معرفی و دانلود کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022

عکس جلد کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022
قیمت:
۲۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022

مطالعه‌ی کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022 و بهره‌گیری از راهنمایی‌های عین الله جعفرنژاد قمی در این اثر به شما کمک می‌کند تا زبان برنامه‌نویسی ++C را به‌طور کامل شناخته و کاربردهای متنوع آن را بیاموزید. همچنین با متغیرها، عملگرها و قابلیت‌های این زبان بیشتر آشنا شوید و بتوانید در طی تولید نرم‌افزارهای مورد نظر خود آن را به کار بگیرید. سادگی، آموزش گام‌به‌گام و وجود تصاویر متعدد، از مهم‌ترین مشخصه‌های این کتاب به شمار می‌روند.

درباره‌ی کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022

زبان ++C از قدرتمندترین زبان‌های برنامه‌نویسی است که توانسته در طول سال‌های اخیر امکانات و ابزارهای سودمندی را برای ساخت نرم‌افزارهای گوناگون در اختیار برنامه‌نویسان قرار دهد. چنانچه شما هم به‌عنوان دانشجوی رشته‌ی کامپیوتر یا مهندس نرم‌افزار قصد دارید با ساختار این زبان برنامه‌نویسی و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید، تهیه و خواندن کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022 را به شما توصیه می‌کنیم. عین الله جعفرنژاد قمی در این کتاب آموزشی و مصور تلاش کرده مخاطبان خود را با آخرین امکانات استاندارد زبان برنامه‌نویسی ++C آشنا کند و کاربردهای آن را از جوانب گوناگون شرح دهد. کتابی که پیش‌ رو دارید، اثری است جامع و نسبتاً حجیم که نویسنده‌ در آن از بازگویی هیچ نکته‌ی کاربردی دریغ نکرده است.

در فصل نخست اثر حاضر، با برخی نکات مقدماتی و توضیحات اولیه در مورد این زبان آشنا می‌شوید و می‌آموزید که ورودی‌ها و خروجی‌های آن به چه صورت هستند. فصل دوم به شما نشان می‌دهد که ساختارهای کنترلی زبان ++C چگونه هستند و چه انواعی دارند. در فصل سوم کتاب توابع و کلاس‌های حافظه‌ی این زبان مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند. کلاس‌ها و اشیاء در زبان ++C، تعریف آن‌ها، نحوه‌ی ایجاد کلاس و محدودیت‌هایی که برای آن‌ها وجود دارد، موضوعاتی هستند که در چهارمین فصل کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022 بررسی شده‌اند. عین الله جعفرنژاد قمی در فصل پنجم کتاب، آرایه‌ها و رشته‌های این زبان برنامه‌نویسی را به شما معرفی کرده و شرح جامعی را از کاربرد آرایه‌های دوبعدی و چندبعدی به شما عرضه کرده است.

اگر قصد دارید اطلاعات خود را در رابطه با اشاره‌گرها، همچنین متغیرها و عملگرهای آن‌ها افزایش دهید، خواندن دقیق فصل ششم کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه، فصل هفتم کتاب، نکته‌های مفیدی را در مورد اشیاء و کلاس‌های زبان ++C به شما ارائه می‌کند. مطالب این فصل در حقیقت دنباله‌ی اطلاعات عرضه‌شده در فصل سوم هستند. فصل هشتم نیز بر عملگرها متمرکز شده و سعی داشته تا تعریف دیگری از آن‌ها را در اختیار مخاطبان قرار دهد. شیوه‌ی پردازش فایل‌ها با استفاده از زبان ++C در فصل نهم آموزش داده شده است. خوانندگان با مطالعه‌ی این فصل یاد می‌گیرند که فایل‌‌ها چه انواعی دارند و ورودی و خروجی آن‌ها به چه شکل است.

برنامه‌نویسی شی‌ء‌گرا در فصل دهم مورد توجه قرار گرفته است. اگر با این مفهوم آشنایی چندانی ندارید، اصلاً نگران نباشید زیرا هر آن‌چه را که لازم است در این مورد بدانید، به کمک فصل دهم کتاب یاد می‌گیرید. مجدداً فصل یازدهم هم بر همین موضوع متمرکز شده و کوشیده تا صورت چندریختی این نوع از برنامه‌نویسی را برایتان شرح دهد. قالب‌ها و توابع مربوط به آن‌ها در فصل دوازدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند. عین الله جعفرنژاد قمی فصل سیزدهم را به آموزش نحوه‌ی اداره کردن استثناها اختصاص داده و تکنیک‌هایی را در این رابطه به خوانندگان آموزش داده است. فصل چهاردهم به مخاطبان یاد می‌دهد که چطور با استفاده از کانتینرها به برنامه‌نویسی بپردازند. برنامه‌نویسی هم‌روند و چندخطی با کاربرد زبان ++C در فصل پانزدهم آموزش داده می‌شوند. در نهایت، فصل شانزدهم به انتخاب ساختمان‌ها و یونیون‌های برنامه‌نویسی با زبان ++C اشاره دارد.

پیوستی که در انتهای کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022 قرار گرفته شیوه‌ی کار با محیط ویژوال استودیو را نشان می‌دهد و نکته‌های مفید فراوانی را در مورد آن به مخاطبان می‌آموزد. در صفحات پایانی تمامی فصل‌های کتاب نیز، پرسش‌هایی ارائه شده‌اند که خوانندگان پس از مطالعه‌ی مطالب هر فصل می‌توانند به آن‌ها مراجعه کرده و با پاسخگویی به آن‌‌ها میزان یادگیری خود را محک بزنند.

این راهنمای جامع و تصویری را انتشارات علوم رایانه به چاپ رسانده است.

کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022 برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانشجویان گرایش‌های علوم رایانه، برنامه‌نویسان، مهندسان کامپیوتر و علاقه‌مندان حوزه‌ی برنامه‌نویسی، با خواندن کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022، آموزه‌های سودمندی را دریافت خواهند کرد.

در بخشی از کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022 می‌خوانیم

در حالت عادى، دستورات برنامه، از اولین دستور به آخرین دستور اجرا می‌شوند. اگر بخواهیم بعضى از دستورات چندین بار اجرا شوند و بعضى از دستورات تحت شرایط خاصى اجرا شده و بعضى دیگر اجرا نشوند، از ساختارهاى کنترلى استفاده می‌کنیم. ساختارهاى کنترلى به دو دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از ساختارهاى تکرار و ساختارهاى تصمیم. ساختارهاى تکرار، براى تکرار اجراى دستورات و ساختارهاى تصمیم، براى بررسى شرایطى در برنامه و تصمیم‌گیرى بر اساس آن شرایط، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمات ++C و تسهیلات ورودی - خروجی
فصل دوم: ساختارهای کنترلی
فصل سوم: توابع و کلاس‌های حافظه
فصل چهارم: مقدمه‌ای بر کلاس‌ها و اشیا
فصل پنجم: آرایه‌ها و رشته‌ها
فصل ششم: اشاره‌گرها
فصل هفتم: کلاس‌ها و اشیا: بخش دوم
فصل هشتم: تعریف مجدد عملگرها برای کلاس‌ها
فصل نهم: پردازش فایل‌ها
فصل دهم: برنامه‌نویسی شیءگرا: وراثت کلاس‌ها
فصل یازدهم: برنامه‌نویسی شیءگرا: چندریختی
فصل دوازدهم: قالب‌ها
فصل سیزدهم: اداره‌کردن استثناها
فصل چهاردهم: برنامه‌نویسی با کانتینرها: ++C مدرن
فصل پانزدهم: برنامه‌نویسی همروند و چندنخی: ++C مدرن
ساختمان‌ها، یونیون‌ها، نوع شمارشی و دستورات پیش‌پردازنده
پیوست: راهنمای محیط ویژوال استودیو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات علوم رایانه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات567
زبانفارسی
شابک978-600-205-185-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022

برای دریافت کتاب برنامه نویسی به زبان ++C - ویراست ششم 2022 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.