداوند می‌گه: «من تو را در بهترین مسیر برای زندگی‌ات هدایت خواهم کرد.» اون حکمت، راهنمایی و مسیری که ما نیاز داریم رو داره، اما این کار خودکار اتفاق نمی‌افته. کاری هست که باید انجامش بدیم. هر روز صبح باید پیش خداوند بریم و بگیم: «خدایا، من برای تکلیفم آماده‌م. به من نشون بده چه کاری انجام بدم. به من نشون بده کجا برم. کلماتی رو بهم بده تا صحبت کنم و مسیر رو برام روشن کن.» این درخواست حکمت، راهنمایی، آموزش و تسلیم شدنه. گفتن اینکه «خدایا، تو می‌دونی چه چیزی برای من بهترینه، من به کمکت نیاز دارم، من نمی‌تونم این کار رو به تنهایی انجام بدم، درهای درست رو باز کن و درهای اشتباه رو ببند و بهترین راه رو به من نشون بده» فروتنی می‌خواد. وقتی خدا رو در همه‌ی راه‌ها بپذیرید،‌ اون شما رو هدایت می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
فصل اول: بر روزتان حکومت کنید
28 دقیقه
فصل دوم: مسیر روزانه
27 دقیقه
فصل سوم: همچنان در مورد پیروزی صحبت کنید
27 دقیقه
فصل چهارم: رمز حل مشکلات
28 دقیقه
فصل پنجم: دیگر حواس‌پرتی وجود ندارد
26 دقیقه
فصل ششم: آماده‌ی برخاستن باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید
نویسنده
مترجمآناهیتا نبوی پور
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید

Nasirzadeh_ Official
۱۴۰۳/۱/۱۲
چقدر این صوت محشرهسال‌ها به دنبال مقصد هستم ماه‌ها با خودم میجنگم که به پذیرش تغییر برسم، شکرخدا به صورت کاملا اتفاقی با این صوت مواجه شدم با گوش دادن به این صوت مسیر واقعی خودم پیدا کردمگوینده فوق العاده عالی و با تسلط کامل، با صدایی رسا بیان میکنه انگار نویسنده با شما در حال صحبت هست ممنون از تیم خوب کتابراه و گوینده، مترجم که به زیبایی کامل و خوش فهم کتاب ترجمه کرده
ماریا متین
۱۴۰۳/۱/۱۳
مثبت تر و انگیزه بخش تر از جول اوستین داریم؟ دلنشین تر از مهبد قناعت پیشه راوی داریم؟ چی بهتر از این که بتونیم روی زندگیمون و امروزمون مسلط بشیم؟
SaeidAjam
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب جالبی هست و پیشنهاد میدم مطالعه کنید خیلی خیلی عالی هست حتما حتما گوش بدین کتاب رو
معصومه کیانی
۱۴۰۳/۱/۳
عالیه بسیار کتاب مفیدی بود کلاآقای جول اوستین نویسنده‌اند که، قلم که در دست میگیرند می‌رقصد و غوغا می‌کند
علیرضا شاه بندری
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب خوبی برای برنامه ریزی روزانه است. چیزی که خیلی از ماها به آن احتیاج داریم.
علامه ی شهید
۱۴۰۳/۱/۲۲
جول یعنی عشق، به معنای واقعی معجزه است،
Z.J
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتابی عالی و خوب و پر از معنویت و انرژی خوب
معصومه بهزادی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
درود بنظرم عالیه منکه بیشتر تشنه‌ی دانستن و آموختن شدم
Khadije faraji
۱۴۰۳/۲/۱
پسندیدم انرژی خوبی بهتون میده
الهه مهرابی
۱۴۰۳/۱/۲۶
بسیار بسیار عالی مفید و فوق‌العاده بود
Farzaneh Farzan far
۱۴۰۳/۱/۲۱
عالی بود پیشنهاد میشه
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید

برای دریافت کتاب صوتی بر روزتان حکومت کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.