معرفی و دانلود کتاب برنامه ریز قانون جذب: برنامه 30 روزه ایجاد زندگی رویایی شما

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریز قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریز قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه ریز قانون جذب: برنامه 30 روزه ایجاد زندگی رویایی شما

کتاب برنامه ریز قانون جذب به شما کمک می‌کند برای هر قسمت از زندگی‌تان برنامه‌ریزی کرده و در مدتی کوتاه بتوانید همه‌چیز را متحول کنید. با استفاده از این پلنر شما می‌توانید اهداف بزرگ‌تان را تعیین و چشم‌انداز آینده‌تان را مشخص کنید، استراتژی داشته باشید و طی برنامه‌ای 30 روزه، با تمرکز و استفاده از قانون جذب به رویاهایتان برسید.

درباره‌ی کتاب برنامه ریز قانون جذب

یکی از ویژگی‌های مهم طبیعت این است که در آن همه‌چیز طبق روال همیشگی پیش می‌رود و بدون زحمت زیادی به هر آنچه که می‌خواهد می‌رسد. این ایده در مورد انسان هم می‌تواند تا حدی صادق باشد. به این معنا که به‌جای کار طاقت‌فرسا و دائمی، زمان کمتری را صرف کار کند و زودتر و با خستگی کمتری به اهدافش برسد. تبعیت از الگوی طبیعت، نیاز به این دارد که انسان در خود تحول ایجاد کند و ایده و نگرشش را نسبت به زندگی تغییر دهد. اولین قدم داشتن برنامه‌ای مشخص برای زندگی است: برنامه‌ای که در آن اهداف تعیین شود و در ضمن آن استراتژی‌ها و جزئیات دست‌یابی به این اهداف هم مشخص گردند. کتاب برنامه‌ریز قانون جذب با این ایده نوشته‌شده تا به خواننده کمک کند برنامه‌ی مؤثری برای زندگی خود تهیه کرده و قدم‌به‌قدم به‌سوی تحقق رؤیاهایش برود.

کتاب برنامه ریز قانون جذب نوشته‌ی ساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی، مهدی صفایی خرم و هانیه غفرانی پلنری است که با استفاده از قانون جذب طراحی شده و شامل 8 مرحله برنامه‌ریزی است. این برنامه‌ریز برای یک قدام 30 روزه تهیه شده، بنابراین اگر مطابق آن پیش بروید می‌توانید ظرف یک ماه زندگی خود را متحول کنید و به اهداف بزرگتان دست یابید. در مرحله‌ی اول این کتاب راهنمای برنامه‌ریزی، شما به مهم‌ترین سؤالات زندگی‌تان پاسخ می‌دهید و اهداف واقعی خود را بازیابی می‌کنید. این فرآیند هر صبح و شب تکرار می‌شود. مرحله‌ی دوم به تعیین چشم‌اندازها و مأموریت‌ها اختصاص دارد. در این قسمت شما مشخص می‌کنید می‌خواهید زندگی‌تان چطور باشد و چه نقشی را برای خود در این دنیا قائل هستید.

در مرحله‌ی سوم شما 50 هدف مهم زندگی‌تان را مشخص می‌کنید. در کنار آن باید یک نقشه‌ی ذهنی را هم برای رسیدن به این اهداف در ذهنتان ترسیم کنید. از همان روز که هدف‌ها را تعیین کردید باید به سمت آن‌ها حرکت کنید. مرحله‌ی چهارم کتاببرنامه ریز قانون جذب کمی انتزاعی است. در این مرحله شما داستان زندگی ایده‌ال‌تان را می‌نویسید. بهتر است این زندگی مطلوب را با همه‌ی جزییات آن مکتوب و هر روز آن را برای خود مرور کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا آنچه را می‌خواهید، آهسته و آرام به سمت خود جذب کنید. مرحله‌ی پنجم کتاب، زمان تعیین استراتژی‌هاست. ترس‌ها و موانع ذهنی‌تان را کشف کنید، عادات بدتان را تغییر دهید، مهارت‌هایتان را بپرورانید و اگر می‌خواهید مهارت جدیدی را یاد بگیرید، حتماً آن را یادداشت کنید. از همه مهتر در این قسمت برای خودتان یک مربی داشته باشید. کسی که همیشه پیگیر برنامه شما باشد و شما هم کاملاً به او اطمینان داشته باشید.

با رسیدن به مرحله‌ی ششم باید اقدام را آغاز نمایید. اهدافتان را کوچک‌تر و ساده‌تر کرده و تلاش کنید مطابق برنامه آن‌ها را انجام دهید. در مرحله‌ی هفتم کتاب برنامه ریز قانون جذب می‌توانید استراحت کنید و دوره‌ی آرامش را طی نمایید. در این‌جا شما می‌توانید همه‌ی احساس‌های خوبی را که در خود دارید بروز دهید. و در نهایت در مرحله هشتم، اگر به هر کدام از اهداف‌تان رسیده‌اید، می‌توانید جشن بگیرید و به خودتان پاداش بدهید.

کتاب برنامه‌ریز قانون جذب این امکان را به شما می‌دهد تا به آگاهی و خودشناسی برسید، برنامه‌ای واضح و نقشه‌ی راهی عملی برای رسیدن به اهداف داشته باشید، احساس خوبی پیدا کنید و بتوانید آن را پرورش دهید، و در نهایت به رؤیاهای همیشگی و زندگی آرمانی‌تان جامه‌ی عمل بپوشانید. این راهنمای عملی را انتشارات زمان تغییر به چاپ رسانده است.

کتاب برنامه ریز قانون جذب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی برای برنامه‌ریزی زندگی‌تان هستید، مطالعه و عمل به این برنامه‌ریز و نقشه‌ی راه به شما توصیه می‌شود.

جملات برگزیده کتاب برنامه ریز قانون جذب

  • افکار خود را مثبت نگه دارید زیرا افکارتان به کلماتتان تبدیل می‌شوند. سخنانی مثبت به زبان آورید چراکه کلماتتان به رفتارتان تبدیل می‌شوند. رفتارهای مثبتی داشته باشید زیرا رفتارتان به عادت تبدیل می‌شود. (گاندی)
  • شما نمی‌توانید مقصد خود را به یکباره تغییر دهید، اما می‌توناید جهت خود را یک‌شبه عوض کنید. (جیم ران)
  • ما ابتدا عادت‌ها را می‌سازیم و بعد عادت‌ها ما را می‌سازند. (جان درایدن)

در بخشی از کتاب برنامه ریز قانون جذب می‌خوانیم

افراد زیادی را می‌بینیم که در تلاش برای رسیدن به اهدافشان هستند و در این راستا، از سلامتی، عشق، خانواده، شادی و آرامش روانی‌شان دست کشیده‌اند. من سال‌ها یکی از همین افراد بودم. من درک می‌کنم که همه ما می‌خواهیم در زندگی‌مان آزادی بیشتری داشته باشیم و برای به دست آوردن آن، آنقدر سخت در حال جنگیدن هستیم که آزادی و هماهنگی درونی خود را در این راه از دست می‌دهیم. من معتقدم که ما می‌توانیم بدون فشار زیاد، استرس و فداکاری‌های زیاد، به همه چیز در زندگی دست پیدا کنیم.

اگر طبیعت را مشاهده کنید، می‌بینید که همه چیز بدون زحمت در جریان است - گیاهان، درختان و گل‌ها به آرامی رشد می‌کنند. ما، به عنوان انسان، همان قدرت را برای انجام این کار داریم. بزرگ‌ترین کاری که ما باید انجام دهیم، این است که به هماهنگی و جریان طبیعت بازگردیم. قرار گرفتن در حالت احساسی لذت، سعادت، عشق و آزادی، به ما اجازه می‌دهد تا روشن‌تر فکر کنیم. هر چه تصمیمات بهتری بگیریم، اقداماتمان مؤثرتر و پربارتر خواهد بود.

فقط چند ساعت کار کردن با لذت، آرامش درونی، شفافیت و عشق، 10 برابر مؤثرتر از 8-10 ساعت کار کردن با استرس است. سال‌هاست که به عنوان کارآفرین کار می‌کنم. بارها موفق شدم، اما در بسیاری از موارد، نتایجی کمی یا هیچ نتیجه‌ای نداشتم، حتی اگر 10-16 ساعت در روز وقت می‌گذاشتم. پس از تأمل در این مورد، متوجه شدم که تنها زمانی به نتایج بلندمدت دست می‌یافتم که احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می‌دادم، داشتم.

فهرست مطالب کتاب

چرا این برنامه ریز برای شما تهیه شد؟
چگونه می‌توانید خود را برای این سفر تغییر دهنده زندگی ‌آماده کنید
آگاهی و خودشناسی
بیانیه مأموریت و چشم‌انداز
تعیین هدف
موفقیت‌ها را جشن بگیرید و بابت پیشرفت به خودتان پاداش دهید
از شر عوامل متوقف کننده و حواس پرت خلاص شوید
بیانیه زندگی خود را ایجاد کنید
تابلو رویا
استراتژی: مهارت‌ها / عادت‌ها / افراد
یک داستان حمایتی جدید ایجاد کنید
نکاتی در مورد تجلی بهتر
آگاهی: خود واقعی‌تان را کشف کنید
درخواست کنید: اهداف بسیار واضحی تنظیم کرده و خواسته قلبی‌تان را دنبال کنید
باور کنید: عوامل محدود کننده خود را شناسایی کرده و خودتان را از آن‌ها آزاد کنید
اجازه دهید: روی احساس خوب داشتن تمرکز کنید و از سفر لذت ببرید
ابتدا برای احساس خوب داشتن اقدام کنید
جشن بگیرید: هر مرحله از پیشرفت را جشن بگیرید
یک برنامه ریز برای تمام افکار و احساسات شما
یک برنامه ریز جامع
عبارت‌های تاکیدی برای جنبه‌های مختلف زندکی و کسب و کار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه ریز قانون جذب: برنامه 30 روزه ایجاد زندگی رویایی شما
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-98980-3-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه ریز قانون جذب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برنامه ریز قانون جذب

برای دریافت کتاب برنامه ریز قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.